2017. November 24. Péntek - Emma

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:50 mazda-auto.hu részére

Eggyel többször szerepel a biztonsági okokból a válaszomban.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:46 Baba részére

Csak különböző gombok meghatározott sorrendű lenyomásával lehet újra új kódot beadni. Biztonsági okokból egy esetleges kombinációt el tudok küldeni emailben, de biztonsági okokból (tulajdonjog) csak alvázszám alapján. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:26 footy részére

A nyáklap felesleges részeit eltávolítva azért lenne jobb közelebb elhelyezni a "dolgokat", mert akár a túl hosszú kábelezés nagyobb ellenállása is okozhat működési zavart. Persze ezt egy próba mutathatja meg. Egyébként jó az elképzelés a kábelezésre. Egyszer egy RX-8-ason már csináltunk ilyet. Mivel egyedi munkáról van szó, talán ha eddig egyszer kellett előlap fényezés miatt külön választanom az előlapot az elektron ikától, de már nem emlékszem az ilyen részletekre.

footy | 2012-11-25 13:36 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy akkor rápróbálok és szétszedem az elektronikát. Ahogy néztem inkább csak az ülés alá férne el a az előlap és a rádióelektronika. A műszarfalban nem nagyon találtam annyi helyet. Esetleg az egyik elférne a kesztyűtartó és középkonzol közötti részben, de a rögzítés trükkös lenne úgyis. Valamint CAT6(8eres) kábelt tervezek használni, hogy meghosszabbítsam a csatlakozót. A 12V és a test pedig dupla kábelt kapna. Vélemény? ui.: A az előlap eletronikáját hogy lehet leszedni? Levettem a rádiómodult utánna kicsavartam rengeteg kis csavart és már mozgott a nyák, de ki nem jött.

Baba | 2012-11-24 19:25

Tisztelt Mazda Auto! 2006-os M6(B tipusú)rádió kódját"sikerült"háromszor rosszul megadni "Err" felirat villog.Lehet-e javitani,vagy csere? Válaszukat előreis köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-11-23 13:50 footy részére

Ha ez igaz lenne, akkor igen, de az USA verziójú kijelzők nem digitális klímához készültek, így akár ebben is lehet eltérés. Még egy megoldás lehet az, hogy egy eredeti középkonzol elektronikáját (és a gyárirádió elektronikáját) minél kisebbre "összehajtogatni", és a felesleges részeit leválasztva elrejteni a műszerfal mögött. Így az utólagos rádiónak külön tápfeszültséget kell bizosítani.

footy | 2012-11-23 11:47 mazda-auto.hu részére

Ahogy olvasgattam a forumokat, azt találtam, hogy más protokollt használ a US verzió. Viszont ennek az értelmében ha egy US verziós kijelzőt sikerülne szerezni akkor működne a dolog. Ön mit gondol?

mazda-auto.hu | 2012-11-22 08:47 footy részére

Valószínűleg egy az eredeti gyári középkonzollal zárt áramkör, a Metra konzollal "nyitva" van. Nem volt még dolgom digitális klímához is alkalmas Metra gyártmányú konzollal, így nincs tapasztalatom.

footy | 2012-11-22 08:38 mazda-auto.hu részére

Ha ugyanaz a lábkiosztás akkor mi lehet az oka, hogy mmégsem működik a kijelző? Hol érdemes keresgélni a hibát? Ha félrekötök valamit, kinyírhatom a kijelzőt?

mazda-auto.hu | 2012-11-20 09:13 footy részére

Igen, ha 2005.07 előtti.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó