2025. Október 29. Szerda - Nárcisz
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó










Banesz | 2010-06-04 15:40
Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne.Szeretnék egy mazda 3-ast vásárólni.Az lenne a kérdésem hogy a te vagy a tx tipust érdemesebb megvásárólni. Mind a kettő mazda 2005-ös évjáratu.
goodline | 2010-05-31 10:39
ftci8139 Hogy mégegyszer ne kerülj ilyen helyzetbe, jegyezd meg:"27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni."
mazda-auto.hu | 2010-05-31 08:38 M3-2003 részére
Hosszútávú tapasztalatok nincsenek, de ehhez a típushoz munkadíjjal együtt 49900 Ft-ért van olyan elektronikánk, mellyel lehet kapcsolgatni az E85, és tisztán benzin üzemmód között. Két tank E85 után üzemanyag szűrőt kell cserélni az alkohol erős tisztító hatása miatt. Tüzelőanyag költségben kb. 16%-os a megtakarítás a 100%-os E85 használattal, míg 50-50% benzin-E85 esetén csak 6%.
M3-2003 | 2010-05-30 20:32
Sziasztok!
A kérdésem az lenne: Mi a véleményetek az E85-ös üzemanyagról Mazda 3 (2003.12 hó) típus esetén?
Kipróbáltam egy 50% E85 : 50% 95 arányú keveréket, és a minimális többletfogyasztáson kívül semmi észrevehető...
Szóval, van-e valami, ami miatt NEM szabad igy üzemeltetni az autóm? Esetleg konkrét tapasztalat?
A választ előre is köszönöm!
ftci81839 | 2010-05-29 20:05
Sziasztok!!
segítsetek nekem egy picit!tegnap egy állat golf 3 kombi befékezett elém 130 tempónál én elrántottam a kormányt az osztrák belém jött én megpördültem ő meg fejtetőre állt!!!A kocsi eleje teljesen összetörött nagyon oda van!!természetesen a golfos elhajtott a helyszínről!!Ja EGY MAZDA 3 /2004/ van!!olcsó alkatrészeket szeretnék beszerezni ehhez szeretném a segítségeteket kérni!!!
mazda-auto.hu | 2010-05-28 08:04 lau részére
Minden autó egyedi, nem lehet általánosítani. Ehhez tartozik, hogy 2006 után a digitális szervizkönyv több autót lebuktatott már.
lau | 2010-05-27 21:53
Hello!
Érdeklődnék,hogy milyen tapasztalatok vannak külföldről behozott sedanok esetén? Gondolok itt km-óra buherálásra és más egyéb svindlizésre?
mazda-auto.hu | 2010-05-25 15:47
7 coll széles felni esetén 10 mm még nem nagy eltérés. Egyébként nem nagyon van rá bevett séma. Egy szélesebb felni is jobban terheli az alkatrészeket, hiszen a szélesebb futófelület esetenként nagyobb erőkart jelent, a nyomtávszélesítő gyakorléatilag ugyanezt jelenti, de csak az egyik irányban. Egyébként van például olyan MPS-ünk mely 17 mm szélesítéssel futott már 170000km-t és gyáriak a kerékcsapágyak.
Peet13 | 2010-05-25 14:13
7x17 es,de akkor mindegy is igazából a futóművet nem szeretném nagyon megterhelni.Akkor úgy kérdezném hogy ebben a méretben mekkora az a minimális et szám ami még tűrhető terhelés szempontjából?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-05-25 09:35 Peet13 részére
A felni szélessége is fontos adat ebből a szempontból. A gyári ET 52,5 mm, így a 38-as már nem kevés eltérés. Ettől függetlenül ez sem igazán rövidíti a futómű alkatrészek élettartamát, viszont a futúmű geometria is változik.