2019. Április 23. Kedd - Béla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


feri_G120 | 2017-04-24 14:00 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt mazda-autó

Köszönöm a visszajelzést. Nagyon tetszik a “fórum" stílusa és az Önök válaszainak szakmaisága (olvasóként régebb óta figyelemmel kísérem a hozzászólásokat).  Feltételezve, hogy a szervíz is hasonló értékrendek mentén működik, sajnálom, hogy Békéscsaba nekem túl messze van. A szóban forgó MAZDA 3-al hosszú távra (min 8-10 év) szeretnék kalkulálni, ezért izgat a korrózió kérdése. Tudom hogy ez itt nem a reklám helye, de azért megkérdezem: tapasztalataik szerint a Bp. Mázsa utcában lévő Bt. illetve a ceglédi kft. beleértendők a “még kevesebben csinálják meg szakszerűen” kategóriába?

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:24 madesign83 részére

A motor elején, durván középen, az olajszűrő felett.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 13:15 feri_G120 részére

Először is köszönöm a továbbküldést, rossz címre küldtem a kódot.

Biztos sokat segít az alváz plusz védelme, csak már nagyon kevesen vállaják, és még kevesebben csinálják meg szakszerűen.

Egyébként tudom, hogy nem vigasz, de az alsó kezeletlen fém részek rozsdásodása márkafüggetlen, szinte minden típusnál egyformán tapasztalható.

feri_G120 | 2017-04-21 08:53 mazda-auto.hu2 részére

  1. "mazda-auto",

Köszönöm a megerősítést – felkeresem az érintett márkaszervízt.

A tapasztalatokat majd megosztom a fórum olvasóival. Megj.: a “felfedezés előtt" mintegy egy héttel elvégeztettem a márkaszervíz/szalon által javasolt “0” reviziós olajcserét és akkor nem vették észre ezt a problémát :( (nem túl biztató kezdet...)

A probléma azért ismét felszínre hozza bennem a MAZDA-ról keringő “városi legendát” a rozsdásodási hajlamról, és felmerül a klasszikus, utólagos alváz és üregvédelem (Dinitrol-os) elvégeztetésének kérdése. Erről mi a véleményük/tapasztalatuk? (természetesen a kipufogótól függetlenül.)

Üdvözlettel: Feri

 

feri_G120 | 2017-04-21 08:10 P.petra részére

Kedves Petra,

Feltételezem, Önnek szánták a részemre (feri_G120) címzett 2017-04-20 13:49-kor küldött választ: 27B

Üdv: Feri

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 15:25 Atosz részére

Nem mutatja a ki, mert nincs benne visszajelző.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 15:24 feri_G120 részére

Igen, márkaszervizhez kell fordulni, lehetőleg ahhoz, ahol eladták.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 13:49 feri_G120 részére

27B remélem még nem késő.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 13:46 gekiss2 részére

Svájci az utó, és valós a kilométer.

G. Robert | 2017-04-15 23:31

Üdv mindenkinek!

Kinéztem egy 2004 es 2.0 GTA-t és érdekelne a fogyasztása. Próbáltam utána nézni de nem lettem okosabb. A külömböző tesztek, leírások közt elég nagy a szórás. Olvastam 9l/100km, meg volt 14l/100km. Értem én, hogy attól függ van e tojás a pedál alatt vagy sem, de azért na…

Ha valakinek van tapasztalata nagyon szívesen venném ha megosztaná.  Köszönöm szépen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó