2025. Augusztus 27. Szerda - Gáspár
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Dízel befecskendezők akciós áron!
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-03-09 16:37
Bizonyos lengõkar szilentek az idõ múlásával, víz hatására, stb... hangot adhatnak. Ez a legtöbbször csak kellemetlen, de ettõl még tökéletesen elláthatják fõ feladatukat. Egyébként más is nyöszöröghet, de ha semmi nem lóg, és az értékek is jók, akkor no problemo... Ja, és a szilentek nyöszörgését nehéz hosszú távon megszüntetni, azok cseréje nélkül.
benji | 2007-03-09 15:55
sziasztok.nekem egy 626-os komprex dizelem van és a rugózással kapcsolatban lenne kérdésem.igaz az autó már nem fiatal és nem tudok róla hogy régebben lett volna ilyen jellegü javitás rajta.de a rázatópados vizsgálat szerint a teleszkópoknak nincs különösebben semmi baja de ha hátul már 2 átlagos méretü ember ül hirtelen bukkanóknál elég furcsa nyüszögõ hangot ad ki.az autó egyébként sedan felépitésü ha ez jelent valamit.elõre is köszi.
mazda-auto.hu | 2007-03-09 14:14
Ennél azért többet kell tenned, hogy letiltsunk. : ) Gyárilag az autó egy karburátoros 1800 kcm-es motort kapott annak idején. Ha a hûtõvíz viszonylag tiszta, akkor nem javasoljuk a tisztítószert, annál inkább a két évenkénti folyadékcserét. Szennyezett folyadék esetén mi egy speciális, boltban nem kapható folyadékot használunk. Valami márkásabb (drágább) terméket ajánlunk, ami kompatibilis a tömítésekkel, de semmiképpen ne hagyd tovább a rendszerben, mint ami rá van írva. Fagyállónak valamilyen etilén bázisú terméket használj, természetesen desztillált vízzel keverve. Váltóolaj leeresztõnek lenni-e kell. 3.3 liter 75w-90-es olajat kell visszaöntened a kicsavart km-spirál helyén.A szintjelzõ vagy a mûszerfal hibája miatt nem megy, vagy a vezetékekkel van probléma. Az alapjárati dolog valószínûleg csak visszahúzó rugó, vagy bowden probléma.
sanya | 2007-03-09 12:51
remélem nem leszek kitiltva a sok kérdésért megpróbálom összefoglalni egy hasábba:) Váltó: Van e rajta olaj leeresztõ csavar? mert nem találom , ha nincs hogyan lehet kicserélni benne az olajat? milyen tipusu olaj ajánlott ehhez a mazdához?
az alapjáraton a motor jól müködik de ha megnyomom a gázpedált akkor kb 1.1 ezres fordulaton pörög, ha alányúlva alulról lábbal visszahúzom akkor visszatér 800as fordulatra ez mitõl lehet, és mi a megoldás erre?
Üzemanyag szint jelzõ nem müködik pedig most szereztem bele egy jó állapotban lévõ szint jelzõórát, hol lehet a hiba?
hirtelen több kérdés nem jut eszembe, de hálás lennék a válaszokért.köszönöm
sanya | 2007-03-09 12:41
az autóban már régen volt cserélve a hütõvíz és gondoltam akkor jólenne ki mosni egy kicsit a rendszert ehhez milyen szert használjak?Az újra feltöltésnél milyen hûtõfolyadék kerüljön bele?
sanya | 2007-03-09 12:38
Sziaszto!Sokáig tartott mire átrágtam magam a már leírt kérdéseken tippeken, amik néhány dologra magyarázatott adtak, de lenne jónéhány további kérdésem is amiben remélem tudtok segíteni. Tipus: 626 92 GD rögtön az elsõ kérdés: az alvázszám alapján megtudnátok mondani mekkora motor van benne? mert 93 ban került be az országba és a motorszám valahogy nem stimmel.szám:JMZGD149201656904.
mazda-auto.hu | 2007-03-09 08:48
Nem egyszerû a karburátor bonyolult vákuumos szabályzó rendszerének ellenõrzése. Elvileg sok éve mûködõ Mazda szervízekben (így nálunk is) ismerniük kell a rendszert valamilyen szinten. ..de akár egy lelkiismeretes szerelõ is elég lehet. Elképzelhetõ, hogy a Maróti Szakkönyv kereskedésben van szerelési kézikönyv.
Szabi | 2007-03-09 08:19
Diagnosztikai mûhely hol található ? vagyis vmi olyanra gondolok ahol a motor teljesitményét,vezérlését tudják mérni.
Szabi | 2007-03-08 18:34
Hello mindenkinek ! Egyszer már kérdeztem arról hogy miért nem akar igazán pörögni a 626 os GC sedan mazdám. Karburátoros 2 literes , de vhogy nincs neki rendes gyorsulása. Mit próbáljak vele csinálni? gondoltam már karburátor hibára, nem megfelelõ levegõ áramlásra , gyújtás hibára , szelep vezérlésre . . . de nem sokra jutottam vele. Nem rég volt rajta szij csere vmint szelepszár szimering csere. Stroboszkópos gyújtás vizsgálat volt, 0.20 ra állitottuk a szelepeket, vákum mérõvel állitotuk be az alapjáratot. és semi se változott. :-) szóval hogy tudnám azt elérni hogy legyen a kocsinak sprintje ? létezik vmi szervizkönyv 86-87 es 626 os hoz ? milyen módszerrel lehet tutira állitani a karbeszt ?
mazda-auto.hu | 2007-02-24 09:17
Oké, mondjuk a kiemelés kizárva. Ettõl még lehet, hogy pl. a kuplugszerkezet hibás (mondjuk nincs síkban) és nem oldja rendesen a kapcsolatot. A váltó szétszedése elõtt (szinkron miatt) mindenképpen érdemes ezt megnézni. A alsóbb fokozatok nehezen kapcsolása a tengelyek nagyobbfordulatszám különbségében keresendõ.