2025. Július 6. - Csaba

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-05-22 09:15 sanya részére

Hú, hát egy ilyen átalakítás után mit tudunk mondani a távolból. Elképzelhető, hogy levegős a rendszer. Több gombát is a vízhőmérséklet vezérel, és ha nem folyamatos a keringés, akkor téves hőmérsékletet érzékel a vezérlés.

sanya | 2009-05-21 19:03

Sziasztok!

Közel 8 hónap után végre belekerült az fe-dohc motor a 626(92 GD) ba.
a motor pöccre indu, alapjárat rendben
de, van egykét probléma amit nem értek, ill nem tudom mitől van.
az egyik: a hütőrendszer, a motor indul, és amikor az üzemi hőmérsékletet eléri, a termosztát nyit, a ventilátor rendre be is kapcsol, de a műszerfal óra szerint a motor hőmérséklete emelkedik.olyan középállás és 120 fok között féluton áll meg a skálán, de eközben a ventilátor pörög folyamatosan. nem értem mi lehet a gond??
és vajon a motor valóban olyan meleg mint ahogy az óra mutatja??

a másik még nem teljesen kiforrott: néha gázadáskor berángat a motor, ill döcögve gyorsul.
valamint kanyarhoz közeledve, leveszem a lábam a gázról a kuplungot lenyomom, befordulok, alacsonyabb sebességbe kapcsolva rá akarok lépni a gázra és a motor megint csak fulladozik.
esetleg valami ötlet mitől vannak ezek a jelenségek??

csabesz 19 | 2009-05-20 13:21

Megmondom őszintén hogy féltem mikor megvettem, mert sokan mondták hogy az életemet is ráköltöm majd.. De idáig semmi baj, egyébként gázos!

Stefun626 | 2009-05-20 09:32 mazda-auto.hu részére

A két lámpa cska és kizárólag egyszerre gyullad ki.

mazda-auto.hu | 2009-05-20 09:12 csabesz 19 részére

A szelepek száma így a távolból vagy a teljesítmény adat, vagy az alvázszám alapján derülhet ki. Valószínűleg 8 szelepes, mivel inkább azok között voltak szervórásegítés nélküli kormányművel szereltek. Legkésőbb 10000km-enként cserélni kell a motorolajat, illetve a szükséges karbantartásokra, szűrőcserékre kell odafigyelni, meg a zsokásos dolgokra. Miért ne felelne meg első autónak?

mazda-auto.hu | 2009-05-20 08:56 Jocker részére

Természetesen nagyon sok minden okozhatja a problémát. Akár egy szimpla gázolajszűrő eltömődés is.

mazda-auto.hu | 2009-05-20 08:51 mazda-auto.hu részére

A Bosch műszerrel egyébként is érdemes vigyázni, mert például már nem egy Mazda3-ast tett működés képtelenné.

csabesz 19 | 2009-05-19 22:07

Sziasztok! Kb.2 hónapja vettem 1 626-ot 2.0i 89-es kiadás! GD tipusa vagy az alvázszámában benne, remélem értitek hogy melyik modell.Szeretném megtudni, hogy ez sima 8-szelepes e, és hogy ebben mért nincsen szervó? Az autó korához képest jó állapotban van, Szerintetek első autónak jó lesz ez -e, és mire figyeljek?Köszi...Szevasztok

Jocker | 2009-05-19 17:19

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni.Egy 1993-as 626 comprexem van.Problémám a következő:az autó elgyengült,rendkivül nehezen veszi a fordulatot.Én a feltöltőre gondoltam,de nincs semmi hibajelenség ami erre utalna.A teljesítménye ingadozik egyszer megy rendesen,máskor pedig mint egy csiga.Úgy tudom a feltöltő elromlásának jelei:fehér füst,megtorpanás nagy fordulaton,csapágyhang stb.Én ezekkel a tünetekkel nem találkoztam,de az autó mégsem az igazi.Esetleg vmi dugulás,szennyeződés okozhatja ezt a hibát?A választ előre is kösz.

mazda-auto.hu | 2009-05-19 14:33 Stefun626 részére

A kézifék lámpa jele a fékfolyadék alacsony szintjére is figyelmeztet. Lehet kerékszenzor hiba, de akár más is. Hibakódok alapján csak a saját Mazda műszeres tesztünk alapján tudunk választ adni a probléma okára.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó