2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2013-08-16 14:02 Csaba1966 részére
Köszönjük a visszajelzést!
Csaba1966 | 2013-08-15 21:45 mazda-auto.hu részére
Úgy néz ki,hogy sikerült megtalálni a hibát. EGR szelep tisztítás,valamint turbónyomás szabályzó szelep csere.eddig jól működik remélem,megtaláltuk a megoldást. Köszönöm a segítségét és tanácsait,amit tolmácsoltam a szerelők felé! Gratulálok a honlaphoz és a fórumhoz,illetve a korrekt tanácsadáshoz!
mazda-auto.hu | 2013-08-08 14:43 peti007 részére
Az autót felemelve a "kipufogó" alagút jobb oldalán van a kifolyónyílás, a tűzfalhoz közel, tehát az alagút elején.
peti007 | 2013-08-08 13:15
Klíma használat után nem látok vízfoltot az autó alatt. Gondolom eldugulhatott a cső, ami kivezeti a kondenzvizet. Merre keressem ezt, ha ki szeretném tisztítani. (2004-es 1.6 CD TX sedan)
Csaba1966 | 2013-07-31 12:12 mazda-auto.hu részére
Megtörtént a dignosztizálás P0299 kód jelent meg nincs turbónyomás. lesett az üzemanyagnyomás. 3000 fölé nem ment a forsulatszám. újra índítás után újra minden rendben volt. Kecskeméti vagyok így sajnos most nem tudom felvinni az autót, a Mazda Dakónál kíséreljük meg javítani. segítségére és tudására számítok!!!
mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:22 Csaba1966 részére
A valós idejű diagnosztika lényege az lenne, hogy egyes szenzor adatok változásai nyomra vezetőek lehetnek, hol van érintkezési, vagy más jellegű hiba. Ehhez nem szükséges hibakód. Ha lenne hibakód, nem lenne akkora jelentősége a valós idejű diagnosztizálásnak.
Tehát számítógépre kötött autóval elindulva, a kapcsolódó szenzorok adatai kijelezve, majd amikor megtorpan az autó, szépen nyomon lehet követni (remélhetőleg), hogy mely adatok változtak a torpanáshoz köthetően.
Szervizünkben tudunk segíteni.
Csaba1966 | 2013-07-30 22:02 mazda-auto.hu részére
Hol nézzem, -milyen kapcsolódási pontokon -az érintkezési problémát? Holnap számítógéppel fogjuk tesztelni az autót,remélem ki fog jönni a kód. az autó computere nem tartalmazott eddig hibakódot.
mazda-auto.hu | 2013-07-29 08:41 Csaba1966 részére
Valószínűleg érintkezési probléma van valahol. Az autóba beletéve a számítógépet valós idejű diagnosztika megmutatná, mi történik, milyen adatok módosulnak, amikor bekövetkezik a probléma.
Csaba1966 | 2013-07-28 19:16 mazda-auto.hu részére
ellenőrizve lett,nincs rajta sérülés, szakadás,nincs elöregedve.amit eddig csináltak az autón: olaj és szűrűcsere, üzemanyagszűrű csere, átnézték a motort, egr tisztítás, légtömegmérő tisztítás. nem kormol ,jól fogyaszt így a DPF szűrő nem lett tisztítva. a hiba mégis újra előjött, alkalmanként nem húz a motor és 3000-nél leszabályoz. megállok,újra indítok és egy darabig minden OK!majd újar előjön a leszabályozás. izzítógyertyák jók!Tippem:légtömegmérő csere, vagy gázpedál poti átvizsgálás. a turbóban rendes a nyomás. üzemanyagnyomás OK! Várom a tippeket!Előre is köszönöm!
Csaba1966 | 2013-07-22 14:05 littlerock79 részére
Köszönöm, visszajelzek,az eredményről!