2022. Május 19. Csütörtök - Ivó, Milán

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:26 footy részére

A nyáklap felesleges részeit eltávolítva azért lenne jobb közelebb elhelyezni a "dolgokat", mert akár a túl hosszú kábelezés nagyobb ellenállása is okozhat működési zavart. Persze ezt egy próba mutathatja meg. Egyébként jó az elképzelés a kábelezésre. Egyszer egy RX-8-ason már csináltunk ilyet. Mivel egyedi munkáról van szó, talán ha eddig egyszer kellett előlap fényezés miatt külön választanom az előlapot az elektron ikától, de már nem emlékszem az ilyen részletekre.

footy | 2012-11-25 13:36 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy akkor rápróbálok és szétszedem az elektronikát. Ahogy néztem inkább csak az ülés alá férne el a az előlap és a rádióelektronika. A műszarfalban nem nagyon találtam annyi helyet. Esetleg az egyik elférne a kesztyűtartó és középkonzol közötti részben, de a rögzítés trükkös lenne úgyis. Valamint CAT6(8eres) kábelt tervezek használni, hogy meghosszabbítsam a csatlakozót. A 12V és a test pedig dupla kábelt kapna. Vélemény? ui.: A az előlap eletronikáját hogy lehet leszedni? Levettem a rádiómodult utánna kicsavartam rengeteg kis csavart és már mozgott a nyák, de ki nem jött.

Baba | 2012-11-24 19:25

Tisztelt Mazda Auto! 2006-os M6(B tipusú)rádió kódját"sikerült"háromszor rosszul megadni "Err" felirat villog.Lehet-e javitani,vagy csere? Válaszukat előreis köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-11-23 13:50 footy részére

Ha ez igaz lenne, akkor igen, de az USA verziójú kijelzők nem digitális klímához készültek, így akár ebben is lehet eltérés. Még egy megoldás lehet az, hogy egy eredeti középkonzol elektronikáját (és a gyárirádió elektronikáját) minél kisebbre "összehajtogatni", és a felesleges részeit leválasztva elrejteni a műszerfal mögött. Így az utólagos rádiónak külön tápfeszültséget kell bizosítani.

footy | 2012-11-23 11:47 mazda-auto.hu részére

Ahogy olvasgattam a forumokat, azt találtam, hogy más protokollt használ a US verzió. Viszont ennek az értelmében ha egy US verziós kijelzőt sikerülne szerezni akkor működne a dolog. Ön mit gondol?

mazda-auto.hu | 2012-11-22 08:47 footy részére

Valószínűleg egy az eredeti gyári középkonzollal zárt áramkör, a Metra konzollal "nyitva" van. Nem volt még dolgom digitális klímához is alkalmas Metra gyártmányú konzollal, így nincs tapasztalatom.

footy | 2012-11-22 08:38 mazda-auto.hu részére

Ha ugyanaz a lábkiosztás akkor mi lehet az oka, hogy mmégsem működik a kijelző? Hol érdemes keresgélni a hibát? Ha félrekötök valamit, kinyírhatom a kijelzőt?

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:13 footy részére

Igen, ha 2005.07 előtti.

footy | 2012-11-20 01:53

2005-os CD modult lehet 2003-as fejegyseghez illeszteni?

mazda-auto.hu | 2012-11-19 09:58 Foreszt 074 részére

A bontott gyári navigációval nem vesznek el funkciók. Az utángyártott beépítő keret, és márkás 2DIN fejegységekkel is csak a rádió kijelzés szűnik meg a felső konzolon, illetve egyes esetekben a fedélzeti komputer adatai.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó