2025. Október 17. Péntek - Hedvig

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peti007 | 2013-09-11 09:42

Kedves Pepsi!

 

Nekem 1.6 diesel van. Ha elindulok, akkor amikor elérem kb. 20 km/h sebességet, akkor egy kattanást hallani és ezt a gázpedálon keresztül a lábammal is érzem. De ez mindig csak a motor indítását követően egyszer fordul elő. Ha megállok mondjuk egy piros lámpánál és onnan indulok el, akkor már nincs ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra elindulok, akkor 20km/h-nál ismét hallani és érezni.

Ez természetes jelenség, ugyanis az ABS/DSC csinál valamilyen tesztet és ettől van ez a jelenség. Előrszőr én is kerestem a hibát, de több helyen is megerősítették, hogy csupán ennyiről van szó. Lehet hogy Nálad is csak ez a jelenség oka.

mazda-auto.hu | 2013-09-11 08:14 Csabyca részére

 Például érdemes utána nézni, hogy 100000 km-nél sbességváltó olajat, vagy 120000 km-nél gyújtógyertyát cseréltek-e?

mazda-auto.hu | 2013-09-11 08:12 KOMA2 részére

 Gyári rádió? Kikapcsolni ki lehet?

Csabyca | 2013-09-10 15:31

 Tisztelt Mazda Szerviz!

 

A tanácsukat szeretném kérni.

Most vásároltam használtan egy 3-as Mazdát, 2003/11 évjáratú, 1,6-os benzines motorral, 144.000 kilométerrel.

Önök szerint mit érdemes/ajánlott cserélni ill. megnézetni rajta?

Olajat, olajszűrőt és légszűrőt cseréltettem.

 

Válaszukat előre is köszönöm.

KOMA2 | 2013-09-09 20:03

 Mazda3 sport navi.

A motor indításával egy időben indul a navigáció is. Megszólal a rádió a nélkül, hogy be kapcsoltam volna. Nem tudom, hogy lehetne beállítani úgy, hogy csak a kapcsológombja megnyomásával induljon.

Köszönöm ha segítesz.

mazda-auto.hu | 2013-09-09 08:06 pepsi részére

 Valójában az ilyen jellegű problémát egy speciális távtartó alátét beszerelésével lehet javítani. Sajnos az alátétek ára közel 40000,-Ft, és két darab kell belőle. Az alátéteket a féltengely, és a kerékagy közé kell beszerelni. 

pepsi | 2013-09-07 10:00

 Tisztelt Szakértő. Mivel márkaszervizről van szó, nem biztos, hogy hogy költség kimélő megoldásomban tanácsot tud adni, de azért megpróbálom. Régebben volt szó itt a fórumon, hogy Mazda 3 1.6TX benzin, 2004-es, 5 ajtós autó esetén első elindulásnál egy csattanás, első hátramenetnél szintén egy csattanás. Egyes elindulok csattanás, megállok, megint egyes, elindulok, nincs csattanás. Két megoldás született: az autó alján vmi hővédő lemez alatt egy tartólemez elfordult, ez okozta a csattanást egyik fórum társnál. Az Őnök megitélése szerint viszont előfordulhat, hogy az első kerékcsapágynál a féltengelyt befogó és rögzitő csavart nem lehet meghúzni annyira, hogy az ne igazodjon be az első előre vagy hátramenetnél. Önök irták, hogy a diesel mazdánál ott van egy leszoritó csavar, ami mindezt korrigálja. Viszont a benzinesbe elég borsós ára (ha jól emlékszem 30e Ft körüli összeg) lenne. És a kérdés: A diesel mazda futóműve megegyezik a benzinesével? Érdemes használtan venni egy ilyen csavart és be lehet-e tenni a benzines futóművébe? Az autóm első futóműve 2x volt már csapágyazva és azóta hallom ezt a csattanó hangot. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Peti

automan | 2013-09-05 08:43

 Kinéztem egy használt mazda 3-at. Szerintem nem rossz vétel. Érdemes lenne megvenni?

mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:06 adam mazda3 részére

 ???

adam mazda3 | 2013-08-31 15:11

 megvizsgálták a szervízbe az autót azt monták hogy valami filter féleség van elmenve ezz100 ezer km felet szokot benük elszálni 10 ből 9 mazzdába ez a tünet és azért vilog az olajlámpám ezt kicserélik aztán elméletileg elmúlik ,,,.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó