2025. Augusztus 27. Szerda - Gáspár
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Dízel befecskendezők akciós áron!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
kulcsartamas | 2007-02-20 18:29
Sziasztok!
kipróbáltam, amit az elõzõekben tanácsoltatok, megnéztem akuplungot, de határozottan kiemel rendesen.Próbáltam gyorsan, vagy kicsit pumpálva, és utána váltani,d e semmi eredmény.
direkt kipróbáltam azt, hogy mi van akkor, ha kinyomva hagyom a kuplungot, egy is ideig, mert elvileg, pl ha a vezér munkahenger nem tömít rendesen, akkor elpbb utóbb átengedi a folyadékot, és azt észre fogom venni, ha a kinyomó villa halad vissza szép lassan. de nem történt semmi. szóval a kuplung jónak tûnik.
Mivel csak az 1 és kettes fokozatban csinálja,amit városban elég sokat használ az ember, nem lehet, hogy mégis valami szinkron gyûrûs gond lehet, a leírt hiba jelenség?
kulcsartamas | 2007-02-19 22:38
köszi az infót!
szóval az lehetséges, hogy ha nem tökéletes a kuplung szerkezet kiemelése, pl valamelyik munkahenger, akkor csak valamelyik fokozat akad és a többi fokozatnál meg jól kiemel? ebbõl kifolyólag gondolhatnék arra, hogy valamelyik munkahengerbõl szivárog az olaj, de nem fogy az sem a tartályból.Elvileg, mindegy, hogy milyen sebességi fokozatba váltok, a kuplung pedál lenyomásakor mindig "ugyanakkorát" emel ki a kuplung szerkezet és bontja a kapcsolatot a motor és a váltó között, nem? tehát ennek alapján nem értem, hogy egyes fokozatokban miért jelentkezik a hiba, a többi fokozatban meg miért nem.hm? De alapvetõen a hiba, tehát a "recsegõs" váltás, lehetne is ez, tehát, hogy nem emel ki a kuplung rendesen, csak nem értem, hogy ez alapján miért csak egyes fokozatokban.
Tudsz egy-két támpontot adni? De amit az elõzõakben írtál, kipróbálom.
üdv, és köszi mégegyszer
mazda-auto.hu | 2007-02-19 16:59
Elsõ körben a tengelykapcsoló szerkezetet kellene ellenõrizni. Kiemel-e a kuplung. Ha a pedál benyomod, lent a munkahenger kellõen nyomja-e a kiemelõvillát. Nem gyenge valamelyik munkahenger? A pedálnál, vagy lent a váltónál? Próbáld pumpálni gyorsan, így könnyebb-e egyesbe tenni. Ha igen, akkor valamelyik munkahenger nem úgy dolgozik ahogy kellene.
kulcsartamas | 2007-02-19 15:47
ja, lematadt az elõzõ hozzászólásból, a váltóban az olajszint normális volt, de direkt cseréltem új olajra,a régi sokat futott helyett hátha valamit segít, de nem igazán jött be:-) ettõl függetlenül az új olajat nem sajnálom a váltótól:-)
kulcsartamas | 2007-02-19 15:38
Sziasztok!
volna egy váltós kérdésem.
`90-es 1.8 as Benzines 626 GD az autó. Sebesség váltáskor az 1, illetve 2. fokozatokat nehezen kissé erõvel lehet kapcsolni, fel felé is és vissza váltásnál is. 1-esbõl 2-be váltáskor egy kicsit olyan mintha "reccsenne" egyet a fogaskerekek. az összes többi fokozattal nincs problémám, nagyon finoman szépen kapcsolható.Illetve mlg a hátramenet szokott olyat csinálni, hogy nem mindig akar teljesen bemenni a helyére, hanem vissza ki és újra, de ez könnyen kapcsolható.Ha teljesen hideg a gép, akkor nagyon zavaró, mikor üzem meleg lesz, vagy kb olyan 20 Km után, valamivel könnyebben kapcsolható.Nagyon olyan, mintha nem lennének szinkronban a fogaskerekek a kapcsoláskor,de ez csak tipp.Ötlet? Illetve fel tudok lelni valahol alkatrészt ehhez a váltóhoz,stb.
elõre is köszi a segítséget!
üdv
mazda-auto.hu | 2007-02-16 08:03
Érdekes.
Szabi | 2007-02-16 07:31
Megvolt a szij csere ! a gond : a motor fõtengelyén lévõ szijtárcsa, ahová
a vezérmûszij megy keskeny volt , a 22 mm széles uj szij nem fért bele. nem volt probléma , van még bontásból egy ugyanolyan motrom , és levettem arról, igy megtudtam oldani , és kiválóan mûködik.
csak azt nem értem miért volt rajta 19 mm -es szij ??? egyetlen katalógusban se találtam igy . - na de nem számit . . .
mazda-auto.hu | 2007-02-12 08:35
Valószínûleg jó. Mi 1020x22mm-es adatot találtunk. 11mm különbség a hosszúságban az állíthatósági tartományon belül van.
Szabi | 2007-02-09 16:45
Hello! Vezérmûszijjal kapcsolatos kérdésem volna ! 626 2.0 karburátoros 86 - 87 es kiadású, FE 9 -es motorral , 8 szelepes.
a jelenlegi szij : Contitech ci vagy ct 535 . Ilyen kóddal nem találtam. Helyette vettem Gates szijat 5086. Ez azt mondja hogy 109 x 22 mm.
Jó ez rá ? köszzi
benji | 2007-02-01 16:46
köszönöm mazda-auto.volt egy hengerfej cserém sajnos,önhibámon kivül.az autót nekem eladók egy kicsit megvezettek,de a cserével jól jártam és maradt egy jó vezérmûtengelyem.remélem nekem már nem lesz rá szükségem,úgyhogy ha valakit érdekel felajánlanám...