2019. Szeptember 22. - Móric

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fag | 2016-11-25 11:50

tisztelt Uram!

Még egy kis segítségre lenne szükségem.

A mazdám bicskakulcsa elhunyt sajnos:(

És azt szeretném kérdezni, hogy a VISTEON:41521 KULCS kiváltható e aVISTEON:41781-es számü kulcsal.

Elóre is köszönöm F.A.G.

fag | 2016-11-21 18:55 szviktor87 részére

az ablak tökéletes lett köszönöm a tanácsot tisztelettel F:A:G:

fag | 2016-11-21 18:15 szviktor87 részére

Nagyon szépen köszönöm ki fogom próbálni.

szviktor87 | 2016-11-21 17:17 fag részére

Kedves fag!

Az ablakemelés egyszerüen orvosolható.Ùjra kell tanítani az ajtókat!Külön-külön ,minden egyes ajtónál a saját gombjával lehúzod az ablakot, lenyomva tartod a gombot pár mp-ig(hallani fogsz egy halk kattanást).Majd ugyanezt vissza.Felhuzod-nyomvatartod..stb.Ezt mindhárom ajtónál megcsinálod, utana müködni fog a vezetöülésböl is.

Az izzításban nem tudok segíteni :S

Üdv Viktor

fag | 2016-11-21 12:29

Kedves Szakértő Úr!

van egy 3-as mazdám 2006 évjárat és lemerült az akku és azóta nem működik az ablakemelő csak a kormány melletti.Minden ajtón a saját gombja viszi az ablakokat.Ezenkívül még nincs izzítás csak ha hőgombáról lehúzom a csatlakozót kérem valaki segítsen!

Köszönöm

sanyo21 | 2016-11-17 21:42

Kedves Gábor!

Igen cserélve lett a nyomás átalakító. Ami nekem furcsa ebben a dologban, hogy direktben a vákuumpumpán mérve -900mBar a “nyomás” magán a nyomás átalakító wastgate-nek leadott szárán pedig már csak -500mBar (a régi és az új ugyanígy viselkedik vákuumcsövek lecserélve), alapjáraton mérve ezeket. Folyamatosan enged el némi vákuumot. Esetleg valaki ha meg tudná nekem mondani ez a -500mBar helyes érték-e annak nagyon örülnék. Én is a vákuumrendszerre gyanakszom de nem találok hibás részt, hacsak nem mindkét nyomásátalakító hibás.

Pet | 2016-11-17 12:47

 

Sziasztok! Mazda 3 Sport1.4i TE (2007) középkozoli kijelzője pár napja időnként változó fényerősséget  produkál (rendszertelen időközönként majdnem teljesen elsötétül). Ezt a ‘hunyorgást’ semmelyik másik műszer, illetve külső- vagy belső világítás nem produkálja. Van esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a háttérben? Köszönöm

GáborMolnár | 2016-11-17 06:23 sanyo21 részére

Szia.

Az alábbi linken találsz egy nyomásátalakítót ez egy mágnes szelep amit az ecu szabályoz impulzus szélesség modulációval.Ez össze van kötve a vákuum szivattyuval egy kis puffer tartályon keresztül majd megy a turbó labdájára a harmadik kis pöcök pedig csövön keresztül a motortérben szűrővel a végén “lóg” légköri nyomáson.Ez a szelep is volt cserélve?Ez tud olyat csinálni ha elromlik hogy éppen nem nyit vagy nem zár le és akkor jön a turbó tultöltés vagy a nem töltés.Nekem pl. tul töltésem volt.Alulról látod a szelepet homlokfalra van csavarozva.

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.00968.04.0&brand=PIERBURG

sanyo21 | 2016-11-16 08:58

Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s. 

sanyo21 | 2016-11-15 19:42

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2005-ös 3as mazdát 1,6diesel melyik turbóval szerelték ha a száma: JMZBK123261309823. Vin azonosítás alapján a 3. helyen lévő számnak egy betűnek kéne lennie ami a motorra utalna. 

P0299-es hibakód után cserélve lett a turbó vákuumszabályzó, vákuumcsövek, és a turbó is felújításra került (olajcsövek, olajszűrő, pickup pipe, olaj), hibakód maradt.

A kisebbik Mitsubishi turbó van rajta 1,9Bar-nál jön a hibakód majd újraindításig kikapcsolja az EGR szelepet. Újraindítás után minden működik ismét. A wastgate-en a vákuum (mindkét vákuumszabályzóval – új,régi) stabil -500mBar. Szívócsöveket, intercoolert átnéztük nincs e lyuk (leszerelés után vízzel lettek feltöltve, valamint járó motornál féktisztító)

Valaki tud esetleg valamit javasolni, kezdünk kifogyni az ötletekből. Bármilyen ötlet jól jönne.

köszönöm 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó