2025. Május 13. Kedd - Szervác

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zolika67 | 2011-03-21 21:46 atter részére

Szia Atti !
sikerült szereznem szettet,de 5000 k-s.Szerinted ez még jó lehet?Találtam itthon két megviselt foglalatot is,úgyhogy indulhat a fabrika:)

Zolika67 | 2011-03-21 14:00 mazda-auto.hu részére

Igen,ez valóban így van.Én is már szétszedtem a lámpákat,kitakarítottam az üvegeket,és a foncsorokat is felújíttattam.Tényleg nagyon sokat segített,mert már nem vakon közlekedek esőben (sötétben),de azért ez még mindig elég gyenge más autóhoz képest :(

mazda-auto.hu | 2011-03-21 13:22 Zolika67 részére

Korábban mi is több Xedos 6-ba raktunk Xenon tompított világítást,amíg nem tiltották. Ég és föld a különbség látás szempontjából. Egyébként a halogén világítást használva már a lámpák szétszerelése, és a foncsorok, üvegek tisztítása is nagy előrelépést jelentett, de ez más 13-18 éves autók esetében is javasolt.

Zolika67 | 2011-03-21 10:06 mazda-auto.hu részére

Most kérdeztem meg egy vizsgaállomást a xenonról:
valóban a lámpamosó,és az automata lámpamagasság állító az alapfeltétel,de a lámpán a "DC"jelölésnek is rajta kell lenni,ami a xenonra utal:( Ettől függetlenül azért én mégis beszerelem,ha ezzel a foncsorokat kímélem+jobban is látok vele.

mazda-auto.hu | 2011-03-21 08:33

Nálunk kiszúrják az utólagos Xenon-os autókat, még projektoros lámpa esetén is...és persze büntetnek érte. A projektoros lámpák esetében "elegendő" a fényszóró mosó, és az automata szintező beépítése, de az egyéb foncsoros lámpáknál a foncsor kialakításán is látják ha gyárilag nem Xenon-os. Visszatérve a Xedos-a, ez az "elegendő" átalakítás is minimum 120000,-Ft (szintező, mosó, Xenon szett).

atter | 2011-03-20 22:20 drnet részére

Persze legális sosem lesz akármit csinálsz vele de pont ezért kell olyan izzót választani aminek a fénye hasonlit a halogénhez,ill ezért kell a trafóval egybe integráltat szerezni,mert akkor a látszat kivülről tök okés ha nem zöld meg kék fénnyel világitassz akkor a rendőrben fel se fog merülni hogy keresgélni kezdje a xenont mert ők is csak a szín alapján szürnek ki

Bálint66 | 2011-03-20 21:38 drnet részére

Ugyanez a véleményem! Az ember a saját biztonsága érdekében akarná beszerelni, hogy jobban lásson, ne okozzon esetleg balesetet, és ezért büntetnek. Még ha csicsázás miatt rakom be, vagy hasonlók, azt mondom büntessen meg... Én pl. a sportdobot nem merem vissza tenni, pedig nagyon jó volt mikor fel volt téve :) Nagyon elegáns mély hangja volt.

Zolika67 | 2011-03-20 20:18 drnet részére

Szia .
Énis írtam ám :)

drnet | 2011-03-20 19:49 Zolika67 részére

Írtam iwiwen. :)

Zolika67 | 2011-03-20 18:49 drnet részére

A sors furcsa fintora,hogy ezeket a foncsorokat(illetve ami benne van),éppen Szegedről kaptam :)Én Egerszalókon lakom,mindenkitől messze :(
Ha gondolod,beszéljük meg mail-en.: ize_e@freemail.hu. Vagy MSN-en az imre_z@hotmail.com-al találsz meg.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó