2020. Május 25. Hétfő - Orbán

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-12-03 14:26 footy részére

A Bose erősítő a fejegységen kívül vannak elhelyezve (amelyik autóban van), a Bose erősítő is hangszóró jelet kap.

footy | 2012-12-02 13:53 footy részére

A Ref No.: CR-YM4273K Kozben a blokk diagramjat is megtalaltam ez alapjan elvileg Bose. Legalabbis a kimeneti jel nem a Power Amp-on megy keresztul mint a hagyomanyos fejnel, hanem Bose EQ Ampon

footy | 2012-12-02 10:51

A nem Bose fejegysegbol ki lehet valahogy nyerni vonalszintu jelet? GJ6T 66 ASO modelszamu fejegyseg Bose?

mazda-auto.hu | 2012-11-29 09:46 footy részére

Nincs különbség a hátulról csatlakoztatható audio modulokban.

footy | 2012-11-28 15:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az eddigi instrukciókat, de úgy döntöttem, túl bonyolult ez a dolog és túl sok lenne a hibalehetőség, úgyhogy hagyom. Viszont elég olcsón tudnék szerezni fejegységet 6os CDtárral. Van bármilyen hátulütője ha UK fejegységet rakok az autóba? Egyébként manuális klímás autóból származik a rádió az enyém pedig digit klímás. Jelent ez kompatibiliási problémát?

Baba | 2012-11-27 18:13 Baba részére

Köszönöm a gyors segitséget! Üdv:Zoltán

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:29 footy részére

1. Elvileg igen. 2. A rádióegységből is érdemes kiszerelni a nyáklapot a fém házból, és így vagy ebből, vagy az előlapi elektronikából ki kell szerelni, majd forrasztani a csatlakozót, vagy dugaljat.

footy | 2012-11-26 21:56 mazda-auto.hu részére

A rádióhoz elég az alábbi hat kábelt kivezetni? http://kepfeltoltes.hu/121126/radiokivez_www.kepfeltoltes.hu_.png Arra lenne valami ötletük, hogy a rádiómodul és az előlap elektronikáját hogyan lehetne forrasztás nélkül összekötni? Erre a csatlakozóra gondolok: http://kepfeltoltes.hu/121126/mazdacsat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Arra gondoltam, hogy ilyen ISO csatlakozótűkkel kötöm össze. http://www.conrad.at/ce/de/product/740623/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/SHOP_AREA_17374&promotionareaSearchDetail=005 http://www.conrad.at/ce/de/product/742750/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/?ref=detview1&rtl=reco_detail_top&rb=1 köszönettel: Tamás

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:50 mazda-auto.hu részére

Eggyel többször szerepel a biztonsági okokból a válaszomban.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:46 Baba részére

Csak különböző gombok meghatározott sorrendű lenyomásával lehet újra új kódot beadni. Biztonsági okokból egy esetleges kombinációt el tudok küldeni emailben, de biztonsági okokból (tulajdonjog) csak alvázszám alapján. varga@mazda-auto.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó