2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
csonkasz | 2009-02-05 13:50
Tehát, akkor ha jól értelmezem, a DPF működését nem módosították, csak figyeli a regenerálások számát és megpróbálja kiszámolni, hogy mikor túl híg az olaj.
mazda-auto.hu | 2009-01-28 08:47 gaboca részére
A PCM vezérlőegység újraprogramozása után a műszerfalon található olajnyomás hibajelző lámpa nem csak alacsony olajnyomás esetén fog világítani, hanem akkor is amikor az olajszint számított értéke már indokolja az olajcserét.
Az új kalibrációkkal a PCM a korábbinál jóval pontosabban, a vezető szokásait és vezetési stílusát is figyelembe véve fogja kalkulálni az olajszintet és időben jelezni fogja a motorolajszint megengedett szintnél nagyobb emelkedését.
Ha a motorolajat a PCM vezérlőegység újraprogramozását követően lecserélik, azonnal elindul a fokozottabb figyelmeztetés időzítése.
gaboca | 2009-01-27 18:09
T mindenki!
Ma tudtam meg, hogy DPF-hez van uj frissites.
Mazda-Auto tudna engem megerositeni, azt nem tudom milyen jellegu frissites!
Gabi.
mazda-auto.hu | 2009-01-19 08:49 Jenő részére
1.Mi egy hivatalos Mazda márkaképviselet és szerviz vagyunk. Amiben tudunk, megpróbálunk segíteni, így a távolból is. Azt viszont nyilván nem garantálhatjuk, hogy virtuálisan bármit meg tudunk javítani. Sőt ezt egyébként sem jelenthetjük ki! 2. Esetedben van egy autó valahol a távolban, van néhány nem teljesen egyértelmű információ. Alvázszám alapján elvileg ellenőrizni tudnánk, hogy a garancia keretein belül mit cseréltek eddig az autón. Ez már egy lépés lehetne előre.
Jenő | 2009-01-18 16:29
És ez az én feladatom lenne? Nekem az a kérdésem, hogy mikor lesz rendben az autó. Ez így vicc! Vagy kihez forduljak?
mazda-auto.hu | 2009-01-12 10:10 Jenő részére
Csak a korábbi alkatrészcserék hivatalos leellenőrzésre (a Mazda rendszerében) és saját mérések-ellenőrzések alapján tudhatnánk esetlegesen a választ.
Jenő | 2009-01-10 18:28
Megkérdeztem a szalont és a tömítettség érzékelő szenzor is ki lett cserélve.
Hogyan tovább?
mazda-auto.hu | 2009-01-08 14:21 Jenő részére
Konkrét megoldást mondani a távolból egy ilyen jellegű problémára igen nehéz. Továbbra is ELKÉPZELHETŐnek tartjuk, hogy a hibás tömítettség érzékelő zavarja meg a rendszert.
Jenő | 2009-01-06 23:33
DPF szűrő lett cserélve.
Igen villogott a lámpa és a szervíz regenerálta.
Sajnos volt olyan is, hogy nem villogott a lámpa, megmérték és el volt tömődve, pedig rendes üzemmódban volt használva.
mazda-auto.hu | 2009-01-06 11:23 Jenő részére
A DPF rendszeren a DPF szűrőt kell értenem?
Mindenesetre így látatlanban nehéz kézzelfogható dolgot mondani.
Tulajdonképpen Ön miből gondolja, hogy a szűrő eltömődőtt, mint ahogy írta? Villogott a lámpa és a szervíznek kellett regenerálni?
Elképzelhető, hogy a tömítettség érzékelő szenzor hibája miatt túl gyakori a regeneráció, és emiatt a plusz olajbefecskendezés.