2025. Augusztus 10. - Lörinc

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csonkasz | 2009-02-06 20:10 gaboca részére

Ja, nekem 5-ösöm van 110 LE-s. Nálunk 5 fok alatt kapcsol a kályha. Amúgy nyugis tempóval (90-100) országúton 5,6-5,8 kályha nélkül. Ilyenkor a BC tud mutatni 4,9-5,1-et.

gaboca | 2009-02-06 19:59 csonkasz részére

A rengerációd számora is
érdekes,ki gondolná hogy ekkora külöbség lehet 2 autó között.
Csak most ebben az esetben irtam BC adatát ,mert pont a szoftver frissités előtt tankoltam tele.
És meg jó negyedig van a tank.
Neked 10fok felett amikor nem megy akályha, akkor menyi az átlag fogyid nekem 5.9-6.2
(Kicsike:120Le+chip=143Le)

csonkasz | 2009-02-06 19:29 gaboca részére

Az átlagfogyasztásra én a BC-t sosem nézem, mert abszolút fals értéket mutat.
Azt hittem tankolásos módszerrel számoltad az átlagot.

csonkasz | 2009-02-06 19:26

Ez is érdekes, mert megyek egy Pécs-Bp-et és vissza és teljesen változó a regenerálás. Van hogy 60-80 km-enként csinálja és egy ilyen úton volt a 330 is. Szóval abszolút kiszámíthatatlan. És kb ugyanolyan tempóval is szoktam menni.

gaboca | 2009-02-06 19:14 csonkasz részére

Hosszabb úton, amikor 300-400km levezetsz megállás nélkül neked mennyi km-enként regenerál,
Nálam ilyen esetben max.225km-enkét látom, hogy a pill. fogy. mérő adta megemelkedik 12-15 percig.
Ja,nekem a kályha többlet gázolaj fogy. nem számolja BC.(átlagfogyiban nem látszik)

csonkasz | 2009-02-06 16:41 gaboca részére

Aha, én csak arra gondoltam, hogy azért az elmúlt napokban a hőmérséklet jelentősen emelkedett, és a kiegészítő fűtés esetleg nem dob rá egy lapáttal a fogyasztásra.
A 120 helyett 210 jól hangzik. Bár az enyém mostanában mintha egyre többet kezdene menni két regenerálás között. Már 8700 km-óta nézem a regenerálásokat és van hogy 60-at van hogy 330 km-t tudok menni kettő között. 69-szer regenerált ennyi km alatt, tehát kb 126 km az átlag. És ebben kb. 2500-2800 km abszolút országút van.

gaboca | 2009-02-06 16:24 csonkasz részére

Kb 1 hete csinalták meg, azota belenyomtam 750km és ezek a tapasztalataim.
A fogyi ugyanolyan vez. körülmények között értendő.

csonkasz | 2009-02-05 17:42 gaboca részére

Mikor csinálták és mikor mérted ezeket az értékeket?

gaboca | 2009-02-05 17:19 csonkasz részére

Sziasztok!

Megcsinálták a dpf frissitést.
Azt tapasztalom hogy 120 helyett 210 km-enként égeti a szűrőt ,és a fogyasztásom is 3 decivel kevesebb lett.
Mindenkinek ajánlom a frissitést, akinek jelentősen emelkedik a motorolaj szintje v .a DPF-el gondjai vannak!

mazda-auto.hu | 2009-02-05 14:48 csonkasz részére

Eddig is figyelte a megkezdett regenerálások számát, mely ha elért egy bizonyos mennyiséget, akkor a sárga DPF lámpa kezdett villogni. Az új programmal már nem csak a megkezdett befecskendezések számát, hanem a vezetési stílust, használati körülményeket is alapul veszi az olajszint becslésénél. Ezentúl pedig ha gázolajban túl dúsnak saccolja a komputer a motorolajat, akkor a piros olajnyomás lámpa fog világítani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó