2024. Április 19. Péntek - Emma
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA3 próba.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Karesz1976 | 2017-11-28 13:03
Sziasztok!
Kétségbeeesve kérek segítséget mindenkitől.
2 hónappal ezelött vásároltam egy 1.8 Benzines 2007-es Mazda 5-öst.Meglepően tapasztaltam, hogy az autó rengeteget eszik.
Nagy városban élek ok, munkahely multi haza stb…
De akkor sem szabad az autónak 15 !!!!!!!! letert ennie, városon kívül országúton sem tudom beszorítani 9 liter alá.
Valami biztosan nem ok itt.
segítségeteket előre is köszönöm.
mazdarobi | 2017-11-22 23:17
Sziasztok! M5 DPF Motor felújításon van túl.Indítás után rettenetesen kopog,alapjárat ingadozik,pár másodperc múlva leáll.
Nyomócső 400-700 Bar között ingadozik.Hozam szab.szelep cserélve,nem változott.Hibakód nincs.Gázadásra nem reagál,de a pedálszenzor normálisan működik. ?????
Vez.tengely érzékelő lehúzva(nem indul el),a nyomás 530 bar körüli értéken álladósul.
mazda-auto.hu2 | 2017-11-07 15:50 Andrew3 részére
Valós a kilométer és végig szervizelt az autó.
Andrew3 | 2017-11-02 14:45
Tiszteletem!
Szeretnék érdeklődni egy használtautó iránt, hogy
valós km és a szervizét válaszukat előre is köszönöm!
JMZCR19F260114086
Az autóban 143000 km van
mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:32 Dzsardzsar részére
Leírtak alapján motorfelújítás...
Dzsardzsar | 2017-10-28 18:41
Tisztelt Mazda Autó!
Olyan problémám akadt egy Mazda 5 2008 143 lovas diesel mazdával,hogy először 1500-2000-es fordulatnál picit rángatott az autó de minden sebességnél elmúlt 2000-es fordulatig.Másnap rámérettem de a porlasztókra azt mondták értéken belül vannak.Elindultam és mire elértem a város másik végébe haza ami kb 1-2 kb egyre gyengébb lett az autó és egyre nagyobb zakatolós hangja lett.Megálltam és azt vettem észre csepeg az olaj.Kinyitottam a motorháztetőt és a motor bal oldala szemből nézve tiszta olyaj volt.Megmozgatva a bal oldali 2 porlasztó mozgott és úgy néztem ott nyomhatta ki az olyajat.Letörölgettem és el próbaltam indítani megnézzük hol jön de meg sem mozdult semmi.Ebből ítélve mire lehet számítanom mert két szerelő azt mondja elmondás alapján motorcsere :(
Köszönöm előre is.
HDSF clener | 2017-10-28 18:34 Samberg részére
A tapasztalat az ilyen autok soha nem lesz jó!
Totyapapa | 2017-10-28 10:04
Tisztelt Mazda – Autó / szakértő!
Egy súlyos probléma jelentkezett a Mazda 5 – ös 2.0. RF7J autómon.Sajnos “visszabugyog” a hűtőfolyadék a tágulási tartályba. Elsőként hengerfejprobléma jutott eszembe, de hozzáértők azt mondták, okozhatja ezt az EGR hőcserélő is.
Pécsett Mazdánál azt mondták, 99% , hogy hengerfejes az autó. Nyugtalanít, hogy az EGR hőcserélőt nem vizsgálták.
Mi a véleménye? Ellenőriztessem az EGR hőcserélőt, vagy Ön szerint is hengerfej probléma lehet?
Köszönöm válaszát!
mazda-auto.hu2 | 2017-10-27 12:02 Samberg részére
Mi egyáltalán nem foglakozunk DPF kiszereléssel, sőt mindenkit le is beszélünk róla, de itt valami nem oké.
Ha “jól” átprogramozták a PCM-et, akkor nem villoghatna a lámpa, mert már nem a szenzoroktól kapja a jelet, és miután a regenerálást se indítja már el, akkor ha benne maradt DPF, akkor annak el kell tömödnie.
Samberg | 2017-10-22 09:48
Tisztelt Mazda Autó!
A kiégetett DPF-et visszaszereltük 500 km után megint elkezdett villogni, nem bízván a romániai szakszervízben , elmentünk egy Magyarországi szakszervizbe vele, ahol azt mondták, hogy a számítógépből ki van írva a dpf, de a szűrő még benne van. Szedjük ki a szűrőt és minden rendbe lesz. A gondom az ,hogy a visszaúton jobban kihúzattuk és elaludt az égő. 500 km után gyulladt ki újra, épp úton voltunk úgyhogy kihúzattuk és a villogás megszűnt. Most már teljesen össze vagyok zavarodva. Mit tegyünk, hova menjek vele?