2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pinterto | 2012-06-18 23:04

Senki másnak nincs, ill. nem volt még problémája, hogy az autó kidobálja az 5. fokozatot? Érdeklődtem bontott váltó iránt, és az eladó rögtön kérdezte, hogy mi a probléma, talán kidobálja az ötödiket? Ebből gondolom nem egyedi a problémám. A szerelő azt javasolta, hogy csak az 5. sebességet javítsuk fel új alkatrészekből, már kaptam is rá árajánlatot, és robbantott ábrát, csak még szét kell szedni,a váltót hogy pontosan melyik alkatrészt kell cserélni! Valakinek esetleg van tapasztalata, ill. véleménye?

szapy | 2012-06-18 22:47

bocs e-mail lemaradt: szapy@t-online.hu

szapy | 2012-06-18 22:46

Üdv! Én most vásároltam egyí MPV 2003-as dieselt. Nagyon meg vagyok elégedve vele a zafira 2007-es után. Azonban sajna külföldi volt és én is szeretném, ha valaki a kézikönyvét elküldené nekem + navi-t is. Kérdésem: mért nem simeri fela cd?, illetve a GSP hogyan működik benne? köszönöm. Van némi karc rajta 90-ért kaptam rá ajánlatot, ha telibe kell fújni. Köszönöm

ep-son | 2012-06-18 22:03

Egyébként mit szóltok a munkálat árához? Összehasonlítva a magyarországi árakhoz drágán vagy olcsóbban dolgoztattam?

ep-son | 2012-06-18 22:01

Köszönöm a további megfontolásra való tippeket. Az autó Németországból volt hozva 2012 novemberében a Duna forrása közeléből, Stuttgarton túlról. A jobb első küszöbe alatti behorpadás az én remekművem, de a többi már megvolt amikor megvettem, csak nem voltak ennyire látványosak. Örvendtem, hogy a ködlámpák cseréjét megúsztam, mert az eredeti darabja kb. 65.000 HUF lett volna... Egy ezermester fabrikált a kitörött üvegek helyére egy átlátszó plasztiklapot, most olyan mint újkorában :)

kollnor | 2012-06-18 14:54

Kedves ep-son!Nagyon köszönöm én is a képeket, tanulságosak voltak. Lekopogom, de nekem egy pötty rozsda sincs sehol, legalábbis nem vettem eddig észre. Nem is értem egy 2004-es autó hogy lehet ilyen, honnan lett hozva, valami tenger melletti városból (Belgium, Hollandia), a tengeri sós párás levegő viseli így meg az autókat. A másik: köszönöm az elismerő szavakat az izzós videóért. Bocsánat, a túlbeszélésért (meg a csomó félremondásért, amit utólag visszahallgatva vettem észre), de elfelejtettem, hogy épp nem a hatéves fiamnak magyarázok. Nemsokára a stabpálcákat és az e.fékbetéteket cserélem, arról viszon van már videó, előkeresem és megosztom. Furcsa, hogy egy szervíz által szponzorált fórumon osztunk meg ilyeneket, de Ők is tudják, hogy ezek, egy általánosan ügyes tulaj számára barkács dolgok. Sajnos egy váltókivétel, vagy egy belsőbb motorszerelés már tényleg az Ő dolguk.

klizso | 2012-06-18 13:28 ep-son részére

Kedves ep-son! köszönöm a választ, örülök, hogy túl vagy rajta, kívánom, hogy hosszútávú legyen a hatás. Én is nekiláttam a hátsó ívek javításának, nekem még csak kicsit rozsdásodott. Hasznos előre beszerezni a filces dobvédő levételekor többnyire eltörő patentok pótlására kb. 10-15 db-ot (neten kapható), majd szépen kitakarítani a dobok alatti részt. Utána tisztítás, felületkezelés, első és második réteg alvázvédőt felvinni. Kívülre pedig fényező ismerősöm - színkód alapján - párszáz forintért hozott javító festéket. Amire biztos, hogy fel kell készülni az a jobb hátsó kerékdob alatti hátsó fűtés csöveinek kezdeti vagy előrehaladott korróziója. Homokba nem érdemes dugni a fejünket, ha még nem csöpög (nekem kicsit),akkor is kezdeni kell vele valamit. Én ún. folyékony fémmel (két komponensű anyag) igyekeztem a további döntésig átmenetileg javítani. Üdv.: klizso

ep-son | 2012-06-18 13:05 klizso részére

Igen, klizso, nem titok. A város Szatmárnémeti, az ár HUF-ba kifejezve kb 170.000,00 volt.

klizso | 2012-06-18 07:02 ep-son részére

Kedves ep-son! Kérdezhetek egy városnevet és egy kb. árat az elvégzett munkával kapcsolatban? Üdv.: klizso

ep-son | 2012-06-17 22:14

Találtam a városunkban egy autófestőt, akihez elvittem az autót és elvállalta a kiütött rozsdafoltok kezelését. 5 munkanap után elkészült a mű. Gyakorlatilag át lett festve körbe az egész autó a motorháztetőt kivéve. Meglepetésként ért a hátsó lökhárító eltávolítása után látható két tenyérnyi rozsdafolt a karosszérián. Ha érdekel valakit, kepeket lehet letoltni innen: http://s3.toldacuccot.hu/letoltes?sid=dd6b529f12e532de3054bc4cb819b31f&file=mpv%20rozsdatlanitas.zip

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó