2022. Augusztus 16. Kedd - Ábrahám
Mazda CX-5, Skyactiv-G, Skyactiv-D.
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda5 2,0 DISI teszt
MOTOROLAJ 1-4.
Újabb Mazda6 felvonás.
A Skyactiv motorok következő generációja 30 százalékkal takarékosabb lesz.
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
drsoma | 2017-01-10 14:43
Tisztelt Mazda Szakértő!
Mazda Cx5 2,2 dízel autóm van, 2012-es évjárat. Egy piros olajkanna jelzés miatt soron kívüli olaj és szűrő csere történt, de rendellenességet nem találtak.Állítólag a gyakori városi vezetés miatt vált szükségessé az idő előtti csere. A szervíz látogast követően észleltem hogy az elmúlt években megszokott hidegindításokat követő magasabb átmeneti motorfordulatszámemelkedés elmaradt.Úgy tudom ez az alacsonyabb kompresszio miatt koraibb motormelegedést szolgálja. Ezzel egyeidőben észleltem hogy üzemmeleg motor esetén sem aktiválható az I-stop. Hiba jelzést nem észleltem. Kérem véleményét az eset leírás alapján. Köszönöm
katyilka | 2014-09-02 20:38
jozseff | 2013-09-30 09:06
T. Varga úr!
Köszönöm a hozzászólását. A kocsit ketten vezetnénk felváltva, így ki tudnánk használni az elektromos ülésállítást. Már csak azt kéne eldöntenek, hogy sedan vagy sport változatot válasszak a csomagtér miatt. A sport csomagtere praktikusabb, de kisebb is. A felni vonatkozásában a jelenlegi 205/50 R17 eléggé határeset, ezért is merült fel a kérdés.
mazda-auto.hu | 2013-09-30 08:46 jozseff részére
Az én véleményem:
1. A túlzó vagy nem túlzó jelző használata a helyi útviszonyok, illetve vezetési stílus függvénye is lehet. Természetesen több rezgés, ütés kerül át a karosszériára a merevebb gumik miatt, de egyes helyzetekben jól érezhető, hogy stabilabb az autó ezekkel a kerekekkel. Választani nem lehet, hiszen ez a felszereltség csak ilyen kerekekkel érhető el. Téli gumi esetében nem javasolt ennek a méretnek az alkalmazása, inkább egy 16 collos acél, vagy könnyűfém felni garnitúrával, az eredeti kerékátmérőnek megfelelő "ballonosabb" 16 collos gumit érdemes alkalmazni. Így a téli hónapokban akár az is kiderülhet, hogy megérné-e nyáron is ezt a méretet alkalmazni. Nyújt-e annyival nagyobb kényelmet? A gyári 18-asokat pedig el is lehet adni, a legtöbb korábbi Mazda típusra is megfelel.
2. A bőr ülések rendkívül tartósak, de pl. csatos-kapcsos stb.. nadrágokkal, ruhákkal. vigyázni kell, meg ne sérüljön a bőr felülete. A bézs szín miatt gyakrabban kell esetleg bőrápolóval megtisztítani a felületet, de évi 25000 km-mel számolva max. évente kétszer. 2-3e Ft között nagyon jó bőrápolókat lehet kapni. Az elektromos ülésállítás? Van akinek fontos, de általában egyszer kell egy ülést jól beállítani, kivéve, ha többen vezetik az autót.
3. A Skyactiv-G benzines Mazda modellek eddigi tesztjei bebizonyították, hogy nem alaptalan kijelentés az új technológia üzemanyag takarékossága.
Lásd pl.:
http://www.mazda-auto.hu/mazda6-sedan-25-skyactive-g-at-auto-expanzio.html
Szerintem az Ön esetében véletlenül sem érdemes dízelben gondolkodni!
expanzio | 2013-09-30 07:54
x
jozseff | 2013-09-29 11:53
Jelenleg egy 2010-es M3 TX Plus 1,6i tulajdonosa vagyok. Gondolkodom a cserén egy új Mazda3-ra. A jelölt egy benzines automata Revolution felszereltséggel, előzetesen publikált ára 6,7 MFt. A következő kérdésekben kérném a fórumozók véleményét:
mazda-auto.hu | 2013-04-29 10:16 katyilka részére
katyilka | 2013-04-27 20:03
katyilka | 2013-04-27 19:58
katyilka | 2013-04-21 22:18 admin részére