2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2012-05-29 15:15

T.M-A. Bocsánat-kimaradt,hogy 1987-es 1.5-s sedan, aminek a könyv szerinti alapjárati ford.száma:850 +- 50. köszönöm!

ungyi | 2012-05-29 15:03

T.M-A! 202.000 km-nél mondja a szerelőm,hogy szerinte az olajteknő tömítését ki kellene cserélni. Így van-e /lehet-.e?/ és ez miből látszik, mert a kocsim az olajat nem "eszi". Kérdeznémmég,hogy az alapjáratom mleg motornál 950 és 1000-es fordulatonjár, ami a könyv szerint már magas-gondolom, de nem tudom, mennyiben rejt ez veszéylt? Mi a teendő az alapjárat beállításakor?-köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-05-25 08:39 vinor részére

Elképzelhető, hogy túl nagy a klímakompresszor teljesítmény felvétele. Ez a klíma rendszer dugulására, alhasználódására utal. Érdemes szakemberrel átmosatni a rendszert, majd újra feltölteni.

vinor | 2012-05-24 15:31 mazda-auto.hu részére

Csak alapjáraton tudtam tesztelni álló helyzetben.De menet közben is olyan érzésem van, mintha ki-be kapcsolna.Érezhető a kocsi teljesítményén.Most azt vettem észre,hogy ha nem kapcsolom be a klimát,akkor nem akad fenn az alapjárat meleg motornál üresben.Persze biztosan akkor állíthatom,ha egy-két napig ezt tapasztalom.

mazda-auto.hu | 2012-05-24 08:52 vinor részére

Csak alapjáraton kapcsol ki a klíma a szervó mozgatására? Illetve az autó álló helyzetében nem esik vissza az alapjárat? Ettől függetlenül érdemes lenne egy alapjárati motor testelése melletti alapjárat beállítást végezni/ellenőrizni.

vinor | 2012-05-24 06:00

Tisztelt Mazda-Autó! 1999-es 323F 1.5 kocsim alapjárata fenn akad bemelegedett motornál üresben.Gázadásra általában visszaáll a normális 800-as tartományba.Alapjárati motor,stb tisztítva,légtömegmérő csere megvolt.Viszont a szervokormány mozgatására a klima kikapcsol és vissza.Lehet-e kapcsolat a két hiba között?A klima bekapcsolásakor és a szervo mozgatásakor az alapjárat emelkedik,ahogy kell.De együtt nem működik.Köszönöm

cephei | 2012-05-16 11:45 sheva24 részére

Írtam korábban, hogy fékezésnél és megállásnál rendszeresen lefulladt az enyém. Féktisztítóval kitakarították a fojtószelepházat és azóta nem fulladt le. Persze nem biztos, hogy nálad is ez a probléma, annyira nem értek hozzá, sőt semennyire, de egy próbát megér.

sheva24 | 2012-05-16 09:47

Köszönök mindent!

mazda-auto.hu | 2012-05-16 08:33 sheva24 részére

Önmagában nem, de ha a szerelő nézi a szenzor által küldött adatokat, és bemelegedett motor esetében még mindig csak pl. 40C fok a motorhőmérsékle, akkor észre lehet venni. A gyújtótekercsek darabja 43348,-FT, a szenzor 17519,-Ft.

sheva24 | 2012-05-15 18:41 mazda-auto.hu részére

A jeladó hibát a diagnosztikának nem kellett volna kimutatnia? Mennyibe kerül a jeladó és a gyújtótekercs?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó