2018. Június 22. Péntek - Paulina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


GáborMolnár | 2016-09-25 13:26 MANE részére

küldj egy mailt a gabor.molnar83 kukac gmail.com címre és fényképesen elmagyarázom.

szicsu | 2016-09-24 03:58

Üdv Urak!

Szeretnék újra Mazda tulajdonos lenni.A kiszemelt típus 3-as,2.0l-esbenzines2004-2008évj.

Azt szeretném tudni,hogy mire figyeljek fokozottan a vásárláskor.És ha valakinek van tapasztalata a típussal kapcsolatban,akkor azt is szívesen fogadom…

Előre is köszönöm!

MANE | 2016-09-23 17:06 GáborMolnár részére

Kedves Gabor ,ha megkerhetlek ra ,egy kicsit reszletezned a dolgokat ,hatha en is meg tudom csinalni.Milyen motort es mennyire kell szetszedni,es milyen haromszogu muanyagrol beszelsz es az hol van?Koszi.

GáborMolnár | 2016-09-23 15:41 Laci29 részére

Nekem is megvolt ez a probléma könnyen orvosolható igaz kell egy kis forrasztási tudás hozzá, mert a motort kissé szét kell szedni és be kell a csapágyát portalanítás után olajozni (WD40) és nem kell szétszedni a műszerfalat. Az a háromszög alakú műanyag elem melyen a ventilátor van az ki pattintható.Mióta kitakarítottam közel egy éve azóta hangtalan.

MANE | 2016-09-23 12:32 Laci29 részére

Nem te vagy az elso aki hasonlo problemaja volt-maskulonben nallam is eszreveheto ez a jelenseg.A valasz a szakitol az volt hogy a belso levego homero ventilatora csapja a “zajt”.Meg lehet szokni,amugy az egesz muszerfalt szet kell szedni es nem biztos hogy nem kezdodik ujra.Lehet hogy neked is valaszol majd egy Szaki,vard meg.

Laci29 | 2016-09-23 09:36

Sziasztok!

Vettünk 1 hete egy mazda 3-at..nagyon szép,nagyon jo, amennyire nem akartam,most annyira élevezem a vezetést a kényelmet a szinte néma futómüvet :) Kicsit a menetzaj zavar,de ez lehet a gumi is.

Viszont (!) 2 napja észrevettem valamit ami zavar….”hideg” inditásnál gyjtásra rakom az autot és egy folyamatos bugást hallok a müszerfalbol...hiába forditom vissza a kulcsot és ujra,akkor is hallom… Inditás után már nem vagyok benne biztos,hogy hallom,vagy csak hallani akarom. Viszont ha megyek vele után pl (4-5 km) és le állitom,majd ujra inditom,már nincs hang. De,ha el telik 1-2-3 ora mig ujra megyek vele,megint gyujtáson hallom ezt a folyamatos bugást. Kicsit olyan mint mikor az ember egy magasfeszültésgü tarfo mellett áll. Tudna valaki segiteni ebben? Vagy valaki aki tapasztalt már ilyet?

Elöre is köszönöm,és bocsi az ékezetekért,de német a bill,és nincs kedvem keresgetni...

ncs | 2016-09-20 07:55 ncs részére

Közben meglett a hiba, ahogy a lenti levélben is írtam a hamutartó izzója volt a bűnös. Csere után helyreállt villogás sípolás teljesen normálisan működik.

Azért valaki válaszolja meg nekem, kiég egy izzó és zárlatot csinála az ok, de ha eltávolítom , azaz bontom az áramkört(esetleges tzárlatot) hogy lehet az hogy megzakkan a rendszer? És addig még nem cserélem ki az izzót a lent említett módon viselkedik? Lassan 10 éve megvan az autó, eddig még nem volt semmi baja a kocsinak, olaj szűrő csere stb.. Ennyi. De ez most érdekes volt...

ncs | 2016-09-18 20:50

Szép Estét!

Mazda 3 1.6 dízel 90LE 2007 évjáratú autómnál a következő hiba jelentkezett. Az autó lekapcsolása után(kulcs ki, lámpa le) a műszerfal folyamatosan villog, illetve a sípol(mintha a lámpát nem kapcsoltam volna le). Ajtó becsukása után is villog a műszerfal. Előzmény amit észleltem: Nem világított az autó jobb tompított fényszórója, menet közben néha felvillant a rádió lcd háttérvilágítása(nem volt bekapcsolva). Szivargyújtó és hamutartó izzója kiégett, amit kivettem, de még újat nem tettem a helyére. Ettől a jobb tompított fényszoró újra világítani kezdett :)(szóval valmi gátolta, a spórolós vezeték? negatív vezeték vezérlése?). Belső biztosíték dobozban a 82es 7.5A es biztosíték kiégett amit cseréltem. A villogás és sípolás továbbra is megvan lekapcsolt állapotnál nyitott ajtónál, csukottnál csak villog.Biztosíték csere után menet közben a műszerfal háttérvilágíásának fényerejét lehet szabályozni, működik. előtte villogot, meg össze vissza működött. Az autó menet közben jól működik, semmi rendellenesség. Aksit néztem, nem merült le(megmértem 12,7V álló állapotban, bekapcsolt motornál a generátor emelte 14,1V). Biztos, hogy köze volt a hamutartó kiégett lámpájának mert mikor még benne volt ütögetésre hol megjavult a villogás hol újrakezdődött. Kérem ha tudnak valami ötletet adni, segítsenek. Köszönöm szépen.

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:28 kiralyzo84 részére

A gázadásra történő jobbra húzás futómű problémára utal, mindenképpen ellenőriztetni kellene, főleg a lengőkar szilentjeit. A nehéz kormányhoz szintén a szervóolaj cseréjét javasolnánk első körben.A klíma lefagyással kapcsolatban jármű klímáshoz kellene vinni az autót és a gázt lecserélni, hogy az új gázzal is produkálja-e a hibát. Előtte ellenőrizni kellene a két hűtő közötti részt, hogy nincs-e nagyon eltömődve, ha igen, akkor ki kellene takarítani.

kiralyzo84 | 2016-09-08 09:33

Jónapot

Egy 1.6 2004 Mazda 3 van.És olyan problémáim vannak ,hogy lefagy a légkondicionálo cső (változo hogy mennyi idő után ) de amikor lefagy nem fuj be levegőt sem ,megnézettem azt mondták h minden rendben van a nyomás is illetve a nyomás kapcsolo is … nem értem h akkor ez mitől lehet .

A másik problémám az lenne hogy amikor gázt adok akkor elhuz jobbra a kormány ,amikor meg vissza engedem a gázt akkor meg balra huz az autó,viszont fékezéskor nem húz semerre ,a kormány művet megnézték azt  mondták h minden rendben van vele ,pedig az elöttem hozzászólóhoz hasonlóan nekem is nagyon nehéz a kormányom ,érezni hogy müködik a szervo de nagyon gyengén .

A tudnának nekem ezekben segíteni megköszönném .

Előre is köszönöm!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó