2025. Június 22. - Paulina

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csonkasz | 2009-02-05 13:50

Tehát, akkor ha jól értelmezem, a DPF működését nem módosították, csak figyeli a regenerálások számát és megpróbálja kiszámolni, hogy mikor túl híg az olaj.

mazda-auto.hu | 2009-01-28 08:47 gaboca részére

A PCM vezérlőegység újraprogramozása után a műszerfalon található olajnyomás hibajelző lámpa nem csak alacsony olajnyomás esetén fog világítani, hanem akkor is amikor az olajszint számított értéke már indokolja az olajcserét.
Az új kalibrációkkal a PCM a korábbinál jóval pontosabban, a vezető szokásait és vezetési stílusát is figyelembe véve fogja kalkulálni az olajszintet és időben jelezni fogja a motorolajszint megengedett szintnél nagyobb emelkedését.
Ha a motorolajat a PCM vezérlőegység újraprogramozását követően lecserélik, azonnal elindul a fokozottabb figyelmeztetés időzítése.

gaboca | 2009-01-27 18:09

T mindenki!

Ma tudtam meg, hogy DPF-hez van uj frissites.
Mazda-Auto tudna engem megerositeni, azt nem tudom milyen jellegu frissites!

Gabi.

mazda-auto.hu | 2009-01-19 08:49 Jenő részére

1.Mi egy hivatalos Mazda márkaképviselet és szerviz vagyunk. Amiben tudunk, megpróbálunk segíteni, így a távolból is. Azt viszont nyilván nem garantálhatjuk, hogy virtuálisan bármit meg tudunk javítani. Sőt ezt egyébként sem jelenthetjük ki! 2. Esetedben van egy autó valahol a távolban, van néhány nem teljesen egyértelmű információ. Alvázszám alapján elvileg ellenőrizni tudnánk, hogy a garancia keretein belül mit cseréltek eddig az autón. Ez már egy lépés lehetne előre.

Jenő | 2009-01-18 16:29

És ez az én feladatom lenne? Nekem az a kérdésem, hogy mikor lesz rendben az autó. Ez így vicc! Vagy kihez forduljak?

mazda-auto.hu | 2009-01-12 10:10 Jenő részére

Csak a korábbi alkatrészcserék hivatalos leellenőrzésre (a Mazda rendszerében) és saját mérések-ellenőrzések alapján tudhatnánk esetlegesen a választ.

Jenő | 2009-01-10 18:28

Megkérdeztem a szalont és a tömítettség érzékelő szenzor is ki lett cserélve.
Hogyan tovább?

mazda-auto.hu | 2009-01-08 14:21 Jenő részére

Konkrét megoldást mondani a távolból egy ilyen jellegű problémára igen nehéz. Továbbra is ELKÉPZELHETŐnek tartjuk, hogy a hibás tömítettség érzékelő zavarja meg a rendszert.

Jenő | 2009-01-06 23:33

DPF szűrő lett cserélve.
Igen villogott a lámpa és a szervíz regenerálta.
Sajnos volt olyan is, hogy nem villogott a lámpa, megmérték és el volt tömődve, pedig rendes üzemmódban volt használva.

mazda-auto.hu | 2009-01-06 11:23 Jenő részére

A DPF rendszeren a DPF szűrőt kell értenem?

Mindenesetre így látatlanban nehéz kézzelfogható dolgot mondani.

Tulajdonképpen Ön miből gondolja, hogy a szűrő eltömődőtt, mint ahogy írta? Villogott a lámpa és a szervíznek kellett regenerálni?

Elképzelhető, hogy a tömítettség érzékelő szenzor hibája miatt túl gyakori a regeneráció, és emiatt a plusz olajbefecskendezés.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó