2018. Augusztus 18. Szombat - Ilona

Kell egy Porsche 911, Nissan GT-R rivális Mazda.

Ikuo Maeda nyilatkozat.

Forrás: ja

 A Frankfurti Autószalon alkalmával került mikrofonvégre a Mazda új főtervezője, a japán Ikuo Maeda. A korábban a Mazda RX-8, és a második generációs Mazda2 külalakjáért felelős Maeda szerint hiányzik egy negyedik elem a Mazda tervekből. Erről, és egyéb gondolatairól tudhatunk meg többet az igazi autó rajongó főtervezőtől. 


 Jó kezekben.

 Szóval a benzinnel beoltott sportautó rajongó Ikuo Maeda szeretne egy negyedik elemet is belevinni a Mazda típusok tervezésébe. Még nem teljesen alakult ki benne a kép, hogy mi is lenne ez, de főtervezőként hiányol valamit.

  " A Nagare formai irányvonalunk érzelmeket és szenvedélyt mutat,"  mondjaIkuo Maeda, Mazda főtervező. Maeda úr, aki egyébként az RX-8, és az új Mazda2 vezető tervezője volt. Az RX-8 megmutatja, hogy képesek vagyunk " csábító és szexi " autókat gyártani, míg a Mazda2 megjelenése a " letisztult, éles formai elemek "  demonstrálása.

 " Ezeket kell kombinálnunk, és egy negyedik elemet hozzáadnunk. "

 Ennek megtalálása érdekében munkára fogja az európai és az észak-amerikai Mazda tervezőstúdiók szakembereit is.

 " Elég nagy kihívás a globális formatervezés összehangolása, hiszen végül mindent Japánban kell mgterveznünk. Az nem működik, hogy minden központ ugyanazon modell különböző formatervén dolgozik, így minden stúdiónak a saját koncepció autóját kell megvalósítania.,"  - vélekedik a főtervező

 Mi is szeretnénk.

 Miközben Ikuo Maeda megjegyzi, hogy a Mazda jelenlegi típuspalettája valóban nagyszerű, ő mindenképpen szeretne még ehhez hozzáadni egy olyan sportautót, amely például a Porsche 911, vagy a Nissan GT-R konkurense lehetne.

 Mazda koncepció."Megvan hozzá a technikai kapacitásunk, de sajnos az időpont nem a legkedvezőbb egy ilyen lépéshez," mondja Maeda úr, aki egy Lotus Elise vezet otthon Japánban, míg korábban volt egy Mini Cooper-e, és egy Alfa Romeo Giulietta-ja. 

 A Frankfurtban bemutatott Mazda MX-5 Superlight koncepciónak nem lesz szériagyártású kivitele. " Ez a Mazda típusok egyszerű lelkületét demonstrálja - az autó mely egyszerű, és élvezetes vezetni." - mondja Maeda úr. "  ezen kívül segít megmutatni a könnyű építési technológia egyre jobban előtérbe kerülését az üzemanyag takarékosság és az alacsonyabb károsanyag kibocsájtás terén.

 Az utolsó lovag.

 Ikuo Maeda egyébként hisz az elektromos autók, illetve más alternatív hajtásláncok eljövetelében, melyek ráadásul szabadabb kezet adhatnak a tervezőknek az autók formai arányainak megváltoztatásában.

 " Személy szerint én nem szeretem az elektromos autókat. Szeretem a motor hangját hallani, és az olaj szagát érezni - kissé régimódi vagyok, de azért jó most formatervezőnek lenni."

Mazda koncepció.

 A Mazda RX-8 megtervezésének folyamatáról: ITT 

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:

Kommentek

Még nincsnenk hozzászólások.

Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó