2025. Október 15. Szerda - Teréz

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-02-21 10:05 Flingel részére

Bordákkal csatlakozik, és egy biztosítógyűrű "rögzíti". Természetesen van egy-egy csapágy a diff. házban a jobb-bal kihajtásoknál.

Flingel | 2013-02-20 14:59 Flingel részére

Bocsánat: Az első generációs Mazda 3-ban... :)

Flingel | 2013-02-20 14:58

Tisztelt Varga Úr! Az első generációs Mazdákban hogyan csatlakozik a féltengely a diffi napkerekéhez, ha nem a gyakori csillagos megoldással? Van a jobb oldali féltengely környékén olyan csapágyazás, vagy ahhoz hasonló alkatrész (nem kerékcsapágy), ami egy idő után zajossá válhat? Köszönettel: Flingel

Flingel | 2013-02-20 14:55 Endrus részére

Szia! Nekem azt mondták az egyik pesti Mazda márkaszervizben, hogy a 2005-ös Mazdámban Ate a gyári tárcsa, és a betét beszállítója...

mazda-auto.hu | 2013-02-19 15:36 Endrus részére

Szinte kizárólag a gyárit építjük be, és az autóban nincs kopásjelző rendszer, tehát csatlakozó.

Endrus | 2013-02-18 23:39

Érdeklődöm, hogy JMZBK14Z271563748 M3-ba milyen első fékbetétet javasol márka, kopásjelzős érintkező, egyéb fontos szempontok alapján?

mazda-auto.hu | 2013-01-07 07:56 Fekoe részére

Az autó gyakorlatilag csak a hátsó kipufogócsö végén füstölhetne, ezért a kormolódás tömítetlenségre utal, melyet meg kell szüntetni. Nem nevezhető típushibának.

Fekoe | 2013-01-05 13:16

Tisztelt Mazda Szerviz! Egy Mazda3 1.6 dízel 110Le 2006.12. gyártású autóm van 150000km futásteljesítménnyel. A turbónál erős kormolódás látszódik a motorvédő burkolat levétele nélkül is. Ismert esetleg egy erre a motorra jellemző hasonló tünetet mutató típushiba? Link egy nem túl jó minőségű képhez: http://kepfeltoltes.hu/view/130105/IMAG0069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Előre is köszönöm! Attila

makropincsi | 2012-11-21 22:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ!

mazda-auto.hu | 2012-11-21 13:45 kovizozi részére

Sajnos semmilyen adat nem áll rendelkezésre. Nem vezették a digitális szervizkönyvet, illetve nem könyveltek semmilyen garancián belül fizetett munkát. 2. Hat légzsák nélkül elvileg nem gyártottak Mazda3-ast. 3. A dízel esetében sem merül ki ennyiben a tempomat "aktiválása".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó