2025. Május 11. - Ferenc

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:24 Melhardt részére

Igen, a mai nagyteljesítményű generátorok jócskán le tudják terhelni a motort a modern autók sok fogyasztója miatt. A Xenon is jóval kevesebb Ampert igényel a Halogénhez képest.

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:22 Melhardt részére

Sajnos ezt csak a próba után tudjuk megmondani, mert az alvázszám alapján nem elérhető az ide vonatkozó információ. Egyébként 15000,-Ft. Esetleg ha egy kötelező szervizzel össze van kötve a dolog, akkor nem annyira kellemetlen (felesleges út), ha mégsem oldható meg a fedélzeti komputer "életre keltése".

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:20 András részére

Sajnos nem tudok róla, hogy bárhol is javítanának légáram mérőt. Az új egység ára 69681,-Ft.

Melhardt | 2010-02-15 17:58 Vekusz részére

2006 óta van meg 1.4 Te felszereltségű és a kezdetektől 7.0 fogyasztás jött ki. Nincs csalás, mert mindíg 5-600 Km megtétele után tankolok. Most 42000Km van a kocsiba. Igaz, menetben nem volt még 4500-as fordulat. Viszont használom a klímát is. Nekem gyujtásra felkapcsol a tompított és most kicseréltem a h7 izzóimat, + helyzetjelzőket ledesre és így produkált 6 litert minusz 10 fokba. Szóval egy dolog a motor, de szerintem a generátor is tud bőven fogyasztani.

Melhardt | 2010-02-15 17:45

JMZBK alvázszámú 2006decemberi M3 1.4 Te tipusú autómba pontosan hol és mennyiért lehetne fedélzeti kompjutert építeni? Érdekelne a tempomat beszerelés is. Köszönöm előre is

András | 2010-02-15 14:51

Üdvözlet!
A kérdésem az lenne, hogy légmennyiségmérőt szoktak-e/lehet-e javítani? Mert eddig 2 szakszervízben és egy magánszervízben próbálták, de a tünetek u.azok maradtak (alkalmanként szabálytalan alapjárat, erős gyorsításnál kapkodó motor).
Másfelől érdekelne egy új légmennyiségmérő, 3as 1,6os dízel Y6os motorral szerelt autóba.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:36 pepsi részére

Ezek a módosítások nem lehetségesek. A zajt illetően csak azt tudom mondani, hogy hallani kellene. Lehet, hogy kicsit kevés a hűtővíz, lehet, hogy a szellőztető motor "fázik", lehet.. stb. Sajnos így nem tudom a választ.

pepsi | 2010-02-14 18:09

Tisztelt Szakértő!
Eszembe jutott még egy kérdés: Nagy hidegben (-2 fok alatt) reggeli indítás után, ill. a munkaidőm lejárta után, ha indítom a motort, még percekig hallok egy érdekes hangot. Hasonlít egyfajta gurgulázáshoz, de ahhoz is, mikor valamilyen kis behúzó motor még tekerne valamit. Van, mikor 4.-5. közvetlen egymás után történő indításra abbahagyja, de magától kb. 1-2 perc múlva. Ön szerint mi lehet ez a zaj?

pepsi | 2010-02-14 17:53

Tisztelt Szakértő!
Az lenne a kérdésem, hogy 2004-es Mazda 3 1.6 TX benzines szgk-ba lehetséges-e a computerbe betáplálni, hogy az irányjelző kar egyszeri megbillentésével az irányjelző 3-at villanjon (pl. új Focus, Mitsu L200), ill. pittyegő hangod adjon? Az ablaktörlő intervallum állítására van valamilyen megoldás? A csapadék mennyiségéhez a lassú sokszor nagyon lassú, a gyors pedig túl gyors. De előfordul, hogy még a lassú is gyors törlést végez.

Szacsi | 2010-02-10 12:46

Köszönöm gyors válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó