2025. Június 17. Kedd - Laura

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jackiepapa | 2012-08-14 09:19

Gondoltam,hogy nem lesz ilyen egyszerü. Tudnának esetleg ajánlani egy megbízható szerelőt Csepel kőrnyékén? Köszönöm !

mazda-auto.hu | 2012-08-13 09:44 jackiepapa részére

Hallani kellene a hangot. A kuplung terhelése felsőbb fokozatokban még nagyobb, így valószínűleg akkor is lenne hang. Előfordulhat még, hogy a féltengely tud mozogni a kerékagyban, illetve több más dolog is. Szóval hallatlanul nehéz azonosítani egy hangot. :-)

jackiepapa | 2012-08-12 11:17

T. Mazda-auto.hu! Egy 2005-ös 3-as tulajdonosa vagyok és már egy jó ideje nyikkanó hangot hallok a kuplung felől 1-esbe és 2-esbe váltáskor illetve,fordulatszám leesést követő gyorsításnál.1 évvek ezelött cseréltettem a kuplung szettet (LUK) Van valami ötletük,hogy mi okozhatja ezt a hangot? A másik dolog,eljött az olajcsere ideje.Tunának ajánlani olajat és szűrőket? Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-08-10 08:58 lehozsoci részére

..Igen, egyáltalán nem biztos, hogy "gumi kilőve". Próbáld ki, ha pl. 2,8-3,0 Bar nyomásig felfújod a gumikat (a próba idejére), akkor változik-e a hang? Ha nem érzed a kagylósodást kézzel, akkor pl. így is kiszűrhető, hogy a gumi okozza-e?

lehozsoci | 2012-08-09 13:45 pepsi részére

Hello! Ahogy a Mazda Szaki is említette az első kerékagycsapágyak meghibásodása ritka ezen a típuson! Nagyon valószínű hogy a gumid okozza a búgó zajt! A korai BK Mazdákon komoly gondot okozott ez a jelenség! Főleg alufelnivel szerelt autókon jelentkezik. Ha a kezed a gumi futófelületén hátrafelé mozgatod akkor érezheted hogy kagylósodott, felpikkelyesedett, ezek a magas részek ütik az útfelületet először amit az alufelni mint egy hangszoró sugároz! 8 éve Aucklanban Új Zélandon dolgoztam a North Harbour Mazda-nal,ha ezzel a gonddal jött a tulaj akkor garanciában kellett cserélni a hátsó futóművet(tokkal-vonóval) valamint a tetőkárpitot. Soha nem magyarázták el, hogy mit változtattak meg rajtuk, de nyilvánvalóan egy ellen frekvenciát generáltak vele. Javaslom, hogy először ellenőrizd a gumikat, ha kagylós akkor cseréld előre-hátra, vagy próbálj acélfelnit... Üdv Zsocibá

pepsi | 2012-08-08 18:31 szviktor87 részére

Nekem szintén 2004-es M3-van. 102e km-nél jobb első kerékcsapágy csere. 107e km-nél bal első és 111e-nél megint jobb első. És még mindig búg. Gumik nálam is kilőve. De a sok cserélgetéstől most az a gynúm, hogy féltengelyes lett. Itt a fórumon a Szakértő is említette, hogy a csapágyon kívül búghat a féltengely is. remélem Neked nem kell annyit cserélni, mint nekem. legelőször 40km/h-tól hallottam a búgást. Másodszorra 70-től. És most én is 80-90km/h környékén kezdi és 120-nál már nem hallom.

mazda-auto.hu | 2012-08-07 10:20 szviktor87 részére

Nem nevezhető gyakori problémának.

mazda-auto.hu | 2012-08-07 10:19 Lili részére

Köszönjük a visszajelzést.

szviktor87 | 2012-08-06 06:26

Tisztelt Mazda Expanzio! Egy olyan kerdesem lenne, hogy a mazda 3-nal gyakori problema a kerekcsapagy meghibasodasa?2004-es 1,6 benzin 93000 km. Fel eve vettem az autot, akkor 80000 km-el, es mar akkor a vasarlas elötti atvizsgalasnal, a jobb elsö kerekcsapagy hibajat fedeztük fel. Akkor az cserelve volt. Par napja ismet (föleg nagyobb temponal 90-110 km/h) furcsa bugo hangra lettem figyelmes. Gumik kizarva,kb 3 honapja vettem ra vadiuj gumikat! Valaszukat eröre is köszönettel!

Lili | 2012-08-03 11:04 mazda-auto.hu részére

Elvittem egy márkaszervízbe. Üzemanyag szűrőt cseréltek benne (eredeti gyárira) és kitisztították a Common Rail szenzor csatlakozót. Következik a teszt időszak. Üdv: Lili

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó