2025. Augusztus 24. - Bertalan

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-05-22 09:15 sanya részére

Hú, hát egy ilyen átalakítás után mit tudunk mondani a távolból. Elképzelhető, hogy levegős a rendszer. Több gombát is a vízhőmérséklet vezérel, és ha nem folyamatos a keringés, akkor téves hőmérsékletet érzékel a vezérlés.

sanya | 2009-05-21 19:03

Sziasztok!

Közel 8 hónap után végre belekerült az fe-dohc motor a 626(92 GD) ba.
a motor pöccre indu, alapjárat rendben
de, van egykét probléma amit nem értek, ill nem tudom mitől van.
az egyik: a hütőrendszer, a motor indul, és amikor az üzemi hőmérsékletet eléri, a termosztát nyit, a ventilátor rendre be is kapcsol, de a műszerfal óra szerint a motor hőmérséklete emelkedik.olyan középállás és 120 fok között féluton áll meg a skálán, de eközben a ventilátor pörög folyamatosan. nem értem mi lehet a gond??
és vajon a motor valóban olyan meleg mint ahogy az óra mutatja??

a másik még nem teljesen kiforrott: néha gázadáskor berángat a motor, ill döcögve gyorsul.
valamint kanyarhoz közeledve, leveszem a lábam a gázról a kuplungot lenyomom, befordulok, alacsonyabb sebességbe kapcsolva rá akarok lépni a gázra és a motor megint csak fulladozik.
esetleg valami ötlet mitől vannak ezek a jelenségek??

csabesz 19 | 2009-05-20 13:21

Megmondom őszintén hogy féltem mikor megvettem, mert sokan mondták hogy az életemet is ráköltöm majd.. De idáig semmi baj, egyébként gázos!

Stefun626 | 2009-05-20 09:32 mazda-auto.hu részére

A két lámpa cska és kizárólag egyszerre gyullad ki.

mazda-auto.hu | 2009-05-20 09:12 csabesz 19 részére

A szelepek száma így a távolból vagy a teljesítmény adat, vagy az alvázszám alapján derülhet ki. Valószínűleg 8 szelepes, mivel inkább azok között voltak szervórásegítés nélküli kormányművel szereltek. Legkésőbb 10000km-enként cserélni kell a motorolajat, illetve a szükséges karbantartásokra, szűrőcserékre kell odafigyelni, meg a zsokásos dolgokra. Miért ne felelne meg első autónak?

mazda-auto.hu | 2009-05-20 08:56 Jocker részére

Természetesen nagyon sok minden okozhatja a problémát. Akár egy szimpla gázolajszűrő eltömődés is.

mazda-auto.hu | 2009-05-20 08:51 mazda-auto.hu részére

A Bosch műszerrel egyébként is érdemes vigyázni, mert például már nem egy Mazda3-ast tett működés képtelenné.

csabesz 19 | 2009-05-19 22:07

Sziasztok! Kb.2 hónapja vettem 1 626-ot 2.0i 89-es kiadás! GD tipusa vagy az alvázszámában benne, remélem értitek hogy melyik modell.Szeretném megtudni, hogy ez sima 8-szelepes e, és hogy ebben mért nincsen szervó? Az autó korához képest jó állapotban van, Szerintetek első autónak jó lesz ez -e, és mire figyeljek?Köszi...Szevasztok

Jocker | 2009-05-19 17:19

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni.Egy 1993-as 626 comprexem van.Problémám a következő:az autó elgyengült,rendkivül nehezen veszi a fordulatot.Én a feltöltőre gondoltam,de nincs semmi hibajelenség ami erre utalna.A teljesítménye ingadozik egyszer megy rendesen,máskor pedig mint egy csiga.Úgy tudom a feltöltő elromlásának jelei:fehér füst,megtorpanás nagy fordulaton,csapágyhang stb.Én ezekkel a tünetekkel nem találkoztam,de az autó mégsem az igazi.Esetleg vmi dugulás,szennyeződés okozhatja ezt a hibát?A választ előre is kösz.

mazda-auto.hu | 2009-05-19 14:33 Stefun626 részére

A kézifék lámpa jele a fékfolyadék alacsony szintjére is figyelmeztet. Lehet kerékszenzor hiba, de akár más is. Hibakódok alapján csak a saját Mazda műszeres tesztünk alapján tudunk választ adni a probléma okára.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó