2025. Május 12. Hétfő - Pongrác

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-06-10 09:20 ntibi84 részére

Ezt így nem lehet, szervizként így is gyakran a táv segítségnyújtás határait feszegetjük. A hivatalos Mazda szervizekben, így nálunk is van viszont hozzá gyári utasítás.

ntibi84 | 2010-06-10 09:02 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segítséget!
Esetleg néhány instrukciót tudna adni,hogyan tudom kibontani a motort,elég rossz helyen van,minél előbb pontot kéne tenni az ügy végére?!
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-06-10 08:18 ntibi84 részére

Nagy valószínűséggel a ventillátor motor ellenállása a hibás.

ntibi84 | 2010-06-09 22:45

Helloka!

Egy eléggé érthetetlen problémával állok szemben! Néhány hónapja megmakacsolta magát a szellőző ventillátr! Úgy kezdődött,hogy eleinte nem indult el azonnal mikor bekapcsoltam a fűtőmotort,csak percekkel később! Aztán ez oda jutott,hogy néha elindul néha nem mikor milyen kedve van! Teljesen rendszertelenül! Gondoltam kontakthibára,de a csatlakozóknak semmi baja! Nincs összefüggésben azzal,ha néha belemegyek egy kátyúba,a rázkódástól sem indul el (kontakthiba) A középkonzolon a vezérlő tökéletesen működik! Mégis néha megy néha nem ősszefüggéstelenül! Nem tudunk rájönni mi baja van! Megörjít 40 fokban klíma nélkül húzós közlekkedni! Van valami relé ami müködteti és az rosszalkodik,akinek van ötlete,esetleg találkozott hasonló problémával segítsen hol keressem a hibát! Előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2010-06-07 12:28 András részére

Mi 0w-30-as és 5w-30-as teljesen szintetikus olajat használunk ezekben az autókban. Általában csak hosszú távú tapasztalat mutathatja meg, hogy egyik olaj jobb-e a másiknál.

András | 2010-06-07 10:23

Sziasztok!
Milyen olajat szoktatok 1.6os dízel 3-masba tenni (2006, Y6, BK)? Könyv szerint 5w40, 5w30 kell és én erre gondoltam: Magnatec Diesel 5W-40 B4 / Magnatec 5W-40 C3. Melyket érdemesebb? Esetleg más ajánlat? Vannak majdnem 2x ennyiért mobil-1 olajok, érdemes drágábbat beletenni?
Köszönöm.

Mikesi | 2010-06-05 20:16

Tulajdonostól!
Mazda 2002.06. havi, 323f, 1,6 benzines, TE Sportive, pezsgő színű, KLÍMÁS autó eladó!
Frissen szervizelt, 2010.06.-hóban lett műszaki vizsgáztatva. SPORT VÁLTOZAT, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott-szervízelt, Multi-Lock sebességváltózár, szervizkönyves, törzskönyv, 130.000Km, GARANTÁLTAN TÖRÉSMENTES! Ár:1.500.000Ft.Érd:0670/3805700
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_1.6_sportive-3903685

Banesz | 2010-06-04 15:40

Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne.Szeretnék egy mazda 3-ast vásárólni.Az lenne a kérdésem hogy a te vagy a tx tipust érdemesebb megvásárólni. Mind a kettő mazda 2005-ös évjáratu.

goodline | 2010-05-31 10:39

ftci8139 Hogy mégegyszer ne kerülj ilyen helyzetbe, jegyezd meg:"27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni."

mazda-auto.hu | 2010-05-31 08:38 M3-2003 részére

Hosszútávú tapasztalatok nincsenek, de ehhez a típushoz munkadíjjal együtt 49900 Ft-ért van olyan elektronikánk, mellyel lehet kapcsolgatni az E85, és tisztán benzin üzemmód között. Két tank E85 után üzemanyag szűrőt kell cserélni az alkohol erős tisztító hatása miatt. Tüzelőanyag költségben kb. 16%-os a megtakarítás a 100%-os E85 használattal, míg 50-50% benzin-E85 esetén csak 6%.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó