2018. Október 19. Péntek - Nándor

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


footy | 2012-11-26 21:56 mazda-auto.hu részére

A rádióhoz elég az alábbi hat kábelt kivezetni? http://kepfeltoltes.hu/121126/radiokivez_www.kepfeltoltes.hu_.png Arra lenne valami ötletük, hogy a rádiómodul és az előlap elektronikáját hogyan lehetne forrasztás nélkül összekötni? Erre a csatlakozóra gondolok: http://kepfeltoltes.hu/121126/mazdacsat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Arra gondoltam, hogy ilyen ISO csatlakozótűkkel kötöm össze. http://www.conrad.at/ce/de/product/740623/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/SHOP_AREA_17374&promotionareaSearchDetail=005 http://www.conrad.at/ce/de/product/742750/Kontakte-fuer-ISO-Gehaeuse-AIV/?ref=detview1&rtl=reco_detail_top&rb=1 köszönettel: Tamás

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:50 mazda-auto.hu részére

Eggyel többször szerepel a biztonsági okokból a válaszomban.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:46 Baba részére

Csak különböző gombok meghatározott sorrendű lenyomásával lehet újra új kódot beadni. Biztonsági okokból egy esetleges kombinációt el tudok küldeni emailben, de biztonsági okokból (tulajdonjog) csak alvázszám alapján. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2012-11-26 09:26 footy részére

A nyáklap felesleges részeit eltávolítva azért lenne jobb közelebb elhelyezni a "dolgokat", mert akár a túl hosszú kábelezés nagyobb ellenállása is okozhat működési zavart. Persze ezt egy próba mutathatja meg. Egyébként jó az elképzelés a kábelezésre. Egyszer egy RX-8-ason már csináltunk ilyet. Mivel egyedi munkáról van szó, talán ha eddig egyszer kellett előlap fényezés miatt külön választanom az előlapot az elektron ikától, de már nem emlékszem az ilyen részletekre.

footy | 2012-11-25 13:36 mazda-auto.hu részére

Lehet, hogy akkor rápróbálok és szétszedem az elektronikát. Ahogy néztem inkább csak az ülés alá férne el a az előlap és a rádióelektronika. A műszarfalban nem nagyon találtam annyi helyet. Esetleg az egyik elférne a kesztyűtartó és középkonzol közötti részben, de a rögzítés trükkös lenne úgyis. Valamint CAT6(8eres) kábelt tervezek használni, hogy meghosszabbítsam a csatlakozót. A 12V és a test pedig dupla kábelt kapna. Vélemény? ui.: A az előlap eletronikáját hogy lehet leszedni? Levettem a rádiómodult utánna kicsavartam rengeteg kis csavart és már mozgott a nyák, de ki nem jött.

Baba | 2012-11-24 19:25

Tisztelt Mazda Auto! 2006-os M6(B tipusú)rádió kódját"sikerült"háromszor rosszul megadni "Err" felirat villog.Lehet-e javitani,vagy csere? Válaszukat előreis köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-11-23 13:50 footy részére

Ha ez igaz lenne, akkor igen, de az USA verziójú kijelzők nem digitális klímához készültek, így akár ebben is lehet eltérés. Még egy megoldás lehet az, hogy egy eredeti középkonzol elektronikáját (és a gyárirádió elektronikáját) minél kisebbre "összehajtogatni", és a felesleges részeit leválasztva elrejteni a műszerfal mögött. Így az utólagos rádiónak külön tápfeszültséget kell bizosítani.

footy | 2012-11-23 11:47 mazda-auto.hu részére

Ahogy olvasgattam a forumokat, azt találtam, hogy más protokollt használ a US verzió. Viszont ennek az értelmében ha egy US verziós kijelzőt sikerülne szerezni akkor működne a dolog. Ön mit gondol?

mazda-auto.hu | 2012-11-22 08:47 footy részére

Valószínűleg egy az eredeti gyári középkonzollal zárt áramkör, a Metra konzollal "nyitva" van. Nem volt még dolgom digitális klímához is alkalmas Metra gyártmányú konzollal, így nincs tapasztalatom.

footy | 2012-11-22 08:38 mazda-auto.hu részére

Ha ugyanaz a lábkiosztás akkor mi lehet az oka, hogy mmégsem működik a kijelző? Hol érdemes keresgélni a hibát? Ha félrekötök valamit, kinyírhatom a kijelzőt?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó