2024. Április 19. Péntek - Emma

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-04-25 10:10 Mabull részére

A hangra nehéz bármit is mondani, de ha minden ki lett szedve és jól vissza lett rakva, akkor esetleg valamelyik ponthegesztés engedhetett el, és az adhat hangot. Gondolom nem a futóműtől jön, mert az is adhat hangot.

Mabull | 2017-04-24 22:38

Udv!

Olyan problemam lenne anyum 2008as mazda 3asaval,h picit rosszabb uton bal hatul vmi nagyon zavaroan nyoszorog,recseg.

Kalaptarto,ules biztos nem,kiszedtem a karpitot ujra osszeraktam kiparnaztam minden a helyen es ugyanugy maradt a hang!

 

Lenne vmi otlet ra?

 

Koszonom

feri_G120 | 2017-04-24 14:00 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt mazda-autó

Köszönöm a visszajelzést. Nagyon tetszik a “fórum" stílusa és az Önök válaszainak szakmaisága (olvasóként régebb óta figyelemmel kísérem a hozzászólásokat).  Feltételezve, hogy a szervíz is hasonló értékrendek mentén működik, sajnálom, hogy Békéscsaba nekem túl messze van. A szóban forgó MAZDA 3-al hosszú távra (min 8-10 év) szeretnék kalkulálni, ezért izgat a korrózió kérdése. Tudom hogy ez itt nem a reklám helye, de azért megkérdezem: tapasztalataik szerint a Bp. Mázsa utcában lévő Bt. illetve a ceglédi kft. beleértendők a “még kevesebben csinálják meg szakszerűen” kategóriába?

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:24 madesign83 részére

A motor elején, durván középen, az olajszűrő felett.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 13:15 feri_G120 részére

Először is köszönöm a továbbküldést, rossz címre küldtem a kódot.

Biztos sokat segít az alváz plusz védelme, csak már nagyon kevesen vállaják, és még kevesebben csinálják meg szakszerűen.

Egyébként tudom, hogy nem vigasz, de az alsó kezeletlen fém részek rozsdásodása márkafüggetlen, szinte minden típusnál egyformán tapasztalható.

feri_G120 | 2017-04-21 08:53 mazda-auto.hu2 részére

  1. "mazda-auto",

Köszönöm a megerősítést – felkeresem az érintett márkaszervízt.

A tapasztalatokat majd megosztom a fórum olvasóival. Megj.: a “felfedezés előtt" mintegy egy héttel elvégeztettem a márkaszervíz/szalon által javasolt “0” reviziós olajcserét és akkor nem vették észre ezt a problémát :( (nem túl biztató kezdet...)

A probléma azért ismét felszínre hozza bennem a MAZDA-ról keringő “városi legendát” a rozsdásodási hajlamról, és felmerül a klasszikus, utólagos alváz és üregvédelem (Dinitrol-os) elvégeztetésének kérdése. Erről mi a véleményük/tapasztalatuk? (természetesen a kipufogótól függetlenül.)

Üdvözlettel: Feri

 

feri_G120 | 2017-04-21 08:10 P.petra részére

Kedves Petra,

Feltételezem, Önnek szánták a részemre (feri_G120) címzett 2017-04-20 13:49-kor küldött választ: 27B

Üdv: Feri

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 15:25 Atosz részére

Nem mutatja a ki, mert nincs benne visszajelző.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 15:24 feri_G120 részére

Igen, márkaszervizhez kell fordulni, lehetőleg ahhoz, ahol eladták.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 13:49 feri_G120 részére

27B remélem még nem késő.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó