2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szviktor87 | 2013-03-13 08:43

Tisztelt Mazda-Expanzió! Pár hete, kb egy hónapja elöjött egy érdekes jelenség az autón(Mazda3/2003/1,6iTE). Hidegen indulásnal 1-ben ha nem nagyon finoman indulok az autóval hanem kicsit temposabban(normál módon) akkor a kuplungpedál ill. az autó is kicsit beremeg,beráz. A lábamon érzem ahogy a pedál lüktetve remeg,rángat ill. az autó is mintha egy pillanatra le akarna fulladni, pedig megfelelö mennyiségü gázt adok és nem ugrok le a pedálról. Ezt korábban nem csinálta. Viszont melegen jó. Megyek az autóval pár km-t, 2-3 db egyesböl indulás és utána teljesen megszünik a jelenség.Lehet hogy lassan kezd megérni egy kuplungcsere?Az autóban 117000 km van. Üdv Viktor

mazda-auto.hu | 2013-03-13 07:37 ungyi részére

Rendben, ügy lezárva.

ungyi | 2013-03-12 17:32

T.Mazda! Még valamit:nagyon örülök,hogy találtam egy céget MO-n, akik úgy látom értik a dolgukat,értenek a mazdához és a tanácsaik is nagy hozzáértésről tanúskodnak.Habár messze lakom Önöktől, de ha minden kötél szakad, segítséget tudok- merek!-kérni és szükség esetén alkatrészt rendelhetek,vagy le is mehetek Önökhöz! De a "bakkeres" embereket nem szeretem!. Köszönöm!

ungyi | 2013-03-12 16:56 mazda-auto.hu részére

T.Mazda! Semmi bajom egy nemzet fiaival sem!Írhattam volna lengyelt, osztrákot v. németet is, de csak arra akartam célozni,hogy rosszul esett a "tisztességtelen" hozzászólás! Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-03-12 16:07 ungyi részére

lehozsoci nem az Autó-Expanzió Kft alkalmazottja, így nem is dolgozik a mazda-autónál! Mindenkit kérünk, hogy ne gúnyolódjon más fórumtagok megjegyzésein, mert még ha ez nem is rossz szándékú, könnyen félreérthető! ...és bár nálunk kizárólag magyar alkalmazottak dolgoznak, ettől függetlenül meg kell jegyezzem, hogy magyarok is vannak, akik rosszul beszélik a románt, és nincs ezzel semmi gond. Kérjük, tartózkodjatok a hasonló megjegyzésektől! Mi elhatárolódunk tőle, szerencsére több elégedett román nemzetiségű ügyfelünk is van, mely reméljük a jövőben sem változik!

ungyi | 2013-03-12 15:33 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen!

ungyi | 2013-03-12 15:33 lehozsoci részére

Hello lehozsoci! Tudod 30 éve magam mosom , de főleg télen néha-néha előfordul,hogy gépi mosóba viszem,főleg, amit haverok is dícsérnek.Oda merik vinni az új kordéikat. Azt viszont nem tudtam,hogy románok is dolgoznak a mazda-autónál, akik rosszul beszélik a magyart!!!

mazda-auto.hu | 2013-03-12 13:37 ungyi részére

Nem úgy van kitalálva, hogy kézzel be lehessen hajtani, de egy-két ilyen manuális behajtást elvisel, igaz visszahajtás után elektromosan egy be és ki hajlítást el kell végeztetni, hogy a helyére "kattanjon" a mechanika.

lehozsoci | 2013-03-12 11:44 ungyi részére

Hello ungyi! Be kő halitani bakker! Ha motoros akkó is! A "leitos" mosó ilyen bakker...A három mondat helyet három szó...Ménem mosod magad ?! Üdv IQ betyár...

ungyi | 2013-03-12 10:34

Kérdésem:ha benyomta volna a mosókefe, vagy valaki benyomja az utcán, mi az amit ki kell cserélni és mennyibe kerül? Az egész tükröt ki kell cserélni?Köszönöm. Abbó, hogy "AZOKNÁL ANNYIRA NEM ELŐNYÖS" nem értek semmit és nem is tudom hova tenni. Nem lehetne három mondatba közérthetően leírni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó