2025. Október 29. Szerda - Nárcisz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


GuMi | 2010-04-20 09:11

Köszönöm a gyors választ! Persze rajz, vagy a vezetékszín ismerete néálkül valóban nagyon nehéz megtalálni a helyszínen e megfelelő pontokat, de mire beér a kocsi a szervízbe, mindig megjavul, a szervíz meg nem jön ki (főleg hétvégén) a helyszínre. Ez így a huszonkettes csapdája. Legutóbb egy 6-hetes és egy 3 éves gyerekkel maradtam benne a slamasztikában (a picit a kocsiban kellett megszoptatni), nyáron szeretnék görögországba menni a nagyobbikkal, de ha ott kint makacsolja meg magát a kocsi, igencsak bajban leszek!
Nem kellene ilyenkor hibakódnak megjelenni (az elfordítást érzékeli a gyújtáskapcsoló, mert a rádiót elhalványítja)?

mazda-auto.hu | 2010-04-20 08:56 GuMi részére

Valószínűleg gyújtáskapcsoló, vagy indításgátló vevő hiba. Amikor nem indul le kellene mérni, hogy indítózás állásban meddig van áram a rendszerben. Az így leírva egyszerűen hangzik, de ahogy az önindítótól megyünk visszafele a gyújtáskapcsoló "irányába", úgy egyre nehezebb a megfelelő pontokat megtalálni kapcsolási rajz nélkül.

GuMi | 2010-04-20 08:24

Tisztelt Mazda-Autó!
2006-os sport TE Mazda3 kb. 3 hete, majd most ismét nem indult. Indítókulcs elfordításánál nem hallom a benzinpumpa zümmögését, és nem indul az önindító, de műszerfalon a jelzőklámpák a szokásosak, és a rádió kijelzője is elhalványul. A szervízbe szállítás közben a tréleren a pótkulcsos próbálkozás is sikertelen volt. A szervízben letéve a szombaton éppen túlórázó szerelő megbikázta, és rögtön indult. Két nap múlva vittük vissza az általa ajánlott akkucserére (bár nekem gyanús volt, hogy nem akkuhiba, mivel nem a reggeli garázsból indulásnál, hanem a piaci bevásárlás után makacsolta meg magát). Most péntek délután ugyanez történt (az előző szombaton reggel volt), ugyanabban a parkolóban, kb. 100m-el arrébb. A MES trailerese ugyanaz volt, a helyszínen rátett egy másik akkut, de természetesen az nem segített. Sebességbe tettük, és picit megmozgattuk a kocsit, de hiába. A szervízben hétfőn reggel megint egyből indult (most bika nélkül próbálták). Levették az önindítót, de nem találtak problémát.
Van-e valami tipp? Mit kellene megnéznem, ha megint előjön a hiba(elektoműszerész vagyok, a kéziműszerem van)?
Előre is köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2010-03-30 08:47 petykecske részére

Nem vagyunk parafenoménok :-), ezt nem lehet így a távolból megítélni. Több dolog is lehet.

empeter | 2010-03-29 17:05

Hello mindenki!

Bár tudom, hogy ez a fórum nem erről szól, de van egy garnitúra Eibach ültetőrugó Mazda 3-hoz eladó, ha valakit esetleg érdekelne, az empeter&freemail.hu címen megtalál!

petykecske | 2010-03-26 17:38

Egy hónapja halk nyikorgást hallani a kormány felől. Valami tipp, hogy mi okozza? Egy megoldás még jobb lenne.

mazda-auto.hu | 2010-03-26 15:54 Deren7 részére

Lehet, hogy hőmérséklet függő a dolog, ami az elemet, vagy az elektronikus alkatrészeket befolyásolja. Perzse más is lehet, végig kell menni a lehetőségeken.

Nem tudok róla, hogy széria hiba lenne, és a szervizünkben sem jellemző probléma.

Deren7 | 2010-03-26 11:51

Tisztelt Szerviz!

2 kérdésem lenne. 2006-os mazda3asom van.
Az egyik probléma az utóbbi időben, hogy reggelente a távirányítót nem érzékeli a kocsi, csak kulccsal tudom kinyitni. Utána viszont egész nap tökéletesen működik, így feltételezem, hogy nem az elem merült le. Mi lehet a megfejtés?

A másik pedig, hogy igaz az, hogy típushiba a kontakt hiba a fényszóróban? Azt hittem kiégett a tompított fényszórom, de a szerelő 1 jól irányzott ütéssel megoldotta a problémát :) Szerinte ez gyakran előfordul. Mik a tapasztalatok?

mazda-auto.hu | 2010-03-23 15:06 hc-hefi részére

Csak a saját szervizünk (Békéscsaba) "jellemzőit" tudom ismertetni. Motorolaj 12150,-Ft , olajszűrő 3065,-Ft, levegőszűrő 6915,-Ft, munkadíj kb.: 10000,-Ft, MES 4375,-Ft, és természetesen megvárható.

hc-hefi | 2010-03-23 11:51

Tisztelt Mazda-Autó!

lassan 1 éves lesz az új 3-asom (1.6 TE). Olyan kérdésem lenne, hogy az első kötelező szervíz árban körülbelül mennyibe fog kerülni (elvileg semmi baja a kocsinak)? Előreláthatólag 5000Km lesz majd benne akkorra, úgyhogy egy olajcserét azt fogok kérni a szervíztől.
Mennyi időt vesz egy ilyen szervíz igénybe? Ott lehet maradni megvárni vagy ez napokig tart?

A választ előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó