2019. Október 23. Szerda - Gyöngyi

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-24 08:27 katyilka részére

A gyári kijelző egységet képez a rádióval. Ezért, a kijelző más célra nem használható. Csak teljes cserével oldható meg, hogy egy iGo kártyával frissíthető készüléked legyen.

katyilka | 2013-04-23 17:18

Tisztelt Szakértő! CX5-be szeretnék navigációt. Teljes fejegység csere szükséges, vagy elég mondjuk egy kiegészítő panel hozzá, illetve a kijelző tudja a szükséges paramétereket? Egyáltalán megoldható, hogy a gyári TomTom helyett használhassam a drágán vásárolt végtelen frissítésű IGO-mat?

gash23 | 2013-01-08 00:07

Sziasztok! Mazda 6ban az a gondom a Bose rendszerrel, hogy néha elmegy a komplett bal oladal plussz a mélyláda. Az az érdekes, hogy ha kikapcsolom, és várok egy kicsit akkor újra megy mind. Aztán hozzáérek a kezelőpanelhez vagy jön egy kis úthiba és megint elmegy a bal oldal... Testhiba? Vagy mi lehet? Mozgattam az erősítő és a láda kábelét is, de semmi... Van ötletetek? Köszi szépen

littlerock79 | 2013-01-07 15:17

Sziasztok! Lehet volt már róla szó, de ma megcsináltam a sima CD-s fejegység aux bemenetét :) Egy 2007-es M5-ös CD-tár csatlakozóján az alsó sorban balról jobbra az 1-es és a 7-es lábat összekötni, a 2,3,4 -es lábak pedig ebben a sorrenben: a jobb, abal jelbemenet, és a közös szál. Egy angol fórumról vettem az özteletet: egy számítógép optikai meghajtójához adott háromeres vezetéket, és egy régi fülhallgató 3,5-es jack dugóját összeforrasztva megcsinálm a csatlakozót. Működik :) Az említett tételek pár száz forintba kerülnek... és kb 20 perc meló van vele.

IanSnail | 2013-01-05 20:17

Üdv mindenkinek! Egy érdekességre lettem figyelmes a M6 gyári hifijével kapcsolatban. Pár nappal ezelőtt rádióhallgatás közben a hangerő hirtelen, kb a kétszeresére nőtt, a kijelzőn pedig 2-3 másodpercre megjelet az "ALARM" felirat. Korábban sosem produkált hasonlót. A rádióban nincs beállítva a hírfigyelés amikor is hangosabban szólhatna. volt esetleg valakine hasonló tapasztalata?

mazda-auto.hu | 2013-01-03 08:55 Flingel részére

Ez esetben ki kell venni a rádió egységet, és kihúzni az antenna dugót. A tetőn pedig lecsavarni az antennát. Ezután szakadás vizsgálatot kell végezni a dugó és a tető aljzat között. Az árnyékolás folytonosságát is vizsgálni kell.

Flingel | 2013-01-02 21:08 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! Kicseréltem a gumiantennát egy Mégane-éra (családban van egy), és sajnos így is serceg néha a rádió vétel. Közben kipróbáltam egy FM Transzmittert, sajnos ott is néha zavaróan berecsegett (Mégane-ban semmi baj nem volt), és a zeneszámok alatt volt egy folyamatos búgó hang, mintha a zavarszűrő gond lenne. Ha nem az antenna a hibás, akkor valahol máshol lehet a kábelgond? Egy márkaszervíz, vagy egy komolyabb autóvillamosságis szaki ki tudja mérni hol lehet a gond? BÚÉK! :) Flingel

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:15 footy részére

Igen, ki lehet cserélni az egy lemezest modult. Az előlapon csak a lemeznyilás keretet kell cserélni, azon van a load gomb.

footy | 2012-12-30 12:32 mazda-auto.hu részére

Ezek szerint egy Bose-os M6-bol szarmazo 6os CD tarat is gond nelkul belehet epiteni igaz? Az elolap mas mint az 1cd-s fejnel? Mintha a 6-osnal lenne load gomb is.

mazda-auto.hu | 2012-12-14 08:58 footy részére

Persze, ugyanúgy. Például az ülés rögzítő csavarja, ha a testkábel szemes saruja alatti részt festékmentessé teszed (csiszolás).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó