2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2009-06-06 10:39 fonseca részére
Innen a távolból egyetlen egy egyszerűen ellenőrizhető dolgot tudunk javasolni, ez pedig a gázolaj szűrő. Amennyiben hirtelen jelentkezett a probléma, akár üzemanyag gond is lehet. Minden más lehetőség átfogó ellenőrzést igényel, nem lehet rá a távolból válaszolni.
A légzsák lámpa villogása nem igazán függhet össze a motor problémával.
fonseca | 2009-06-05 19:30
Sziasztok.626 DITD 1998-as kocsim van- A probléma a következő: A kocsi gyenge nem úgy megy mint régen.Nem indul egyből csak némi tekerés után,
pedig ezzel sem volt soha problémám./ az akksi kiváló/ Indítás után a lágzsák visszajelző villog:/4 rövid,7 hosszú/,pedig ha jól tudom nem is ez a diagnosztika lámpa. Mi lehet a probléma? Köszönöm
mek-lod | 2009-06-04 16:21 mazda-auto.hu részére
köszönöm a válaszokat!
a'szem most egyelőre elég lesz ennyi a zaklatásból :)
mazda-auto.hu | 2009-06-03 16:35 mazda-auto.hu részére
Helyesen: A beszállító valószínűleg ennél a típusnál is az Enkei cég volt.
mazda-auto.hu | 2009-06-03 16:33 mek-lod részére
A szíjak 7678,- és 7805,-Ft. A beszállító valószínűleg az Enkei cég volt.
mek-lod | 2009-06-03 14:53 mazda-auto.hu részére
"no klíma" :), de szervó van
ha már a kerekekről esett szó... nekem 1 '94-es GV-s kombim van, azt lehet tudni ki volt a (könnyűfém)beszállítója a mazdának a '90-es években?
ööö v. túl "sokat" kérdeztem? :)
egyébként Fondmetal felni van rajta 7J×15H2 ET 42, a "kupakja" viszont már "új mazda jevényes", (ugye'94-ben még a régi jelvénnyel futottak le a szalagról a mazdák)
mazda-auto.hu | 2009-06-03 08:56 andorpapa részére
Úgy gondolták, ha már kb. 20 cm-rel kiszélesítették a sárvédőket, akkor ez a legegyszerűbb módja a kerekek peremig "hozásáig". Csakhogy ilyen mértékű nyomtáv szélesítést többek között már csak a lengőkarok hosszabbításával, áthelyezésével szabad megoldani, ha használni is akarjuk az autót.
andorpapa | 2009-06-02 16:11 mazda-auto.hu részére
200 mm? Traktort építettek vele? :)
Kösz az ET és kerékméret infókat, most már teljes a kép!
mazda-auto.hu | 2009-06-02 14:42 andorpapa részére
1.A 2WD kombit gyárilag (export)csak 185/70R14, vagy 205/50R15 gumiabronccsal szerelték. A nem kombi kivitelek esetében a 165/60R15 méretet is alkalmazták.
2. Minél jobban eltér az ET szám, annál inhomogénebb a kerékcsapágyak terhelése. Ettől függetlenül általában 10mm (azaz 10 ET-nyi eltérés) még nem nagyon okoz számottevő változást a csapágyak élettartamában.
Bár mióta a Chop Shop-ban láttam 200 mm-nyi (-200 ET-nyi) nyomtávszélesítő tárcsát (inkább hengert), azóta nem tudom mit gondoljak.
:-)
andorpapa | 2009-06-02 11:55
Ha már ennyire belejöttem a kérdezésbe (ígérem, ma ez lesz az utolsó), felni-ügyben még egy apróság: ha nem kívánok változtatni a gumiméreten és a felni szélességén sem (tehát maradnék a 185-ös guminál, 5.5x14"-es felnivel), akkor az ET szám mennyiben térhet el a gyáritól? 2-3 mm még belefér, vagy csak és kizárólag a gyári ET szám jöhet szóba?