2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba1966 | 2013-07-31 12:12 mazda-auto.hu részére

 Megtörtént a dignosztizálás P0299 kód jelent meg nincs turbónyomás. lesett az üzemanyagnyomás. 3000 fölé nem ment a forsulatszám. újra índítás után újra minden rendben volt. Kecskeméti vagyok így sajnos most nem tudom felvinni az autót, a Mazda Dakónál kíséreljük meg javítani. segítségére és tudására számítok!!! 

mazda-auto.hu | 2013-07-31 08:22 Csaba1966 részére

 A valós idejű diagnosztika lényege az lenne, hogy egyes szenzor adatok változásai nyomra vezetőek lehetnek, hol van érintkezési, vagy más jellegű hiba. Ehhez nem szükséges hibakód. Ha lenne hibakód, nem lenne akkora jelentősége a valós idejű diagnosztizálásnak.

Tehát számítógépre kötött autóval elindulva, a kapcsolódó szenzorok adatai kijelezve, majd amikor megtorpan az autó, szépen nyomon lehet követni (remélhetőleg), hogy mely adatok változtak a torpanáshoz köthetően. 

Szervizünkben tudunk segíteni. 

Csaba1966 | 2013-07-30 22:02 mazda-auto.hu részére

 Hol nézzem, -milyen kapcsolódási pontokon -az érintkezési problémát? Holnap számítógéppel fogjuk tesztelni az autót,remélem ki fog jönni a kód. az autó computere nem tartalmazott eddig hibakódot.

mazda-auto.hu | 2013-07-29 08:41 Csaba1966 részére

 Valószínűleg érintkezési probléma van valahol. Az autóba beletéve a számítógépet valós idejű diagnosztika megmutatná, mi történik, milyen adatok módosulnak, amikor bekövetkezik a probléma.

Csaba1966 | 2013-07-28 19:16 mazda-auto.hu részére

 ellenőrizve lett,nincs rajta sérülés, szakadás,nincs elöregedve.amit eddig csináltak az autón: olaj és szűrűcsere, üzemanyagszűrű csere, átnézték a motort, egr tisztítás, légtömegmérő tisztítás. nem kormol ,jól fogyaszt így a DPF szűrő nem lett tisztítva. a hiba mégis újra előjött, alkalmanként nem húz a motor és 3000-nél leszabályoz. megállok,újra indítok és egy darabig minden OK!majd újar előjön a leszabályozás. izzítógyertyák jók!Tippem:légtömegmérő csere, vagy gázpedál poti átvizsgálás. a turbóban rendes a nyomás. üzemanyagnyomás OK! Várom a tippeket!Előre is köszönöm! 

Csaba1966 | 2013-07-22 14:05 littlerock79 részére

 Köszönöm, visszajelzek,az eredményről!

Csaba1966 | 2013-07-22 14:04 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a tanácsot, visszajelzek az eredményt illetően!

littlerock79 | 2013-07-22 12:05 Csaba1966 részére

 Esetleg az izzítógyertyákra kéne egy pillantást vetni, mert úgy tudom ennél a motornál ez a tünet... sokmindenkit megszivatott már az izzítógyertya hiba, mert láthatóan semmi köze a dologhoz, ám mégis számos esetben ez volt a megoldás...

mazda-auto.hu | 2013-07-22 08:08 Csaba1966 részére

 Első körben ellenőrizni kellene, hogy a szívócső gumiharmónikája nincs-e kiszakadva.

Csaba1966 | 2013-07-21 22:03

Tisztelt MazdaSzervíz!  2006-os 3-as Mazdám van 1,6 diesel 110LE DPF szűrűs. 3-4 alkalommal előfordult 2 hónap alatt, hogy 3000-es fordulat fölé nem megy, lassan gyorsul,és minr írtam 3000-nél leszabályoz.Leállítom a motort, majd újraindítva normálisan gyorsul, fordulatszám is 3000 fölé megy tökéletesen működik.Fogyasztása normális 5-5,5 liter. Mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a válaszát 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó