2025. Június 22. - Paulina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-26 07:42 Flingel részére

Gond nélkül felvihető az autó a DSR rendszerbe, és így az elkövetkező szervizek már ide rögzíthetők. A korábbiakat természetesen már nem lehet, azok maradnak a füzetben.

Flingel | 2013-03-25 14:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm előre is az infót! Küldöm az alvázszámot: JMZBK12Z251225310

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:03 Dome43 részére

Nem tud "átkódolódni", így ez kizárható. Lehet, hogy a gombelem feszültsége eleve nem érte el a 3V-ot. Sajnos volt már rá példa. Persze előfordulhat, hogy véletlenül megnyomtad valamelyik érintkezőt és most rosszul áll, vagy esetleg fordítva van az elem a távrányítóban.

Dome43 | 2013-03-24 18:12

Az auto inditokulcsan csereltem ki az ellemet es utana nem mukodott.Talan megnyomhattam a gombot es atalitodott az inditokod?Mi a teendo?A markaservizben foglalkoznak ilyesmivel?

mazda-auto.hu | 2013-03-22 13:22 Flingel részére

Itt van előttem egy tekercs matrica, melyen az "Ezt a Mazdát az új digitális szervizigazolási rendszer védi" felírat áll. Ezt kell a szervizkönyvbe beragasztanunk a DSR-re áttérés esetén. Alvázszám alapján ki tudom próbálni, hogy az Ön autója valóban kivétel-e?

mazda-auto.hu | 2013-03-22 13:17 apen84 részére

Ha nem kap áramot, ott azért van még pár lehetőség. Várjuk a visszajelzést!

Flingel | 2013-03-22 08:20

Tisztelt Varga úr! A 2004 év végén gyártott, de 2005-ben üzembe helyezett Mazda 3-asom átesett a kötelező szervizen egy Mazda márkaszervizben. Amikor megegyeztünk a szervizben azt mondták, hogy a DSR-ben is fel lesz vezetve a szerviz. Mikor az autóért mentem azt mondták, hogy a DSR-ben nem lehet még az én autómat nyilvántartani, csak a szervizkönyvet tudják kitölteni. MES-t kaptam. Valóban van ilyen, hogy régebbi autónak nem lehet DSR-t vezetni? Üdv.: Flingel

apen84 | 2013-03-21 16:24

Levettem a negatív akkusarut vártam egy percig , majd vissza és ugyan úgy semmi. A motortérben az a baj hogy nem tudom , hogy hol van az ablaktörlő motorja. Úgy látszik én ezt nem tudom meg oldani, el kell vigyem egy szervizbe. Akkor elvileg már csak 2 lehetőség van: hogy kap e áramot, vagy a motorja hibásodott meg. Köszönöm szépen a segítséget, a jó tippeket. Ha sikerült megoldani a problémát leírom. Még egyszer köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-03-21 15:33

A BCM "nullázása" megoldható a negatív akkusaru lekötésével (minimum 10mp-ig). Ha ez nem segít, akkor a motor (egy van benne a két karhoz) áramellátását ellenőrizni kell, azaz lemérni a motorról lehúzott csatlakozóban mérhető feszültséget állandó működés állásban. Ha van áram, akkor csak a motor marad, mint hibalehetőség.

apen84 | 2013-03-21 14:28

Nos igen sikerült megtalálni, kicserélni, végül bal oldalon volt a kesztyűtartó alatt, könyv segített.Kicseréltem a Viper nevű biztosítékot (68) 20A-es ugyan úgy nem működik, viszont a spriccelője működik továbbra is. A könyv azt is írja hogy az 53 as Washer szintén 20A (ablaktörlő-mosó). Ha az 53 at kiveszem nem működik a hátsó törlő és a spriccelője sem és az elsőé sem. Ha visszateszem, működik hátul törlő is és a spriccelője is és elöl is spriccel, de nem töröl. Igen igazad volt akkor nem a biztosíték a ludas. Most akkor hogy tovább? Olvastam egy oldalon, hogy egy fickónak szintén ez volt a problémája, végül úgy oldották meg , hogy van egy BSI nevezetű számítógép (vezérlő agya) azt resetelték le (újraindították) és működött utána. Nos a kézikönyv nem ír arról semmit, hogy hol van és hogy kell újra indítani. A motorja nem mehetett elvileg tönkre szerintem, mert 2 lapátos, fura lenne ha mind 2 motor egyszerre menne tönkre. Akkor most mit tegyek szerinted ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó