hírek

2021. Január 24. - Timót

Mazda hírek

2017.01.12.

0 komment
Vezérműszíj csere akció!

Vezérműszíj csere akció!

Az idei évben is folytatjuk nagy sikerű szerviz akciónkat. A 2.0  turbódízel RF5C motorral szerelt Mazda3, Mazda6 és Mazda MPV típusok legnagyobb költségű periódikus szervizmunkái 120 000 km-enként esedékesek. Független szervizünkben ez idén is kedvezményes áron elvégeztethető. Az akciós árról kérjen...

2016.11.22.

0 komment

Képtelenség nem beleszeretni a Mazda új versenyautójába

Az autót egy soros négyhengeres turbómotor hajtja, ami 600 lóerőt ad le az aszfaltnak – de nem ez az, ami miatt az ember első látásra beleszeret.

2016.11.22.

0 komment

Bemutatkozott az új Mazda CX-5

A Los Angeles-i Autószalonon mutatták be az új Mazda CX-5 modellt, egy teljesen új verzióját annak a kompakt SUV-nak, amely a 2012-ben színre lépett, szakmai berkekben is elismert, a könnyűépítésű Skyactiv technológiát és a díjnyertes Kodo dizájnt ötvöző modellgeneráció első tagja volt.

2016.01.22.

0 komment

Hurrá! Koerus lesz a Mazda új szabadidőautója

A szeptemberben villantott Koeru-tanulmány szellemiségét viszi tovább a következő CX. Az év első felére várt új kupés Mazda-SUV-ot Japánban kapták le, teljesen csupaszon.

2015.12.04.

0 komment

A legnagyobb Mazdában debütál a Skyactiv turbómotor

A Mazda egy új modellt és egy új motort mutatott be ma a Los Angeles-i Autókiállításon. A Skyactiv-G 2.5T, az első turbófeltöltéses Skyactiv-G benzinmotor az új Mazda CX-9-ben jelent meg, mely egy közepes méretű szabadidőautó, ami Észak-Amerika piacára lép jövő tavasszal.

2015.10.05.

0 komment

Mazda 6 Sportkombi CD175 AWD Revolution Top - És forog a négy kerék, mind azt súgja: menni még...

A 2013. év Világ Autó Dizájnja verseny három döntősének egyikeként sokkal drágább autók ellen kellett helyt állnia. Az értékesítési statisztikák is azt igazolták, hogy a modell rendelkezik mindazon adottságokkal, amelyek a C/D szegmensbe tartozó szedánokat és kombikat vonzóvá teszik az európai...

2015.09.25.

0 komment

Koeru: még egy formás Mazda

Az elmúlt évek újdonság-áradata után már nemigen számítottunk további újdonságokra a Mazdától, de úgy tűnik, a japánok nem pihennek. A Koeru tanulmány egy nagyobbacska szabadidő-autó igazán kellemes, lendületes formatervvel, amely a nagyobb szabadidő-autók piacának egyik erős versenyzője lehetne.

2015.08.27.

0 komment
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát

A Mazda szponzorálja Babos Tímeát

Szembe menni a konvenciókkal, felülmúlni az elvárásokat, megfelelni a kihívásnak, sohasem feladni – csak néhány közös dolog, amely összeköti a Mazdát és Babos Tímeát.

Cikkek  | 



Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó