2025. Október 24. Péntek - Salamon
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










mazda-auto.hu | 2009-06-06 10:39 fonseca részére
Innen a távolból egyetlen egy egyszerűen ellenőrizhető dolgot tudunk javasolni, ez pedig a gázolaj szűrő. Amennyiben hirtelen jelentkezett a probléma, akár üzemanyag gond is lehet. Minden más lehetőség átfogó ellenőrzést igényel, nem lehet rá a távolból válaszolni.
A légzsák lámpa villogása nem igazán függhet össze a motor problémával.
fonseca | 2009-06-05 19:30
Sziasztok.626 DITD 1998-as kocsim van- A probléma a következő: A kocsi gyenge nem úgy megy mint régen.Nem indul egyből csak némi tekerés után,
pedig ezzel sem volt soha problémám./ az akksi kiváló/ Indítás után a lágzsák visszajelző villog:/4 rövid,7 hosszú/,pedig ha jól tudom nem is ez a diagnosztika lámpa. Mi lehet a probléma? Köszönöm
mek-lod | 2009-06-04 16:21 mazda-auto.hu részére
köszönöm a válaszokat!
a'szem most egyelőre elég lesz ennyi a zaklatásból :)
mazda-auto.hu | 2009-06-03 16:35 mazda-auto.hu részére
Helyesen: A beszállító valószínűleg ennél a típusnál is az Enkei cég volt.
mazda-auto.hu | 2009-06-03 16:33 mek-lod részére
A szíjak 7678,- és 7805,-Ft. A beszállító valószínűleg az Enkei cég volt.
mek-lod | 2009-06-03 14:53 mazda-auto.hu részére
"no klíma" :), de szervó van
ha már a kerekekről esett szó... nekem 1 '94-es GV-s kombim van, azt lehet tudni ki volt a (könnyűfém)beszállítója a mazdának a '90-es években?
ööö v. túl "sokat" kérdeztem? :)
egyébként Fondmetal felni van rajta 7J×15H2 ET 42, a "kupakja" viszont már "új mazda jevényes", (ugye'94-ben még a régi jelvénnyel futottak le a szalagról a mazdák)
mazda-auto.hu | 2009-06-03 08:56 andorpapa részére
Úgy gondolták, ha már kb. 20 cm-rel kiszélesítették a sárvédőket, akkor ez a legegyszerűbb módja a kerekek peremig "hozásáig". Csakhogy ilyen mértékű nyomtáv szélesítést többek között már csak a lengőkarok hosszabbításával, áthelyezésével szabad megoldani, ha használni is akarjuk az autót.
andorpapa | 2009-06-02 16:11 mazda-auto.hu részére
200 mm? Traktort építettek vele? :)
Kösz az ET és kerékméret infókat, most már teljes a kép!
mazda-auto.hu | 2009-06-02 14:42 andorpapa részére
1.A 2WD kombit gyárilag (export)csak 185/70R14, vagy 205/50R15 gumiabronccsal szerelték. A nem kombi kivitelek esetében a 165/60R15 méretet is alkalmazták.
2. Minél jobban eltér az ET szám, annál inhomogénebb a kerékcsapágyak terhelése. Ettől függetlenül általában 10mm (azaz 10 ET-nyi eltérés) még nem nagyon okoz számottevő változást a csapágyak élettartamában.
Bár mióta a Chop Shop-ban láttam 200 mm-nyi (-200 ET-nyi) nyomtávszélesítő tárcsát (inkább hengert), azóta nem tudom mit gondoljak.
:-)
andorpapa | 2009-06-02 11:55
Ha már ennyire belejöttem a kérdezésbe (ígérem, ma ez lesz az utolsó), felni-ügyben még egy apróság: ha nem kívánok változtatni a gumiméreten és a felni szélességén sem (tehát maradnék a 185-ös guminál, 5.5x14"-es felnivel), akkor az ET szám mennyiben térhet el a gyáritól? 2-3 mm még belefér, vagy csak és kizárólag a gyári ET szám jöhet szóba?