2018. Október 22. Hétfő - Előd

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-09-29 07:49 zizike1 részére

 Ez is megfelelő, de az USA-ból származó fejegységek esetében a rádió URH sávokkal probléma lesz itt Európában.

Lehet, hogy jobban mutatnak az ilyen előre legyártott, középkonzol alakjához illeszkedő fejegységek, de általában jóval minőségibb termékek a nagynevű gyártók dupla DIN méretű, szabványos fejegységei. Ezek közül bármelyik beszerelhető egy CX-7 dupla din átalakító kerettel, illetve a megfelelő, fejegység specifikus kábellel, interface-szel.

Kenwood, Alpine, JVC, Clarion, Pioneer...

mazda-auto.hu | 2014-09-29 07:41 csabika74 részére

 Stabilan, megfelelő csatlakozó tűk nélkül csak forrasztással lehet csatlakoztatni a kábeleket.

Mazda csatlakozó lábkiosztás.

zizike1 | 2014-09-28 20:28

Tisztelt mazda-auto.hu. Kérem adjanak tanácsot, hogy a Mazda CX-7 2.2 CD 2010-es évjáratú autómba, milyen érintőképernyős, utólag beépíthető, a gyári multimédiás egység helyére illeszkedő készüléket tudnának ajánlani. Ezt találtam a neten: http://www.ebay.com/itm/7-CAR-DVD-GPS-NAVIGATION-RADIO-AUDIO-BLUETOOTH-AM-FM-FOR-MAZDA-CX-7-2010-2011-/131134577689?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item1e883adc19 Kérem tájékoztassanak, hogy ez kompatibilis-e a jelenlegivel, vagy van-e Önök által inkább ajánlott készülék? Tisztelettel: Zizike1

csabika74 | 2014-09-28 12:15 littlerock79 részére

 Üdv!

 

Ez a megoldás működhet a 3-as gyári fejegységénél is AUX bemenet "hekkeléséhez"?

Az autó 2007-es.

 

"Egy 2007-es M5-ös CD-tár csatlakozóján az alsó sorban balról jobbra az 1-es és a 7-es lábat összekötni, a 2,3,4 -es lábak pedig ebben a sorrenben: a jobb, abal jelbemenet, és a közös szál."

 

Ha más lábkiosztás szerint kell bekötni, akkor hogyan kell bekötni? Ha nincs csatlakozótestem (márpedig nincs), akkor hogyan csatlakozhatok az egyes lábakra stabilan? Az AUX bemenet ez esetben kiválaszthatóan megjelenik a kijelzőn?

 

Előre is köszönöm a választ!

 

 

littlerock79 | 2014-07-18 09:38

A Mazda 5-ösbe beszereltem egy Hertz ESK hanszóró szettet... Nos a gyári fejegység úgy tűnik jobb, mint gondoltam...

 

Ha valaki komolyabb fejlesztésen töri a fejét, ezt a szettet mindenképpen tudom ajánlani, összehasonlíthatatlan a gyári hangszórókkal (ez előre sejthető volt) 

 

 

mazda-auto.hu | 2014-05-05 07:50 Foreszt074 részére

 Ehhez már csak 6 lemezes CD váltós MP3 modul van (egylemezes nyílással). Egy darab van készleten, féláron 90000,-Ft. 

kpapp76 | 2014-05-04 08:27

 udvozlet. nekem benne van a kesztyutartoban a digital disc changer. Van rajta sd. Usb es aux kimenet.

Auxrol remekul mukodik,de az sd es usbt meg nem tudtam felebreszteni.

Tudja valaki, h milyen szisztemaban kell az adathordozora pakolni?

 

konyvtar es file nev?

file kiterjesztes?

Koszi

 

#MEGOLDÓDOTT, köszönöm!;)

Foreszt074 | 2014-04-25 06:35

Jónapot! Érdekelne hogy a JMZGH típushoz mennyibe kerül az mp3-as modul?Köszönöm válaszát előre is!

 

mazda-auto.hu | 2014-04-24 07:41 mrkopasz1980 részére

 A tengerentúlról megvásárolható beépítő keretek kb.: 60000,-Ft-ba kerülnek, és a legtöbb nem kompatibilis a digit klímás Mazda6-tal. A japán szett jóval drágább, az viszont jó a digitális klímáshoz.

mrkopasz1980 | 2014-04-20 18:36 mazda-auto.hu részére

 Úgy döntöttem,hogy normál lejátszót teszek bele nem gyárit. Csak beépítő keretre lenne szükségem. Van olyan infóm, hogy MAZDA 6 Station Wagon (GY) 2.0 DI-hez nincsen beépítő keret. Kérdésem az lenne, hogy létezik ez? Akkor nem lehet más lejátszót betenni? Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de nem vagyok otthon a témában. Én gyári mp3-at akartam, de egy használtért nem fizetek 80-100eFt-ot! Előre is köszönöm. Az én lejátszóm ilyen: http://www.ariton.hu/img/gallery/pna-pda/Mazda6_pna.jpg

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó