2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-10 08:30 Vik8 részére

Elvileg ebben az esetben sem lehetne ilyen mértékű kimeneti jel feszültség szint különbség a jobb, és bal végfok között.

Vik8 | 2013-05-10 07:56 mazda-auto.hu részére

Hello! Koszi a valaszt! Lehetseges volna, hogy nem azonos tipusu hangszorok vannak beepitve?

mazda-auto.hu | 2013-05-10 07:38 Vik8 részére

Ez elég furcsa. Le kellene húzni a fejegységről a csatlakozót, és kikötni az utólag beszerelt mélysugárzót is. Ezután pedig a lehúzott csatlakozóban megmérni az egyes hangszórók ellenállását.

Vik8 | 2013-05-09 15:36

Sziasztok! Eloszor is koszonom Varga ur eddigi kedves segitseget! A kov. szamomra erdekes dologrol szeretnek erdeklodni. Beszereltem az automba egy melynyomot. A jelet a ket elso hangszoro vezetekeirol vettem le hozza a kozvetlenul a radio mogul mogul. Egy olyan, szamomra furcsa dolgot vettem eszre, hogy az egyik hangszoro kimeneten 3,5V, mig a masik hangszoro kimeneten 24,5V kimeno feszultseget mertem. Mitol lehet ez az elteres? "Gyari" allapontban is ezt tapasztaltam, lehetseges ez? Ennek ellenere szolnak a hangszorok, nincs elteres. De nem ertem, hogy miert kulonbozik a ket oldal feszultsegszintje. Van erre valami magyarazat? Udv., V.

bire3 | 2013-05-02 15:09 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát, én is erre gondoltam, mert mostanában kétszer is porszárazra sikerült a tankot szárítanom.

mazda-auto.hu | 2013-05-02 15:02 bire3 részére

Ennyi adat alapján sok mineden lehet a probléma okozója. A legegyszerűbb lehetőség, az eldugult gázolajszűrő. Gyakorlatilag minden más esetben diagnosztika szükséges.

bire3 | 2013-05-02 13:30

Tisztelt Szervíz, pár napja kis fordulaton enyhén rángat az autó gyorsításkor, valamint alapjára egyenetlen (bedadog). Fogyasztása nem emelkedett, teljesítménye nem csökkent. 107.000km-er van benne. Kicsit kormolt reggeli indításnál, valamint dieselesen füstölt. 1,6 dízel, 109 le. 2007-es évjárat. Várom szíves válaszukat. Köszönettel: Zsolt

mazda-auto.hu | 2013-04-30 08:42 Vik8 részére

Valószínűleg nem toltad vissza rendesen hátra a háttámla alá az illesztéshez. Amíg ott nem illeszkedik, addig elöl nem fog bepattanni.

Vik8 | 2013-04-29 23:05

Sziasztok, M3 HB autómban kivettem a hátsó ülés ülő részét, vezetékeket telepítettem mélynyomóhoz. Bocs a buta kérdésért, de hogy tudom azt visszailleszteni a helyére? :-) Az alján van két "pöcök", nem ezeket kellene visszapattintani a helyére? KÖszi a választ :-) V.

mazda-auto.hu | 2013-04-29 11:22 jynike részére

Amennyiben 1,6 literes a motorja, akkor csavarosan állítható a szelephézag. Ha 1,8-as, akkor hidraulikus emelőtőkék vannak. Ez csak gyári van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó