2025. Augusztus 24. - Bertalan

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kompolti | 2009-05-05 13:27 mazda-auto.hu részére

Igazad van! Jogos a "???" DE! Mint írtam már jártam korábban SZAKszervizekben. Mindegyik helyen első blikkre igazat adtak nekem: jogos a panasz. Megoldások: 1. kicsérélték az üzemanyagszűrőt, 2. gumibakcsere. Semmi változás. Majd a végén közölték ez az autó ilyen. Akkor, bocs! Az általam megtalált specialisták nem ismerik a típust, ezért kutatok máshol is, és az a fórum jónak tűnt. Köszönöm a figyelmeteket.

mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:05 pogi részére

Nincs benne pollenszűrő.

pogi | 2009-05-01 21:08

Tisztelt szakerto! 626 2D, 91. Van e benne pollen szuro? Koszonom

mazda-auto.hu | 2009-04-30 13:55 kompolti részére

???

kompolti | 2009-04-30 10:25 mazda-auto.hu részére

Az olaj minimálisan fogy, dl-nyi különbség volt az olajcserénél. Az autó is jól megy csak engem zavar a remegés, mert már Mazda szervízben is mondták: "hát, ez ilyen!"
Igen tudom, hogy kissé messze vagytok, de bepróbálokztam hátha.

mazda-auto.hu | 2009-04-29 16:34 mazda-auto.hu részére

Egyébként mi békéscsabaiak vagyunk, így Bp-en nem tudunk szervizt ajánlani.

mazda-auto.hu | 2009-04-29 16:33 kompolti részére

Alapjáraton, kis fordulaton nem igazán számít a turbó működése. Tömítetlenségi problémára viszont lehetséges a turbó nyomóágában, vagy magában a turbón belül. Olajfogyasztási probléma nincs?

kompolti | 2009-04-29 10:42 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Konkrét specialistát is tudnátok ajánlani Budapest környékén aki megnézné és fogalkozik Mazdákkal is? Amatőr kérdésként: a turbónyomás változás, a feltöltő nem megfelelő működése is eredméynezheti a remegést? Mintha gyengült volna az autó, de lehet, hogy csak megszoktam már és csak kevésnek érzem.

mazda-auto.hu | 2009-04-28 16:36 andorpapa részére

Nem voltam pontos legutóbb. Az újabb modelleken "divat" a két vezetékes hőgomba. A GD-s 626-os esetében még a ventillátor motoroknak is volt saját, gombától független vezetéke.

Sajnos a Mazda 626-ot illetően csak a GE típustól vagyunk bővebb információkkal ellátva, de ettől függetlenül annyi látszik, hogy a GD esetében sem alaklamazott a Mazda a vízhűtőn elhelyezett hőgombákat. A motoron a rajz szerint két ventillátor és két kapcsoló gomba van. Van egy 91 fokos és egy 97 fokos, melyek közül az utóbbit vagy a hőmérséklet, vagy a klíma bekapcsolása indítja.

mazda-auto.hu | 2009-04-28 15:46 kompolti részére

Elképzelhető, hogy porlasztási probléma van, ha egyébként nincs tárolt hibakód. Ezt okozhatja a porlasztócsúcsok vagy az adagoló is. Persze más is lehet, de így látatlanban nehéz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó