2025. November 4. Kedd - Károly

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


takizolib | 2017-08-23 06:34

Tisztlet Szakértő!

Áprilisban vásroltam egy mazda 5 (2.0 diesel, 143 Le) személyautót, azóta megtettem vele 10.000 km-t. Ezen idő és út alatt kb. 2 liter olajat kellett utántölteni. Szeretnék érdeklődni, hogy ezen típusnak mi a maximális méltányolható olajfogyasztása ilyen távon?

Valamint azt tapasztaltam az autónál, hogy ha álló helyzetben alapjáraton benyomom a kuplungot, a motornak erősebb hangja lesz a fordulatszámmérő elmozdulása nélkül. Ez gond lehet ön szerint?

Segítségét előre is nagyon köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-18 14:02 vinpali részére

A kuplung csere durván bruttó 370.-eFt anyaggal munkadíjjal együtt.

mazda-auto.hu2 | 2017-08-18 13:59 SteveJ részére

A generátor az akkumulátortól függettlenül azonosan tölt mindig, maximum az akkumulátor nem veszi a töltést. Akkumulátor csere előtt mindíg meg kell mérni a generátor által leadott töltőáramot.

Ennek a helyes értéke 14,7-14,8 Volt körül van.

vinpali | 2017-08-17 21:21

Tisztelt Mazda-autó!

Én is vettem egy Mazda 5 2.0 diesel autót és ha van rá eseleg mód szeretném megtudni a szervíz történetét. És érdekelne a kettőstömegű csere ára kompletten. Még egyenlőre nincs rászükségem, de szeretném tudni mire szá moljak. Bocs ,ha már irva volt , de csan most kezdem olvasni a forumot!

Köszönöm a válaszukat élőre is!

Alvázszámom: JMZCR19R670178125

SteveJ | 2017-08-17 14:04

Tisztelt Mazdaszakértő!

Van egy 2007 gyártású 1.8 benzines Mazda5ünk. Másfél éve vettük, megvagyunk vele elégedve. Mostanában a kicsit hüvősebb reggeleken indítás után az akkumlátor ikon világított vagy villogott néhányszor, aztán egy pár km után az ikon eltűnt. Rámért az akksira egy szerelő, és azt mondta hogy régi az akksi (FORD akksi volt), és már a generátor nem ad le annyi töltést amennyit kellene. Vettem egy új akkumlátort tegnap, bele is raktam, indítozás után minden rendben volt. Ma reggel viszont megint indítás után felgyulladt az aksi ikon, pár km után villogott, majd megint eltűnt. pár óra múlva hazajöttem, és most rendben volt minden. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm a válaszát.

mazda-auto.hu | 2017-08-10 15:43 Totyapapa részére

Nálunk rendelhető, ára 1099.- Ft + Áfa liter, csak 5 literes kiszerelésben kapható 10 év vagy 200ezer km csereperiódussal. Utánvéttel tudunk küldeni jövő héten szerdára

Artúr | 2017-08-10 07:45 Totyapapa részére

Köszi a tippet, kipróbáltam! Klíma kikapcsolásakor megszünik a hang. Ki kelllett cserélni, vagy javítható? Mennyibe került?

Totyapapa | 2017-08-08 20:01

Titsztelt szakértő!

Érdekes dolog, hogy a  Mazdákba  – gondolom mindegyikbe  –  FL22 jelzésű hűtőfolyadék az elvárt… Mármint a kezelési útmutató, illetve hűtősapka alapján.

Kérdésem, hogy mennyire kell ragaszkodnunk ehhez a típushoz? Mivel beszerzése nem olyan egyszerű. 

 

Totyapapa | 2017-08-08 19:54

Az előzőt Artúrnak szántam...

Totyapapa | 2017-08-08 19:53

Üdv!

Nálam is jelentkezett ilyen hiba…  Klíma körül nézelődj…  Nálam a klímakuplung volt a hunyó..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó