2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
sanya | 2009-04-07 18:15 mazda-auto.hu részére
sikerült megoldani a problémát, a hibát az okozta, hogy nem raktam tömítést a pillangószelep ház és a szívócsonk közé, és két kis ponton tömítetlen maradt, ami az alapjárathoz szükséges(ezek szerint)
De a vákumcsöveket is át kell néznem mert nem vagyok biztos benne.
másik kérdés: A kormánymű megegyezik a 626 GD 5 ajtós, és a 626 GD kupéban??
mert ránézésre egyforma, de ez nem mérvadó.
mazda-auto.hu | 2009-04-06 08:44 sanya részére
Elsősorban inkább a vákumcsövek megkeverése, mint a légtömegmérő okozza a problémát.
sanya | 2009-04-04 08:31
Sziasztok!
Már egy ideje küzködök a 626 FE3 (2.0 16v '91) beüzemelésével, és végre elindult. a probléma, hogy nincs alapjárat, addig szépen működik amíg nyomom a gázt, de amint felengedem, leáll. A szerelő srác akivel elindítottuk azt mondja lehet a légtömegmérő, vagy a szívotorkon van még valami alapjárati dolog, lehet a probléma oka.
A légtömegmérőn nincs sokminden ami elromolhat, a benne lévő száll ép. Esetleg van valami ötletetek mi lehet a gond??
Én még arra gondoltam, hogy nem okozhatja-e a teljes alapjárat hiányát, ha mondjuk a vákumcsö(vek) rosszul van(nak) összedugva??
mazda-auto.hu | 2009-04-03 14:47 Sa626 részére
Az alkalmazható ET számot elsősorban az autó határozza meg, nem pedig a felni szélessége. 7 coll esetén ehhez a típushoz még elmegy az ET40-es felni, de eltér a gyári mérettől.
Sa626 | 2009-04-03 08:26 mazda-auto.hu részére
Több gumisnál is kérdeztem, mindenhol, kivétel nélkül az ET40-et ajánlják 6-7"-os felnikhez.
mazda-auto.hu | 2009-04-03 08:04 Sa626 részére
A futóalkatrészek terhelése valamivel nagyobb, a kisebb oldalfal magasságú gumiabroncs gyengébb rezgés és ütés elnyelésének következtében. A nagyobb szélesség miatt esetenként nagyobb nyomaték hat a felfüggesztési elemekre, kerékcsapágyra. Persze ezek a változások ennél a méretnél még nem jelentősek. Fontos lenne még tudni a felni ET számát, hiszen ha az nagymértékben eltér a gyári mérettől, akkor fokozódik igazán az alkatrészek terhelése.
Sa626 | 2009-04-02 22:31
Akkor marad a gyári, a Xenont meg kipróbálom.
Másik kérdés:
ugyanerre az 1999-es 626 GF-re a 7x16 + 205/50R16 károsíthatja / megrövidítheti az életét a futómű alkatrészeinek? Esetleg kisebb gumi vagy kisebb szélességű felni jobb lenne?
Köszönöm előre is!
mazda-auto.hu | 2009-04-02 15:20 Novo részére
Igen megbízható típus. Még nem közös nyomócsöves dízel, de már valamilyen szinten átmenet a hagyományos dízel porlasztós és az injektoros között. Elképzelhető, hogy valamelyik Ford blokköntvény és a 626 motorja között van hasonlóság, de az üzemanyag ellátás, turbó, vezérlés biztosan különbözik.
Novo | 2009-04-02 10:09
Sziasztok!
626-os Mazda dieselt szeretnék venni 98'-2000-es évjáratig, a kérdésem a következő,mennyire megbízható ez a motortípus illetve ez saját fejlesztésű vagy a Fordtól átvett?
Ha jól tudom, a motorkód RF3F.
A választ előre is köszönöm!
Üdv:Novo
mazda-auto.hu | 2009-03-30 09:13 Sa626 részére
Nem tudunk tuning lámpákról. Ha a fényszórók külső alakja, illetve a lökhárító lámpa körüli része egyezik, akkor beszerelhető. Emlékeim szerint talán a typ2 fényszóró szögletesebb, így nem csereszabatos a korábbi kivitelével. Ki kell próbálni egy xenon égővel, hogy nem ér-e bele a foncsorba.