2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cgyoerfi | 2014-10-02 16:37 Yoshimura részére

Szia,

Én is ezt mondom, hogy ebben a hónapban akarok venni egy Mazda 3-at, na ezt 8 hónapja mondogatom :D, azóta sem találtam egy jó 1.6 Benzint. Szerintem is drága egy kicsit ez a BK, valamint a hátuljával tuti volt valami. Azt javaslom minden képen szerelővel menj. És nem fogsz találni semmit alvázszám alapján, mert 2006-tól viszik fel EU-s rendszerbe. 

Itt van a németországi hivatalos forgalmazó levele, én már velük szoktam levelezni ha találok vmit :)
 

Mazda3 of that year (2005) were not registered yet in our digital service record. The first registration started from 2006. Therefore we cannot make a statement regarding the service history of that particular car and ask for your understanding.

 

Mit freundlichen Grüßen / Best regards けいぐ / Zoom-Zoom

Tehát üdv sorstárs. Ne add fel én se adom. Ja és német autónál alvázat nagyon nézd meg. Én találtam egy nagyon jót, már majdnem megvettem mire kiderült, hogy a fenéklemez rohadt de nagyon :(. Én már úgy vagyok csak magyar tulajtól, vezetett szervízkönyvel.

Üdv

Yoshimura | 2014-10-02 15:00 Flingel részére

 Szia,

 

Teljesen igazad van.Lehet elmegyek megnézni és meghalgatom meg ha látom akkor majd ugyis kiderül.

Köszi hogy felhívtad a figyelmemet ezekre sokat segített.Majd a tulajnál rákérdezek.

Az 1.6-os dieselt mennyire ajánlod?Mert még azokból van sok eladó de nem tudom hogy mennyire megbizhatóak.Meg mikortól lehet bennük részecskeszűrő vagy a dieseleknél mire kell figyelni?

 

Köszi a segítséget!

xejbo | 2014-10-02 12:03

Bennem felvetődött egy kérdés az akkumulátorokkal kapcsolatban! Mekkora akksit tud feltölteni rendesen a generátor? Mondjuk egy 72Ah-ás akksit fel tud rendesen tölteni egy gyárilag 52Ah-ra tervezett generátor? Gondolom van benne tartalék, de a sokkal nagyobbat nem hiszem, hogy tud tölteni!

Flingel | 2014-10-02 11:32 Yoshimura részére

 Szia!

 

Szerintem az ár kicsit sok érte, és mivel behozott kocsi, az előélete homály lehet. 2004/2 felében helyezték üzembe, és 2015/2 jár le a vizsga, akkor kérdezem, hova tűnt 1 év? CD rádió nincs benne, igaz nem is írja, hogy lenne... csak felhívtam rá a figyelmed. Csak rádió van benne. A hátsó lámpákat már kicserélték, 2004-ben nem ilyen lámpákkal szerelték. Rétegvastagságot mindenképp mérj. Ha nem zavar, hogy behozott kocsi, és a papírjait rendben találod, és alá is tudsz nézni, és ott is minden OK, akkor nem lehet rossz vétel... 1,5 alatt. Próbáld meg lekérdezni az alvázszámot itt a fórumon. Bár gyanítom, egy ideje már nem járt márkaszervizben. :)

 

Az 1,4-esek szerintem gyengék. Abszolút szükségmegoldás. Szerintem keresgélj még... ne "ebben a hónapban" akarj venni... hanem amikor jön egy olyan, amit érdemes megvenni. :)

 

Üdv.:

Flingel

Yoshimura | 2014-10-02 10:46

 Sziasztok,

 

Ebben a hónapban szeretnék venni egy mazad3-ast.

Mivel ritka a jó állapotú benzines (1.6-os) ezért már az 1.4-es motoron gondolkozom.

Ez a motor mennyire teljesít jól ebben a Mazdában?Nem gyenge a 84 lóerejével?

erről a hírdetésről mit gondoltok nem sok kicsit ezért a kocsiért?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_sport_1.6_te_bk-8149489

Vik8 | 2014-10-02 10:01 Flingel részére

 Hello,

 

Mit gondoltok, ez az aksi beleferne a gyari dobozba a gyari leszoritoval?

http://www.bannerakkumulator.hu/running-bull/running-bull-570-01

 

Lehet amperben kicsit sok, de telen ritkan hasznalom a kocsit, max hetvegente egyszer, v 2-3 hetente, plussz van meg az autoban egy kisebb aktiv melynyomo is.

Velemeny?

 

V.

 

attikovacs | 2014-10-01 17:50

 Sziasztok!

 

Egy 2008 év végi Mazda 3-asom van, és elromlott benne a BCM modul (az autó egyelőre használható, de pár kényelmi funkció nem működik). Nem tudtok valakit, aki ilyeneknek a javításával foglalkozik? A márkaszervíz bevizsgálás után csak cserét tudott ajánlani, bontottat nem találtak, az új meg elképesztően drága.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Attila

xejbo | 2014-10-01 11:54

Nekem a Bosch akksim két évet bírt, pont a garancia lejárta utáni hónapban adta meg magát! Utána Exide-t vettem, az 5 évig bírta, majd Varta-t vettem, az fél év utána hibásodott meg, garanciában cserélték! A mostani autóban (mazda3) nem is tudom pontosan milyen akksi van, de elég réginek tűnik! Ha majd ez meghal (remélem minél később) én csakis Exide-t fogok bele venni! Ha jól tudom a Bosch és a Varta ugyanabban a gyárban készül! Nekem csak negatiív tapasztalatom volt velük az elmúlt 10 évben! Az Exide-t csak ajánlani tudom mindenkinek! Azt még nem viszgáltam meg, hogy mekkora külső méretű akkumulátor fér be a műanyag akkudobozba!

Vik8 | 2014-09-30 10:48

Hello,

Koszonom valaszaitokat :-)

Igazabol, nem tudom mit lenne erdemes vegyek. Szivesen vennek ezt is, azt is, ha tenyleg jok. A Banner sem lehet olyan rossz, illetve errol az Exide-rol is olvastam, hogy jo minosegu akku.

Annyi biztos, hogy nem "normal" teljesitmenyu, hanem kicsit nagyobb teljesitmenyu akkut szeretnek, mert telen ritkabban hasznalom az autot es sajnos nem futott garazsban tarolom. Korabban olvastam itt, kedves szakerto kollega is javasolta, hogy erdemes ilyenkor nagyobb kapacitasu aksit beszerezni. Tudnatok konkret tipoust mondani 60-70 Ah-s aksira ezekbol, ami belemegy meg az akkutarto dobozba?

 

Errol a tipusu aksirol hallottatok mar, gondolom:

http://legjobbakku.hu/termekek/product-category/akkumulatorok/m3_plus_k2_akkumulator/

 

Koszi,

V.

Flingel | 2014-09-30 09:42 Vik8 részére

 Szia!

 

Nekem 4 éve Banner van benne, az ég világon semmi baja, átlagos használat mellett (évi 20e km). Szerintem nem rossz akksi. Ha nem találsz GS-t, akkor a Banner se rossz... szerintem. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó