2019. Október 23. Szerda - Gyöngyi

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


footy | 2012-12-02 10:51

A nem Bose fejegysegbol ki lehet valahogy nyerni vonalszintu jelet? GJ6T 66 ASO modelszamu fejegyseg Bose?

mazda-auto.hu | 2012-11-29 09:46 footy részére

Nincs különbség a hátulról csatlakoztatható audio modulokban.

footy | 2012-11-28 15:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az eddigi instrukciókat, de úgy döntöttem, túl bonyolult ez a dolog és túl sok lenne a hibalehetőség, úgyhogy hagyom. Viszont elég olcsón tudnék szerezni fejegységet 6os CDtárral. Van bármilyen hátulütője ha UK fejegységet rakok az autóba? Egyébként manuális klímás autóból származik a rádió az enyém pedig digit klímás. Jelent ez kompatibiliási problémát?

Baba | 2012-11-27 18:13 Baba részére

Köszönöm a gyors segitséget! Üdv:Zoltán

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:29 footy részére

1. Elvileg igen. 2. A rádióegységből is érdemes kiszerelni a nyáklapot a fém házból, és így vagy ebből, vagy az előlapi elektronikából ki kell szerelni, majd forrasztani a csatlakozót, vagy dugaljat.

footy | 2012-11-26 21:56 mazda-auto.hu részére

A rádióhoz elég az alábbi hat kábelt kivezetni? http://kepfeltoltes.hu/121126/radiokivez_www.kepfeltoltes.hu_.png Arra lenne valami ötletük, hogy a rádiómodul és az előlap elektronikáját hogyan lehetne forrasztás nélkül összekötni? Erre a csatlakozóra gondolok: http://kepfeltoltes.hu/121126/mazdacsat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Arra gondoltam, hogy ilyen ISO csatlakozótűkkel kötöm össze. http://www.conrad.at/ce/de/product/740623/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/SHOP_AREA_17374&promotionareaSearchDetail=005 http://www.conrad.at/ce/de/product/742750/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/?ref=detview1&rtl=reco_detail_top&rb=1 köszönettel: Tamás

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:50 mazda-auto.hu részére

Eggyel többször szerepel a biztonsági okokból a válaszomban.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:46 Baba részére

Csak különböző gombok meghatározott sorrendű lenyomásával lehet újra új kódot beadni. Biztonsági okokból egy esetleges kombinációt el tudok küldeni emailben, de biztonsági okokból (tulajdonjog) csak alvázszám alapján. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:26 footy részére

A nyáklap felesleges részeit eltávolítva azért lenne jobb közelebb elhelyezni a "dolgokat", mert akár a túl hosszú kábelezés nagyobb ellenállása is okozhat működési zavart. Persze ezt egy próba mutathatja meg. Egyébként jó az elképzelés a kábelezésre. Egyszer egy RX-8-ason már csináltunk ilyet. Mivel egyedi munkáról van szó, talán ha eddig egyszer kellett előlap fényezés miatt külön választanom az előlapot az elektron ikától, de már nem emlékszem az ilyen részletekre.

footy | 2012-11-25 13:36 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy akkor rápróbálok és szétszedem az elektronikát. Ahogy néztem inkább csak az ülés alá férne el a az előlap és a rádióelektronika. A műszarfalban nem nagyon találtam annyi helyet. Esetleg az egyik elférne a kesztyűtartó és középkonzol közötti részben, de a rögzítés trükkös lenne úgyis. Valamint CAT6(8eres) kábelt tervezek használni, hogy meghosszabbítsam a csatlakozót. A 12V és a test pedig dupla kábelt kapna. Vélemény? ui.: A az előlap eletronikáját hogy lehet leszedni? Levettem a rádiómodult utánna kicsavartam rengeteg kis csavart és már mozgott a nyák, de ki nem jött.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó