hírek
2021. Január 24. - Timót
Mazda hírek

Vezérműszíj csere akció!
Az idei évben is folytatjuk nagy sikerű szerviz akciónkat. A 2.0 turbódízel RF5C motorral szerelt Mazda3, Mazda6 és Mazda MPV típusok legnagyobb költségű periódikus szervizmunkái 120 000 km-enként esedékesek. Független szervizünkben ez idén is kedvezményes áron elvégeztethető. Az akciós árról kérjen...

Képtelenség nem beleszeretni a Mazda új versenyautójába
Az autót egy soros négyhengeres turbómotor hajtja, ami 600 lóerőt ad le az aszfaltnak – de nem ez az, ami miatt az ember első látásra beleszeret.

Bemutatkozott az új Mazda CX-5
A Los Angeles-i Autószalonon mutatták be az új Mazda CX-5 modellt, egy teljesen új verzióját annak a kompakt SUV-nak, amely a 2012-ben színre lépett, szakmai berkekben is elismert, a könnyűépítésű Skyactiv technológiát és a díjnyertes Kodo dizájnt ötvöző modellgeneráció első tagja volt.

Hurrá! Koerus lesz a Mazda új szabadidőautója
A szeptemberben villantott Koeru-tanulmány szellemiségét viszi tovább a következő CX. Az év első felére várt új kupés Mazda-SUV-ot Japánban kapták le, teljesen csupaszon.

A legnagyobb Mazdában debütál a Skyactiv turbómotor
A Mazda egy új modellt és egy új motort mutatott be ma a Los Angeles-i Autókiállításon. A Skyactiv-G 2.5T, az első turbófeltöltéses Skyactiv-G benzinmotor az új Mazda CX-9-ben jelent meg, mely egy közepes méretű szabadidőautó, ami Észak-Amerika piacára lép jövő tavasszal.

Mazda 6 Sportkombi CD175 AWD Revolution Top - És forog a négy kerék, mind azt súgja: menni még...
A 2013. év Világ Autó Dizájnja verseny három döntősének egyikeként sokkal drágább autók ellen kellett helyt állnia. Az értékesítési statisztikák is azt igazolták, hogy a modell rendelkezik mindazon adottságokkal, amelyek a C/D szegmensbe tartozó szedánokat és kombikat vonzóvá teszik az európai...

Koeru: még egy formás Mazda
Az elmúlt évek újdonság-áradata után már nemigen számítottunk további újdonságokra a Mazdától, de úgy tűnik, a japánok nem pihennek. A Koeru tanulmány egy nagyobbacska szabadidő-autó igazán kellemes, lendületes formatervvel, amely a nagyobb szabadidő-autók piacának egyik erős versenyzője lehetne.

A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Szembe menni a konvenciókkal, felülmúlni az elvárásokat, megfelelni a kihívásnak, sohasem feladni – csak néhány közös dolog, amely összeköti a Mazdát és Babos Tímeát.
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó