2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Plucas | 2015-12-21 11:37

A webasto most már tökéletesen működik az akksi csere óta. Leállítás után 2-3 percig duruzsolgat, csak ezután áll le. Korábban a kocsi leállítása után pár mp-ben belül leállt, a következő indítás után viszont olyan füstöt pródukált, hogy sokan tűzoltót akartak hívni :) Nekem működött volna a hátsó részben a fűtés, de csak két hete vettem észre, hogy még ott "hideg" -re volt állítva :D 

Zsolti bá' | 2015-12-20 23:24 Plucas részére

Webasto nekem is van, de nem jó.. Ennek ellenére elég hamar van fűtés, a héten volt egy hosszabb utam, azóta van hátul is. Az olajszivattyú csere miatt ki volt szedve a motor, gondolom, hogy ez kellett ahhoz, hogy rendesen légtelenítsen a rendszer.

Plucas | 2015-12-20 22:57

Üdv!

Nem szedtem szét a hátsó részt, így csak vélelmezem, hogy jól gondolod, antenna van a két oldali hátsó ablaknál. Nekem navis gyári rádió van a kocsiban, és külső antenna nélkül is tökéletes a vétel. A kialakítása sem hasonlít a szokásos ablakfűtésre. Nekem is a csomagtér ajtó, és a tükrök fűtöttek. A motor, és az utastér fűtésére pegig gázolaj kályha segít rá.

Zsolti bá' | 2015-12-20 22:19 Plucas részére

Üdv!

Elolvastam én is a blogot. Nekem egy dolog tünt fel benne: azt írta a szerző, hogy az oldalsó ablakon a fűtőszál nincs bekötve. Ez az enyémen sem működik, de azt hittem, hogy nem fűtés, hanem a rádió antennája. Nekem ugyanis a gyári rádió van az autóban, hagyományos antenna nélkül, annak nyoma sincs, viszont a rádió tökéletesen működik. Ráadásul az oldalsó ablakon túl ritkán van vezetve a szál ahhoz, hogy jól fűtsön. Ablakfűtésem csak a csomagtartó ajtón van. Meg a tükrökben. De most már kiváncsi lettem, ha egy kicsit jobb idő lesz, lebontom és megnézem.

 

Zsolti bá' | 2015-12-20 21:39 szebiboy részére

Levél ment! A rajz szerint külön le lehet pattintani.

Plucas | 2015-12-20 21:32 szebiboy részére

Szia!

Itt találsz képet is a lámpatestről, ill. a szemüvegtartó kiszereléséről, a leírás vége felé.

"A középső világítás műanyag dobozát két csavar tartja az egyik szemüvegtartó ajtaja mögött, utána könnyen lejön." írja a blog szerzője.

http://mazdampv.blog.hu/2011/10/07/tolatokamera_utolag

szebiboy | 2015-12-20 19:47

Köszönöm ! szaboszebasztian@gmail.com

Elvileg 2 darab szemüvegtaartó van a lámpa után .. Valaki azt mondta,hogy azt a panelt ki kell csavarni mert egybe van az üveg .. de passz 

Zsolti bá' | 2015-12-20 16:28 szebiboy részére

Szia! A könyve szerint ki kell pattintani, de felszereltségfüggő, hogy hol vannak a fülek. Nem tudom hogy miként lehet ide képet felrakni, mert akkor feltölteném az adott oldalt a könyvből. Ha kapok egy e-mail címet,akkor átküldöm.

szebiboy | 2015-12-20 12:29

Sziasztok! Szeretném a belső világítást cserélni az autóban de az első müanyag burkolatot nem tudom kiszedni  és nem szeretném eltörni .. Tud valaki segíteni ,hogy lehet leszedni a burkolatot ? csavarhúzóval nem sikerült . köszi előre is 

Supermoto | 2015-12-18 20:57

Én pedig 12V 72Ah 680A akkut használok, ez lesz a második tele. 17 900 ft most az ára. Tökéletesen indít, észre sem venni, hogy kisebb mint a gyári. Ha egy Peugeot 2.0 hdi be 60Ah-ás való gyárilag akkor szerintem a mazda túl van méretezve. Másrészt vettem én is már bele többször márkás 95Ah akkut, 3 év után mindegyik elfáradt. Ebből lett elegem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó