2019. Január 23. Szerda - Zelma

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-29 09:46 footy részére

Nincs különbség a hátulról csatlakoztatható audio modulokban.

footy | 2012-11-28 15:40 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az eddigi instrukciókat, de úgy döntöttem, túl bonyolult ez a dolog és túl sok lenne a hibalehetőség, úgyhogy hagyom. Viszont elég olcsón tudnék szerezni fejegységet 6os CDtárral. Van bármilyen hátulütője ha UK fejegységet rakok az autóba? Egyébként manuális klímás autóból származik a rádió az enyém pedig digit klímás. Jelent ez kompatibiliási problémát?

Baba | 2012-11-27 18:13 Baba részére

Köszönöm a gyors segitséget! Üdv:Zoltán

mazda-auto.hu | 2012-11-27 13:29 footy részére

1. Elvileg igen. 2. A rádióegységből is érdemes kiszerelni a nyáklapot a fém házból, és így vagy ebből, vagy az előlapi elektronikából ki kell szerelni, majd forrasztani a csatlakozót, vagy dugaljat.

footy | 2012-11-26 21:56 mazda-auto.hu részére

A rádióhoz elég az alábbi hat kábelt kivezetni? http://kepfeltoltes.hu/121126/radiokivez_www.kepfeltoltes.hu_.png Arra lenne valami ötletük, hogy a rádiómodul és az előlap elektronikáját hogyan lehetne forrasztás nélkül összekötni? Erre a csatlakozóra gondolok: http://kepfeltoltes.hu/121126/mazdacsat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Arra gondoltam, hogy ilyen ISO csatlakozótűkkel kötöm össze. http://www.conrad.at/ce/de/product/740623/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/SHOP_AREA_17374&promotionareaSearchDetail=005 http://www.conrad.at/ce/de/product/742750/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/?ref=detview1&rtl=reco_detail_top&rb=1 köszönettel: Tamás

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:50 mazda-auto.hu részére

Eggyel többször szerepel a biztonsági okokból a válaszomban.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:46 Baba részére

Csak különböző gombok meghatározott sorrendű lenyomásával lehet újra új kódot beadni. Biztonsági okokból egy esetleges kombinációt el tudok küldeni emailben, de biztonsági okokból (tulajdonjog) csak alvázszám alapján. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:26 footy részére

A nyáklap felesleges részeit eltávolítva azért lenne jobb közelebb elhelyezni a "dolgokat", mert akár a túl hosszú kábelezés nagyobb ellenállása is okozhat működési zavart. Persze ezt egy próba mutathatja meg. Egyébként jó az elképzelés a kábelezésre. Egyszer egy RX-8-ason már csináltunk ilyet. Mivel egyedi munkáról van szó, talán ha eddig egyszer kellett előlap fényezés miatt külön választanom az előlapot az elektron ikától, de már nem emlékszem az ilyen részletekre.

footy | 2012-11-25 13:36 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy akkor rápróbálok és szétszedem az elektronikát. Ahogy néztem inkább csak az ülés alá férne el a az előlap és a rádióelektronika. A műszarfalban nem nagyon találtam annyi helyet. Esetleg az egyik elférne a kesztyűtartó és középkonzol közötti részben, de a rögzítés trükkös lenne úgyis. Valamint CAT6(8eres) kábelt tervezek használni, hogy meghosszabbítsam a csatlakozót. A 12V és a test pedig dupla kábelt kapna. Vélemény? ui.: A az előlap eletronikáját hogy lehet leszedni? Levettem a rádiómodult utánna kicsavartam rengeteg kis csavart és már mozgott a nyák, de ki nem jött.

Baba | 2012-11-24 19:25

Tisztelt Mazda Auto! 2006-os M6(B tipusú)rádió kódját"sikerült"háromszor rosszul megadni "Err" felirat villog.Lehet-e javitani,vagy csere? Válaszukat előreis köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó