2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
A Mazda2 következik.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










pepsi | 2013-09-07 10:00
Tisztelt Szakértő. Mivel márkaszervizről van szó, nem biztos, hogy hogy költség kimélő megoldásomban tanácsot tud adni, de azért megpróbálom. Régebben volt szó itt a fórumon, hogy Mazda 3 1.6TX benzin, 2004-es, 5 ajtós autó esetén első elindulásnál egy csattanás, első hátramenetnél szintén egy csattanás. Egyes elindulok csattanás, megállok, megint egyes, elindulok, nincs csattanás. Két megoldás született: az autó alján vmi hővédő lemez alatt egy tartólemez elfordult, ez okozta a csattanást egyik fórum társnál. Az Őnök megitélése szerint viszont előfordulhat, hogy az első kerékcsapágynál a féltengelyt befogó és rögzitő csavart nem lehet meghúzni annyira, hogy az ne igazodjon be az első előre vagy hátramenetnél. Önök irták, hogy a diesel mazdánál ott van egy leszoritó csavar, ami mindezt korrigálja. Viszont a benzinesbe elég borsós ára (ha jól emlékszem 30e Ft körüli összeg) lenne. És a kérdés: A diesel mazda futóműve megegyezik a benzinesével? Érdemes használtan venni egy ilyen csavart és be lehet-e tenni a benzines futóművébe? Az autóm első futóműve 2x volt már csapágyazva és azóta hallom ezt a csattanó hangot. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Peti
automan | 2013-09-05 08:43
Kinéztem egy használt mazda 3-at. Szerintem nem rossz vétel. Érdemes lenne megvenni?
mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:06 adam mazda3 részére
???
adam mazda3 | 2013-08-31 15:11
megvizsgálták a szervízbe az autót azt monták hogy valami filter féleség van elmenve ezz100 ezer km felet szokot benük elszálni 10 ből 9 mazzdába ez a tünet és azért vilog az olajlámpám ezt kicserélik aztán elméletileg elmúlik ,,,.
mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:41 adam mazda3 részére
Mérni kell az olajhőmérsékletet, és 90-100C fokos motorolaj esetén a 30-as olajjal minimum 0,8 Bar-nak lennie kell alapjáraton, illetve 2000-res fordulaton 2 Bar felett (műszaki minimum 1,4 Bar), 3000-res fordulaton tovább, 2,5-3 Bar körül.
mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:31 devayandras részére
Igen, valóban.
adam mazda3 | 2013-08-28 20:49
mi a megfelelő olaj nyomás a motornak hány bár ??
kisk | 2013-08-28 17:42 mazda-auto.hu részére
Akkor erre ránézünk, köszönöm a gyors és remélhetőleg hatékony segítséget!:)
devayandras | 2013-08-28 13:50 mazda-auto.hu részére
Ezért is linkeltem be a Novoth Tibi féle cikket. Ott a fotó a szétszedett olajszivattyú-szívóágról... eléggé beszédes.
mazda-auto.hu | 2013-08-28 13:41 kisk részére
Igen, elképzelhető, hogy sérült a vezetékelés valahol. A benzinpumpának külön biztosítéka van, így arra nem gyanakodnék, pedig kézenfekvőbb lenne.