2025. Október 17. Péntek - Hedvig

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-05-26 18:50 csonkasz részére

Egyes OBD diagnosztikai műszerek nem képesek a nullázást elektronikusan megcsinálni, simán felajánlják a manuális módot. Olyankor a megfelelő szál testelésével és a szükséges lépések betartásával meg lehet oldani a dolgot. De csúnyán pofátlanságnak tartanám, ezt ennél részletesebben kitárgyalni ezen a fórumon.

csonkasz | 2013-05-26 17:52 Anonymous részére

Valószínűleg van mindkét számláló, de a szervizben ezeket egy művelet keretében nullázzák. 21000 km-nél jelez, de nálam "csak" a DPF lámpa világított, teljesítménycsökkenés nem volt, pedig éppen 200 km-t kellett hazáig mennem autópályán. Elvileg működik a biztosítéktáblás módszer, éppen tegnap írta egy felhasználó az egyik fórumban.

devayandras | 2013-05-26 17:45

Kivágott a rendszer (közben egy Primera kulcsban forrasztottam újra a gombokat). Az előző anonymous én voltam.

Anonymous | 2013-05-26 17:43 mrkopasz részére Hozzászólás szerkesztése

Hello !! I came across a 135 valuable site that I think you should visit. This tool is packed with a lot of useful information that you might find valuable. It has everything you could possibly need, so be sure to give it a visit! https://africancultureonline.com/sports-betting/exploring-the-impact-of-live-betting-on-sports-betting-outcomes/ Additionally don't overlook, everyone, which one at all times may inside this particular piece locate responses to the the very confusing inquiries. We attempted to explain all of the data in an very easy-to-grasp method.

littlerock79 | 2013-05-25 19:29 mrkopasz részére

Nálunk az 5-ösnél, ha nem tévedek, az olajcsere igényét is a dpf lámpával jelzi... Nézz át az index.hu-s Mazda5 fórumba, lehet megtalálod a segítséget.

mrkopasz | 2013-05-25 15:47

Üdv Nekem most jelzett be a DPF szűrő. Elvileg új van benne, azért ezt vettem meg (csak nem törölték az cserekor a hibát). De most nem tisztított és már a teljesítményt is vissza vette. Ennyire még a G-s astrám is ment!!! Kódot töröltettem és már erősödött is, de megint bejött a DPF jel. Kérdés: akkor most megint nem fog tisztítani? Vagy a következő regeneráció után már nem lesz gondom vele? Bevallom, kicsit csalódás egyenlőre a 6-os, mert elég sok gondom volt vele és még csak 1,5hónapja van meg.

csonkasz | 2013-05-23 20:04 Nexos részére

Mennyiből lett mennyi a fogyasztás? 10-ből 8 vagy 7-ből 5?

Nexos | 2013-05-23 19:39

Ma kiiktatták a DPF szűrőmet.Az eredménnyel nagyon elégedett vagyok,a fogyasztás csökkenés 2-liter,és ez nem vicc.A szűrővel nem volt gondom igazán,de a regenerálás miatt nagyon túlfogyasztott az autó,és hígult a motorolaj.Szóval a végeredmény:-2 liter gázolaj/100 kilométer,és dinamikusabb motor a fojtás eltávolítás miatt.A srácok profi munkát végeztek,és már túl vannak jó pár Mazdán,az ára 95.ezer...

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:59 bella01 részére

A másik fórum témánkban megadott alvázszám alapján sajnos az derül ki, hogy az autó két alkalommal is több mint 40000 km-t tett meg olajcsere nélkül. Elképzelhető, hogy ez csak adminisztrációs hiba, és számlával igazolhatóak a kérdéses szervzizek, de ha nem, akkor sajnos ennyi éppen elég a DPF szűrő hatásfokának végleges lecsökkenéséhez, így lehet, hogy ez a problémák alapja.

bella01 | 2013-05-21 00:19

Tisztel Mazda-autó! 2011.08-ban vásároltunk egy használt dízel Mazda6 típusú gépkocsit egy Mazda kereskedésben és márkaszervizben. 2012.03-ban M6-os autópályán az autó teljesítménye lecsökkent, az autó fokozatosan leállt (DPF hibajelzés, motor hibajelzés A szervizben nem tudták megállapítani a hiba okát.(műszeres vizsgálat alapján nem találtak semmit) Az autószervizből hazafelé az autó újból ugyanazokat a tüneteket (teljesítménycsökkenés) mutatta, mint korábban. Félreálltunk, és az autó újraindítása után gond nélkül működött az autó, de a szervizzel egyeztetve, a szervizbe visszavittük a gépkocsit, ahol kicseréltek egy alkatrészt (talán légnyomásmérőt?) 2012.07-ban a gépkocsi nem indult el. a DPF lámpa villogott a műszerfalon. Műszeres bemérés, hibakód törlés után s szerviz az egyik vezetéket rozsdátlanította. 2012.09.-ben a gépkocsi nem indult, a DPF lámpa villogott a műszerfalon. Műszeres bemérés, hibakód törlés után a szerviz az egyik vezetéket rozsdátlanította. 2013.03.-án elvégeztettük a kötelező 120e km-es szerviz vizsgálatot illetve műszaki vizsgáztatást a gépkocsin. 2013.04.-ban az autó M0-s autópályán újra megállt (folyamatosan csökkent a teljesítmény, pár kilométer megtétele után már csak 20 km/h-s „sebességgel” tudtunk egy parkolóig eljutni) DPF hibajelzés motor hibajelzés , TCS világított a műszerfalon. Leállítás, újraindítás után motor hibajelzés és TCS világított de az autó gond nélkül működött. cca 20 km-tettünk meg a lakásig ahonnan elszállították az autót a márkaszervizbe. Azóta az autó a kereskedésnél van. Elmondásuk szerint a hibakód törlése után az autó gond nélkül működik. Semmilyen javítást nem végeztek az autón. A szerviz szakvéleménye szerint az autó nem rendeltetésszerű használata (több ezer kilométeres városi használat után autópályán történő közlekedés) miatt adódnak a problémák. Ezzel nem tudunk mit kezdeni, mert az autó megvétele óta sajnos nem tudtunk szervizelés nélkül több ezer kilométert megtenni. Hasonló esettel találkoztak-e Önök? Mi volt a megoldás a hiba kiküszöbölésére? A fórumon olvastuk, hogy sokan a DPF szűrő eltávolítását végeztették el a gépkocsin. A szűrő eltávolítása okozhat-e bármilyen problémát? köszönettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó