2024. Május 2. Csütörtök - Zsigmond

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-09-25 08:38 gabesz35 részére

Eberspacher kályha van benne, kivehető, csak át kell addig hidalni. Ha előjön a hibakód, akkor célszerű kivenni a biztosítékot is

gabesz35 | 2017-09-22 19:13

Tisztelt szakértő!

A 2008-as diesel gta ford motoros?

gabesz35 | 2017-09-22 19:06

Tisztelt szerivíz!

Az lenne a kérdésem hogy ha a 2008-as diesel gta-ban a  webasto (ha ez van benne) csöpög, és kivesszük szerelés céljából, akkor a kocsit lehet nélküle is használni? ki kell kapcsolni valamit?okozhat problémát? át kell kötni valamit?

mazda-auto.hu | 2017-09-21 10:48 Cseppmen68 részére

Valószínűleg az utólagosan beépített légzsák deaktiváló rendszert nem megfeleően programozták. Fel kellene keresni bármelyik márkaszervizt és ott garanciában orvosolják a problémát. Kezelési kézikönyvet 3200.- Ft + Áfa + utánvétes áron tudunk küldeni a megadott címre várhatóan jövő hét második felében.

Cseppmen68 | 2017-09-17 10:08

Tisztelt Mazda Autó.

2008-as mazda 5 105KW.alváz:jmzc19r680220358.

A jobboldali légzsák a számitógop szerint ki van kapcsolva,de ennek nincs kikapcsolója.A lámpa 2-1 et villan.

Mi lehet a gondja?

 És ha tudnának ehez magyarnyelvű kezelésit küldeni uv vel,megköszönném.

 Cím:Ficsór Tamás 3000 Hatvan Doktay Gyula utca 30.

ierdos | 2017-09-16 12:10 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a választ. Visszajelzek , hogy mi volt a baj.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:39 takizolib részére

Mi a Castrolt használjuk, a sebváltóba 2,7 liter 75W-90 megy, fékfolyadék DOT4 és a megadott szintig kell tölteni, kb. 0,5-0,7 liter, a szervóolajat nem kell cserélni.

A gyári a legjobb.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:20 VaFec részére

Az ilyen hibát nagyon nehéz megtalálni, de a megérzés jó, mert általában kidörzsölődés, rágás, vagy a csatlakozó kontakt hibája szokott ilyesmit okozni.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:17 gabesz35 részére

Ugyan olyan mint a gyári.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-13 15:16 ierdos részére

Valószínű a befecskendező alátét égett át és ott szívja be, vagy leragadt az olajlehúzó gyűrű. Az autóval így nem lehet járni, mert nem kap normális kenést és károsodni fog a motor. Az alátét cserével kell kezdeni, ha az okozta, az olajszivattyú szűrőjét is meg kell utána tisztítani. Endoszkóppal lehet megnéz, hogy kormos-e.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó