2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Flingel | 2014-10-06 13:11 Vik8 részére

Szia!

 

Onnan tudom csak, hogy 4 éves, hogy rá van írva, hogy 2010-ben rakták be. :) De még az előző tulaj. 

Üdv:

Flingel

Balázs83 | 2014-10-06 13:03

Sziasztok,

Tisztelt Mazda szervíz ennek az alvázszámnak utána lehetne nézni?

JMZBK14F251199606

Előre is köszönöm!

Üdv!

cgyoerfi | 2014-10-06 11:00

 Sziasztok,

Továbbra sincs senkinek eladó Mazda 3-asa normális 1.6 Benzin:)?

Lassan hideg lesz és le kell tennem a kerót, jó lenne már egy kisautó :).

 

Köszi

Vik8 | 2014-10-06 09:24 mazda-auto.hu részére

 Kedves Istvan,

 

Meg tudnad mondani, hogy egy 1.6-os benzines motorhoz milyen, az alapnal kicsit magasabb teljesitmenyu akkut lehetne hasznalni (50-55Ah <)? MIlyen teljesitmenyu aksi lenne optimalis kevesebb teli hasznalat mellett? Emlekszem, regebben is volt mar itt szo a forumon, hogy ha keveset van hasznalva az auto, akkor erdemesebb egy kicsit nagyobb kapacitasu akkut venni a kocsiba. Koszi!

 

@Flinegel,

Hali, en is az 1.6-os benzinesre voksolok, nagyon jo kis verda!

Elarulnad, hogy milyen tipusu Banner akkut vettel az autodba?

En szerettem volna egy zseleset, h minel kevesebb macera legyen vele.

Koszi.

 

V.

 

Yoshimura | 2014-10-03 13:57 Flingel részére

 Szia,

 

Igazából mindenképpen benzinest akarunk, mivel nem használjuk annyit és rövid távokra ha használjuk.

Most igazából alkudok a beszélt kocsiból.

1,4-et mondtam neki. Nekem ennyit ér meg.

A hátsó lámpákra azt mondta hogy a régi tulaj mazda mps őrült volt és ő cserélte ki.

De nem tudja pontosan hogy hányadik tulaj :)

Érdekes ez az egész.Nekem többet nem ér ez a kocsi így láthatatlanban.

Ha az árba bele megy csak akkor megyek megnézni és ha a szervíben sem találunk semmit akkor veszem meg.

Elméletileg ma kiderül.Meg asszonynál más márka szóba sem jöhet :)

 

Flingel | 2014-10-03 12:02 Yoshimura részére

Szia!

 

Hát... ez a dízel motor ugye PSA (Peugeot-Citroen), ami még attól nagyon is lehetne jó... de annyira nem az. És ha visszaolvasol a fórumban, akkor találsz a márkaszervizes szakértőktől is bejegyzést, hogy a diagnosztikája sem egyszerű, ha valami gond van vele. 

Én a benzinest ajánlanám. Tényleg csak azt tudom mondani, hogy a kasztni sajnos nem kapta meg a legjobb korrózióvédelmet, így lehetnek javítások, főleg így a 10. év környékén. De a precíz kormányzás és úttartás, a jól adagolható hatásos fék, a könnyen járó kuplung és baromi pontos váltó az, ami meghatározza, hogy mechanikailag milyen állapotban van. 

Még annyit, hogy hidegen a benzines motor gázadásra (inkább terhelésre - elinduláskor...stb.) kicsit dízelesen kerreghet, de ennek kb. 15-35 mp után (külső hőmérséklet függő) szűnnie kell! Ez egy konstrukciós sajátossága a motornak, ami a gyorsabb bemelegedést szolgálja. (ahogy a relatíve - azaz más kompakt kocsikhoz mérten - magas 1500 f/min körüli hidegjárati fordulatszám).
(Gyakorlatilag arról van szó, hogy hidegen 1000-1500 f/min között még zárva vannak a szívóoldali örvényszelepek. Emiatt az égési sebesség megnövekszik és főleg terheléskor, gázadáskor a dugattyúk oldalváltásakor a gyors nyomásnövekedés miatt a dugattyú a szokottnál nagyobb erővel érintkezik a hengerfalhoz. 60 fokos vízhőmérsékletnél az örvényszelepek kinyitnak, és a kopogás megszűnik teljesen.)

Szóval a hidegjárati kerregés miatt ne hagyj ott egy jó kocsit. :)
Egy jó Mazda MZR 1,6-os benzinmotor hangja üzemmelegen alig hallható. Nekem pl. olyan halk, hogy csak egy kis ciripelést hallasz, ami az injektor mágnesszelepeinek zaja. Igaz, minőségi olaj is van benne... ;)
 

Üdv.:

Flingel

Flingel | 2014-10-03 11:40 cgyoerfi részére

 Igen, de 2006 után felvihették volna... :) Az én kocsim is 2004 decemberi, és végig vezetett szervizkönyve van/volt. Mindenhol azt mondták, nem lehet felvinni... mígnem elmentem tavaly a Mazda-Expanzióhoz, és gond nélkül felvitték... :)

mazda-auto.hu | 2014-10-03 08:53 xejbo részére

 A mai autók nagyteljesítményű generátorainak ismeretében az akkumulátor méretét, kapacitását elsősorban a motor indítási teljesítményigénye határozza meg. Az akku 80%-os töltöttségi állapotában is biztosítania kell akár -30 Celsisus fokban is azt a nagyságú áramot (A), mely az önindítónak szükséges a minimális indítási fordulatszám eléréséhez. A generátor "figyeli" az akkumulátor töltöttségi szintjét, és ennek megfelelően tölt. Sok elektromos fedélzeti fogyasztó esetén is növelhetik az akkumulátor méretét a gyárak, akár ugyanazon típus esetében is. Az előbbiekből természetesen nem az következik, hogy a lehető legnagyobb akkumulátor a legjobb. Például egy túl nagy kapacitású akkumulátor egy rövid utakra használt autóban ritkán kerül teljesen feltöltött állapotba, mely csökkenti az élettartamát.

mazda-auto.hu | 2014-10-03 08:36 Yoshimura részére

 Nincs digitális szerviz nyilvántartása.

Yoshimura | 2014-10-02 20:13

 SZiasztok,

Tisztelt Mazda szervíz ennek az alvázszámnak utána lehetne nézni?:

JMZBK14Z241101420

 

a válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó