2025. Június 22. - Paulina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


adam mazda3 | 2013-08-24 19:10

 szasztok én angliába élek itt vettem egy mazda 3 1.6 dieselt mint tudni kell az angolok csak használják az autót de nem figelnek rá ,,, tudna nekem segíteni valaki abban hogy most mennyi olaj is kell az autóbba ??ugyanis én lecseréltem az olajt és mindenki azt mondja 5w30- a jó casrol 4,5 liter ,, de mint észrevetem ez sok a nívópálcán!! de a nívópálca citromsárga nyelére az van írva hogy ford ez normális ??? 

mazda-auto.hu | 2013-08-21 07:52 automan részére

 ???

automan | 2013-08-19 15:26

 Kinéztem egy eladó mazda 3-at. Szerintetek ez jó áron van? 

mazda-auto.hu | 2013-08-16 14:02 Csaba1966 részére

 Köszönjük a visszajelzést!

Csaba1966 | 2013-08-15 21:45 mazda-auto.hu részére

 Úgy néz ki,hogy sikerült megtalálni a hibát. EGR szelep tisztítás,valamint turbónyomás szabályzó szelep csere.eddig jól működik remélem,megtaláltuk a megoldást. Köszönöm a segítségét és tanácsait,amit tolmácsoltam a szerelők felé! Gratulálok a honlaphoz és a fórumhoz,illetve a korrekt tanácsadáshoz!

mazda-auto.hu | 2013-08-08 14:43 peti007 részére

 Az autót felemelve a "kipufogó" alagút jobb oldalán van a kifolyónyílás, a tűzfalhoz közel, tehát az alagút elején.

peti007 | 2013-08-08 13:15

Klíma használat után nem látok vízfoltot az autó alatt. Gondolom eldugulhatott a cső, ami kivezeti a kondenzvizet. Merre keressem ezt, ha ki szeretném tisztítani. (2004-es 1.6 CD TX sedan) 

Csaba1966 | 2013-07-31 12:12 mazda-auto.hu részére

 Megtörtént a dignosztizálás P0299 kód jelent meg nincs turbónyomás. lesett az üzemanyagnyomás. 3000 fölé nem ment a forsulatszám. újra índítás után újra minden rendben volt. Kecskeméti vagyok így sajnos most nem tudom felvinni az autót, a Mazda Dakónál kíséreljük meg javítani. segítségére és tudására számítok!!! 

mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:22 Csaba1966 részére

 A valós idejű diagnosztika lényege az lenne, hogy egyes szenzor adatok változásai nyomra vezetőek lehetnek, hol van érintkezési, vagy más jellegű hiba. Ehhez nem szükséges hibakód. Ha lenne hibakód, nem lenne akkora jelentősége a valós idejű diagnosztizálásnak.

Tehát számítógépre kötött autóval elindulva, a kapcsolódó szenzorok adatai kijelezve, majd amikor megtorpan az autó, szépen nyomon lehet követni (remélhetőleg), hogy mely adatok változtak a torpanáshoz köthetően. 

Szervizünkben tudunk segíteni. 

Csaba1966 | 2013-07-30 22:02 mazda-auto.hu részére

 Hol nézzem, -milyen kapcsolódási pontokon -az érintkezési problémát? Holnap számítógéppel fogjuk tesztelni az autót,remélem ki fog jönni a kód. az autó computere nem tartalmazott eddig hibakódot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó