2024. Április 27. Szombat - Zita

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fag | 2016-11-21 18:55 szviktor87 részére

az ablak tökéletes lett köszönöm a tanácsot tisztelettel F:A:G:

fag | 2016-11-21 18:15 szviktor87 részére

Nagyon szépen köszönöm ki fogom próbálni.

szviktor87 | 2016-11-21 17:17 fag részére

Kedves fag!

Az ablakemelés egyszerüen orvosolható.Ùjra kell tanítani az ajtókat!Külön-külön ,minden egyes ajtónál a saját gombjával lehúzod az ablakot, lenyomva tartod a gombot pár mp-ig(hallani fogsz egy halk kattanást).Majd ugyanezt vissza.Felhuzod-nyomvatartod..stb.Ezt mindhárom ajtónál megcsinálod, utana müködni fog a vezetöülésböl is.

Az izzításban nem tudok segíteni :S

Üdv Viktor

fag | 2016-11-21 12:29

Kedves Szakértő Úr!

van egy 3-as mazdám 2006 évjárat és lemerült az akku és azóta nem működik az ablakemelő csak a kormány melletti.Minden ajtón a saját gombja viszi az ablakokat.Ezenkívül még nincs izzítás csak ha hőgombáról lehúzom a csatlakozót kérem valaki segítsen!

Köszönöm

sanyo21 | 2016-11-17 21:42

Kedves Gábor!

Igen cserélve lett a nyomás átalakító. Ami nekem furcsa ebben a dologban, hogy direktben a vákuumpumpán mérve -900mBar a “nyomás” magán a nyomás átalakító wastgate-nek leadott szárán pedig már csak -500mBar (a régi és az új ugyanígy viselkedik vákuumcsövek lecserélve), alapjáraton mérve ezeket. Folyamatosan enged el némi vákuumot. Esetleg valaki ha meg tudná nekem mondani ez a -500mBar helyes érték-e annak nagyon örülnék. Én is a vákuumrendszerre gyanakszom de nem találok hibás részt, hacsak nem mindkét nyomásátalakító hibás.

Pet | 2016-11-17 12:47

 

Sziasztok! Mazda 3 Sport1.4i TE (2007) középkozoli kijelzője pár napja időnként változó fényerősséget  produkál (rendszertelen időközönként majdnem teljesen elsötétül). Ezt a ‘hunyorgást’ semmelyik másik műszer, illetve külső- vagy belső világítás nem produkálja. Van esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a háttérben? Köszönöm

GáborMolnár | 2016-11-17 06:23 sanyo21 részére

Szia.

Az alábbi linken találsz egy nyomásátalakítót ez egy mágnes szelep amit az ecu szabályoz impulzus szélesség modulációval.Ez össze van kötve a vákuum szivattyuval egy kis puffer tartályon keresztül majd megy a turbó labdájára a harmadik kis pöcök pedig csövön keresztül a motortérben szűrővel a végén “lóg” légköri nyomáson.Ez a szelep is volt cserélve?Ez tud olyat csinálni ha elromlik hogy éppen nem nyit vagy nem zár le és akkor jön a turbó tultöltés vagy a nem töltés.Nekem pl. tul töltésem volt.Alulról látod a szelepet homlokfalra van csavarozva.

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.00968.04.0&brand=PIERBURG

sanyo21 | 2016-11-16 08:58

Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s. 

sanyo21 | 2016-11-15 19:42

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2005-ös 3as mazdát 1,6diesel melyik turbóval szerelték ha a száma: JMZBK123261309823. Vin azonosítás alapján a 3. helyen lévő számnak egy betűnek kéne lennie ami a motorra utalna. 

P0299-es hibakód után cserélve lett a turbó vákuumszabályzó, vákuumcsövek, és a turbó is felújításra került (olajcsövek, olajszűrő, pickup pipe, olaj), hibakód maradt.

A kisebbik Mitsubishi turbó van rajta 1,9Bar-nál jön a hibakód majd újraindításig kikapcsolja az EGR szelepet. Újraindítás után minden működik ismét. A wastgate-en a vákuum (mindkét vákuumszabályzóval – új,régi) stabil -500mBar. Szívócsöveket, intercoolert átnéztük nincs e lyuk (leszerelés után vízzel lettek feltöltve, valamint járó motornál féktisztító)

Valaki tud esetleg valamit javasolni, kezdünk kifogyni az ötletekből. Bármilyen ötlet jól jönne.

köszönöm 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:19 Gergõmazda89 részére

A kulcs nálunk is rendelhető, de tanítani kell. Ára bruttó 22.190.-Ft.

Nem biztos hogy bowdwn baja van, mert még nem kellett cserélnük, mindenképpen szakember nézze meg rendelés előtt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó