2024. Május 16. Csütörtök - Botond, Mózes

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2013-02-26 19:45 Podi8 részére

Szia Szét lehet szedni csak csavarozd le a blokkról magát a csapágyházat,aztán húzd ki a féltengelyt a váltóból ( simán ki fog ugrani , a váltóolaj meg folyni fog úgyhogy abból érdemes legalább a felét leengedni visszarakáskor pedig cserélj szimeringet ) Ha kiszedted akkor egy satuba fogva a tengelyt le lehet ütni óvatosan a végéről a csukló házát, A csapágy simán kibontható csak arra figyelj,hogy az egyik oldalán van egy vékony lemezből készült porvédő aminek picit be van hajlítva a pereme azt kell kihajtani és magát a porvédő tányért óvatosan kifeszegetni a helyéről mert ha megsérül akkor nagyon nehéz ügy másikat szerezni ezután már kijön a csapágy simán

Podi8 | 2013-02-26 18:32

Sziasztok! Megakadtam a szerelésben egy kis segítség kellene. A jobb oldali első féltengelyt már kivettem, de erről van egy csapágyház és ebből nem tudom kivenni a belső féltengelycsukló házát. Ezt csak le kell ugrasztani róla vagy le kell venni a csapágyházat?

atter | 2013-02-25 18:35 hege részére

atter | 2013-02-25 18:31 hege részére

ez nem teljesen ugyanaz de majdnem :) : http://demo.saleepc.ru/mazda/parts/eur/B2/AEGA05/W1/2610%20A A szétszedéshez kell egy hosszú csörű seeger fogó egy imbuszkulcs valamint venned kell egy féknyereg javító készletet (ebben benne van az összes gumi amit cserélni kell benne ) le kell szedni a féknyerget, a fékdugattyú imbuszos állítócsavarjával ki kell tekerni a dugattyút a helyéről aztán már látni fogod a seeger gyűrűt ha azt is leszedted akkor ki lehet emelni a mechanikát felfelé és ezután már oldalt a kézifék kilincs is kihúzható a nyeregből némi belerohadt dzsuva kiséretében az egész cuccot le kell mosni aztán bele az új karmanyú ,ill a kézifék kilincs alá a szimering (mert az miatt rohadt be vaéószínűleg ) meg a többi cucc is a helyére és kész is ( a magát kézifék kikincs mozgását egy pici ovális fémcsap közvetiti azt ki ne hagyd belőle :)

hege | 2013-02-25 09:15

valaki tud valami szerelési útmutatót a kézifék bowden visszacsapó rugo szétszedéséhez lelehet e szedni azt amin rajta van a rugó nagyon beált és a rugóm nem tudja viszahúzni !

hege | 2013-02-25 09:14 pinterc részére

Szia jobban jársz bontott alkatrészből mert ha sikerül a gyári gumit is kiszedni épen a kettöt szerintem 20 megkapod és 10 a berakás max amugy ha meg aztnézed hogy elkezdik furkálni meg javitgatni feltőlteni 5-10e ft ért és még mindig egy bármikor továbbreped vagy berobanhat az űveg

EFY | 2013-02-22 23:00 mazda-auto.hu részére

Hajjaj...Nagyon köszönöm,ez fontos infó.majd így kell keresnem.

mazda-auto.hu | 2013-02-22 10:34 EFY részére

Vigyázz, mert az említett órarugós (spirálrugó) csatlakozó doboz nincs rajta a kormányon, hanem utána következik a kormányoszlopon!

EFY | 2013-02-21 23:16

Köszönöm a választ.7végén megnézem,ha nagy a baj,veszek egy kormányt...Hali mindenkinek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó