2025. Augusztus 27. Szerda - Gáspár
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Dízel befecskendezők akciós áron!
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
gaborf | 2007-04-10 17:06
Köszönöm a választ.
A motorvezérlõ elektronika ára nekem kicsit soknak tûnik, ez tényleg ennyi ??
mazda-auto.hu | 2007-04-10 16:41
gaborf - Van túlméretes dugattyú, de valójában nem nagyon ismert a motorok maximális futásteljesítménye. Nagyon sok.:) A típus valójában problémamentes, tartós alkatrészekbõl áll. A hátsó futómû stabilizátor összekötõ ún. csirkecsontjait kell maximum az átlagos dolgokon kívül cserélni. Az elsõ féktárcsa-29000,-Ft, hátsó féktárcsa-23805,-Ft, befecskendezõ-99409,-, motorháztetõ-113501,-, motorvezérlõ-688409,-, izzítógyertya-18478,-.
Pigmy | 2007-04-10 11:55
Hm, köszönöm. Jól éreztem én, hogy nem ilyennek kell lennie :) Szóval nem adom fel. EGR-szelep amúgy megint hibakódos lett, na meg ma kiderült, a VRIS sem nyit, amikor kéne, szóval van még mit próbálgatni.
gaborf | 2007-04-10 11:21
Üdvözlet mindenkinek. Autót szeretnék vásárolni, és az igényeimnek megfelel a 626-os mazda is fõleg a 110 LE-s ditd dízel motorral.
Errõl az autóról szeretnék érdeklõdni.
Kérdéseim :
Van –e a típusnak típushibája ?
Mennyi km-et megy el átlagosan ezzel a motorral.
Van –e hozzá túl méretes dugattyú ? Mennyi darabja ?
Szereti-e a biodízelt?
A dízel adagoló és a turbó felújítható-e és ha igen akkor kb. mennyibõl?
Mennyibe kerül kérdés csoport ??
Szélvédõ.
Elsõ féktárcsa.
Hátsó féktárcsa.
Dízel befecskendezõ.
Motorháztetõ.
Motorvezérlõ elektronika.
Izzítógyertya.
A válaszokat elõre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2007-04-07 09:47
Egyenletesen és rezzenéstelenül kellene járnia a motornak. Kopottság, egyes alaktrészek elhasználódottsága is okozhat ilyen jelenséget (plo.befecskend.), de az általad említettek, illetve egyéb nem tökéletes részegységek is közrejátszhatnak.
Pigmy | 2007-04-06 17:21
Üdv mindenkinek. Van nekem egy 1992-es 626 2.5V6-om, friss motorgenerállal, új gyújtókábelek, elosztófedél, rotor, gyertyák, stb-stb.. Viszont én úgy érzem, az alapjárat még mindig nem jár úgy, mint ahogy egy V6-osnak kellene. Érezni, hogy idõnként kiesik a ritmusból egy pillanatra, nem nagyot, csak egy kicsit megdöccen, mintha valamelyik henger kihagyna egy-egy pillanatra, és persze nem folyamatos, hanem amikor épp kedve van. Már többen mondták, hogy ennél jobbat ne várjak, én meg nehezen bírom elképzelni, hogy annak idején a szalonban ilyen alapjárattal jártak az új példányok ezekbõl az autókból. Szóval a kérdésem, hogy mennyire kell rezzenéstelenül járnia egy ilyen V6-nak? Ha az enyém nem teljesen százas, van valami esély megtalálni a ludast? Régi vákuumcsövek, nem teljesen tökéletesen kipucolt EGR-szelep esetleg okozhat ilyet?
Zsohun | 2007-04-02 09:48
És egy ilyen szerelési rajzot honnan lehetne beszerezni?Pl Haynes féle könyvben esetleg benne van, mert nekem vagy egy magyar de abban a vákuum csõvekröl nem sok minden van.Rajz egyáltalán nincs.
mazda-auto.hu | 2007-04-02 08:20
Zsohun - Ez elég nagy baj. Még a meglehetõsen zsúfolt szerelési rajz alapján sem egyszerû minden csövet a helyére rakni.
mazda-auto.hu | 2007-04-02 08:17
Sanya - Több dolog is lehet, de valószínûleg a fõfékmunkahenger visszaengedi az olajat.
Zsohun | 2007-04-01 20:32
Üdv mindenkinek.Nekem egy 626os mazdám van 1983-as 8 szelepes FE motorkódos,Akitõl vettem az belenyukált a karbi vákuumtömlöibe és ahhoz hogy jól menjen kéne egy kis segítség, hogy melyik csõ merre megy.Aki tud segiteni kérlek segítsen.elõre is kõszi