2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


footy | 2012-12-03 20:50

Én is így tudtam, de letöltöttem a saját és a kinézett(CR-YM4273K) fejegység manualját és a kimenet máshogy van megoldva két fejnél: Saját fej: http://prohardver.hu/dl/upc/2012-12/4270_defaulthu.jpg Kinézett fej(Bose?): http://prohardver.hu/dl/upc/2012-12/4270_bosehu.jpg Ön mit mond?

mazda-auto.hu | 2012-12-03 14:26 footy részére

A Bose erősítő a fejegységen kívül vannak elhelyezve (amelyik autóban van), a Bose erősítő is hangszóró jelet kap.

footy | 2012-12-02 13:53 footy részére

A Ref No.: CR-YM4273K Kozben a blokk diagramjat is megtalaltam ez alapjan elvileg Bose. Legalabbis a kimeneti jel nem a Power Amp-on megy keresztul mint a hagyomanyos fejnel, hanem Bose EQ Ampon

footy | 2012-12-02 10:51

A nem Bose fejegysegbol ki lehet valahogy nyerni vonalszintu jelet? GJ6T 66 ASO modelszamu fejegyseg Bose?

mazda-auto.hu | 2012-11-29 09:46 footy részére

Nincs különbség a hátulról csatlakoztatható audio modulokban.

footy | 2012-11-28 15:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az eddigi instrukciókat, de úgy döntöttem, túl bonyolult ez a dolog és túl sok lenne a hibalehetőség, úgyhogy hagyom. Viszont elég olcsón tudnék szerezni fejegységet 6os CDtárral. Van bármilyen hátulütője ha UK fejegységet rakok az autóba? Egyébként manuális klímás autóból származik a rádió az enyém pedig digit klímás. Jelent ez kompatibiliási problémát?

Baba | 2012-11-27 18:13 Baba részére

Köszönöm a gyors segitséget! Üdv:Zoltán

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:29 footy részére

1. Elvileg igen. 2. A rádióegységből is érdemes kiszerelni a nyáklapot a fém házból, és így vagy ebből, vagy az előlapi elektronikából ki kell szerelni, majd forrasztani a csatlakozót, vagy dugaljat.

footy | 2012-11-26 21:56 mazda-auto.hu részére

A rádióhoz elég az alábbi hat kábelt kivezetni? http://kepfeltoltes.hu/121126/radiokivez_www.kepfeltoltes.hu_.png Arra lenne valami ötletük, hogy a rádiómodul és az előlap elektronikáját hogyan lehetne forrasztás nélkül összekötni? Erre a csatlakozóra gondolok: http://kepfeltoltes.hu/121126/mazdacsat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Arra gondoltam, hogy ilyen ISO csatlakozótűkkel kötöm össze. http://www.conrad.at/ce/de/product/740623/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/SHOP_AREA_17374&promotionareaSearchDetail=005 http://www.conrad.at/ce/de/product/742750/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/?ref=detview1&rtl=reco_detail_top&rb=1 köszönettel: Tamás

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó