2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Sa626 | 2009-05-12 15:05 mazda-auto.hu részére
Huh, akkor csak "látszatra" ugyanaz..na mindegy, nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást!
mazda-auto.hu | 2009-05-12 14:20 Sa626 részére
A Mazda 626 GF 2,0 115 és 136 LE esetében különbözik a főtengely, a szívószelep vezérműtengely, és a programozás is.
Sa626 | 2009-05-12 10:36
Sziasztok!
Sajnos sehol sem találtam a kérdésemre választ ezért gondoltam itt is megkérdezem. Egy 626 GF 115 és 136 Le változata közt mi a különbség (ami a több lóerőt eredményezi). Mindkettő 2000-es, 16 szelepes, DOHC motorral rendelkeznek, más oldalakon talált info szerint a furat méret és sűrítési viszony is azonos. Esetleg valami elektronikai (chip) különbség? Illetve van lehetőség a 115-ösből 136-ot csinálni?(túl nagy beavatkozás nélkül)
Előre is köszönöm!!
sattak | 2009-05-11 11:01
Köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2009-05-08 15:19 sattak részére
Nem tudunk semmilyen szűrőről a váltóban, de cserélhető szűrő biztosan nincs benne.
sattak | 2009-05-08 09:27 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segítséget!
Csak még egy kérdés:van benne szűrő?Ha van, akkor az alsó dekni leszerelésével hozzáférhető?
mazda-auto.hu | 2009-05-08 09:13 sattak részére
Mindenképpen inkább a teljes cserét javasolnánk, az utántöltéssel szemben. Dexron II, vagy ATF M III. kell bele, az európai Mazda626 GE automata kivitelek esetében 8,8 liter. A szivárgás helyét meg kell keresni és úgy lehet esetleg válaszolni a kérdésre. Le lehet ereszteni az olajat, 100000km-enként javasolt cserélni.
sattak | 2009-05-07 20:36 sattak részére
Bocsánat, de lemaradt: az autóm GE kivitelű.Még annyi kérdésem lenne, lehet kapni a váltóhoz tömítést, mennyi olaj kell bele ill.van váltóolaj leeresztő csavar? Köszönet
sattak | 2009-05-07 20:28
Sziasztok!
1994-es gyártmányú, 2.0-ás Mazdám automata váltójával van egy kis gondom.Folyik belőle az olaj.Nagyjából 170.000 van benne.Kérdésem: van -e benne szűrő, kell-e cserélni benne az olajat, ill. ha igen, milyen kell bele? Dextron II. vagy III.? Ami most van benne, az furcsa mód nem piros, hanem inkább sárgás barna.Ha nem cserélek benne olajat, csak utántöltök, pirossal is lehet? Az autó amerikai kivitelű, 1-es az alvázszáma.Állítólag Mondeó váltó van benne.... Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-05-05 14:16 kompolti részére
Csak a valóságban lehetne eldönteni, hogy tényleg úgy működik-e, ahogy kell. A távolból nem.