2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Oszi | 2010-03-10 21:21 gyxaabi részére
tobb problemat is felvet a dolog :) 1 csak es kizarolag hackelessel megy a dolog.
2 a dpf szurot kiszerelik a rendszerbol??? ha nem akkor az telitodik es utjat alja a kipufogo gaznak es a vegeredmeny,hogy nem indul be az auto es karosodhatnak egyebb alkatreszek is!
leteznek olyan diagnosztikai gepek amik furcsamod kilvik a PCM-et es tobbet nem olvashato a gyari geppel es tobb fontos funkcio elerhetettelne valik a gyari IDS-el.Mazda-autoeknal is jart olyan 3-as mazda.
3.sokkal egyszerubb megeresni a hiba okat ami lehet akar egy erzekelo ,de lehet nem megfelelo kut valasztas illetve mar hibasan teljesito befecskendezo is.
Ezenek kivul ha kivan szerelve a DPF akkor valoszinuleg nem teljesiti az eloirt ertekeket sem.
Semmikepen sem javaslom az ilyen jelegu beavatkozast ,mert azonnali garancia vesztessel jar es karosodhatnak mas alkatreszek is.
dobaki2 | 2010-03-10 18:23 gyxaabi részére
Engem érdekelne, de ez legálisan megoldható? Mert mi még garanciálisok vagyunk!
csonkasz | 2010-03-10 17:15 csonkasz részére
A francba, már a mail címemet sem tudom.
csonkaszkukacgmailpontcom a jó cím
csonkasz | 2010-03-10 17:14 gyxaabi részére
Szia!
Ez engem is érdekelne.
csonkaszkukacgmailponthu
DOXA | 2010-03-10 17:05
gyxaabi!
doxa@vnet.hu
DOXA | 2010-03-09 17:42 gyxaabi részére
Szia gyxaabi!
Tudsz 1 privát elérhetőséget adni?
doxa
dobaki2 | 2010-03-09 10:18 gyxaabi részére
Ez mit akar takarni? Ki lehet kerülni a dpf szűrőt? Ha szofteresen lekapcsolják, akkor nem megy tönkre a dpf szűrő? Vizsgánál ugyan is vissza kell kapcsolni, mert nem teljesülnek a környezetvédelmi paraméterek.
gyxaabi | 2010-03-09 09:17
Ha valakinek problémája van a DPF szűrővel már szoftveresen leprogramozható a rendszerről.A leprogramozás után tobbé nincs vele probléma.
dpf_killer | 2010-02-09 20:22 DOXA részére
Nagyjából nálam is hasonló a "ciklus". Valószínűleg az autóm előéletével lehet a gond, kb. 1 éve vettem a 2006-s autót jelentős futásteljesítménnyel háta mögött (200E km). végég márkaszervízben volt szervizelve, de az a gyanúm, hogy ez a sok km(égetés) nem tett jót a dpf rendszernek.
DOXA | 2010-02-09 07:04 dpf_killer részére
Hello dpf_killer
Csodálkozom a problémádon, nekem is 6-mzr-cd 143le 2007/04 van, és egyetlen egy alkalommal villant fel a dpf jelző, kilométer szerinti olajcsere előtt kb. 1000 km-el. ( bár én személy szerint a 20000km-es ciklust kicsit soknak tartom. Mos van benne 60000km. Talán az a szerencsém, hogy nem szüttyögök az autóval, és bár nem feszegetem a sebességi határokat és lehetőségeket, nem megyek 60-nal hatodikban. A heti normál ciklusom mellett szerencsére minden hétre jut egy vagy kettő kb. 150 km-es 100-130-as tempó.Lehet, hogy ez segít nekem??? : doxa