2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-01-17 13:00 Flingel részére

Mindenképpen klímásnak kellene megnézni, mert több oka is lehet. Egyébként a kompresszor hibája, alacsony gáznyomás, a relé hiba stb. okozhat ilyet.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-17 12:11 mikloss részére

A fordulatszámmérő mellett (baloldalon) van egy kis tekerő gomb, az szabályozza a műszerfal világítás erősségét, az fel van csavarva?

mazda-auto.hu2 | 2017-01-17 12:06 Zsófi88 részére

Először egy elektromosnek a generátort kellene megnézni, hogy tölt-e rendesen.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-17 12:03 tockon2 részére

Kellene egy névre írt forgalmi, és egy személy másolat a garai@mazda-auto.hu címre, és elküldöm az anyagát.

Flingel | 2017-01-17 09:39

Tisztelt Varga úr!

Az alábbi probléma esetén kérném tanácsát:

A pénteki erős havazáskor bekapcsoltam a klímát, mert erősen párásodtak a hátsó ablakok. Feltűnt, hogy az AC gomb megnyomásakor nem hallom a klíma kattanását, ahogy eddig. Természetesen az ablakok is párásak maradtak.
Egy parkolóba leálltam, és alapjáraton megnyomtam az AC gombot ismét, és semmi nem történt, nem emelte meg az alapjáratot se… azaz nem kapcsol be a kompresszor.

Kérdezném, hogy ez a jelenség kizárólag kompresszor hibára utal, vagy ugyanez a probléma lehet akkor is, ha elszökik a gáz a rendszerből (2013-ban volt utoljára töltve).
A biztosíték rendben van.

Köszönöm válaszát előre is.
Üdv.: Gábor

mikloss | 2017-01-15 11:44

Tisztelt Mazda Autó,

Nemrég vettem egy 2007-es 1.6 benzines 5ajtós Mazda3-at. Külföldi beszerzés ezért nincs hozzá magyar nyelvű használati utasítás.
Érdeklődni szeretnék, hogy tompított fényszóró használatánál, hogyan tudom bekapcsolni a műszerfal világítást? (valamiért csak helyzetjelzőnél és reflektornál működik/a dimmelés is/)
Előre is köszönöm a választ!

üdv.
Mikloss

Zsófi88 | 2017-01-14 11:12

Tisztelt Mazda Autó!

Mazda 3 Sport 2004- es évjáratú 1.6 diesel tulajdonosa vagyok.

A problémám a következő lenne, már a régi akksinál elkezdte, hogy nem indul be munkába menet, vagy ha be is indul haza már nem tudok jönni vele, beindul, majd mikor elindulnék vele lefullad.A régi akksit feltöltöttük, utána ment egy darabig szépen és indult is, majd egyszercsak újra nem indult. Kint áll, hideg van, de eddig nem volt vele problémánk sosem. Gondoltam, hátha az akkumlátor régi, vettem egy teljesen újat. Kicseréltük alig bírt feljönni a mélygarázsból nem volt fordulatszám. Végül feljött, járattuk volt újra fordulatszám, és este be is indúlt mikor hazamentem vele.Másnap teljesen lemerült az új akksi.Mi szívhatja le az álláskor?Nem hagytam rajta semmit.Köszönöm az ötleteket!

tockon2 | 2017-01-13 15:12

Tisztelt Mazda-auto,

a korábbi hozzászólásokban láttam, hogy van lehetőség az autó előéletéről információt kérni. Ebben kérnék segítséget.

Alvázszám: JMZBK14F261295115

Előre is köszönöm!

isanzo | 2017-01-10 23:08 clouse részére

Itt minden megtalálható:

https://katalogus.hasznaltauto.hu/mazda/3

tomkug | 2017-01-10 13:45 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó