2025. Május 2. Péntek - Zsigmond

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2010-08-06 20:55 nagyand részére

köszönöm szépen lehet hogy valami ilyen van nekem is mert pl.ma sokat mentem esőbe és a nap végére már alig ropogott. csak majd most jön megint gondolom amikor kiszárad. de köszi a tippet.

Hanzlik | 2010-08-06 20:54 nagyand részére

köszönöm szépen lehet hogy valami ilyen van nekem is mert pl.ma sokat mentem esőbe és a nap végére már alig ropogott. csak majd most jön megint gondolom amikor kiszárad. de köszi a tippet.

Hanzlik | 2010-08-06 20:54 nagyand részére

köszönöm szépen lehet hogy valami ilyen van nekem is mert pl.ma sokat mentem esőbe és a nap végére már alig ropogott. csak majd most jön megint gondolom amikor kiszárad. de köszi a tippet.

mazda-auto.hu | 2010-08-06 13:59 várati részére

Itt részletesen le van írva:

http://www.mazda.hu/buyingamazda/garancia_akcio/?TeaserID=Teaser_bottom_middle

várati | 2010-08-05 17:38

Kedves Mazda-auto!
Ez év végén ill.pár ezer km múlva letelik a 3 éves garancia a 2CD 6-osról.
Érdeklődöm garanciakiterjesztést lehet-e vásárolni,az meddig és mire szól ill.mennyibe kerül?
Köszönettel Attila

nagyand | 2010-08-05 12:02 Hanzlik részére

Azt elfelejtettem írni hogy nem azonnal hallgatott el,pár tekrgös km-t meg kellett tenem,míg az olaj beszivárgott a gömbfej és a müanyag persely közé.De mondta is a szerelö hogy kis idönek el kell telni mire elhallgat. De azóta néma.Àllítólag a Passátoknál meg az audiknál ez tipus hiba és már lehet is hozzá sprayt kapni.Nem tudom nem néztem utánna.Ha tényleg ez a hiba legegyszerübb ha rájársz egy aknára és megrángatod a lengökarokat,és ráteszed a kezed a gömbcsoklókra. Nálam lehetett érezni ahogy "rágott" mert olyan száraz volt.

nagyand | 2010-08-05 11:52 Hanzlik részére

Hello!
Nekeme a 2003-as 6-osomnál ugyan ez volt a jelenség,kormányzáskor ropogott.Elvitttem megnézetni a futómüvet, mert olyan érzés volt mintha szét akarna esni.Ès minössze annyi baj volt hogy ki voltak száradva a gömbcsuklók a futómünél (alsó- felsö).Ezt a helyszínen kb 5 perc alatt orvosolták. Fecskendö+tü+híg olaj,átböktök a porvédö gumit JÒL TELEnyomták híg olajjal és láss csodát azota semmi ropogás kopogás nyöszörgés.

mazda-auto.hu | 2010-08-05 08:33 gulyas_peter részére

Első körben a jeladót (úszót), második körben a műszerfalat kell megnézni.

Fecó | 2010-08-04 22:13

Gondolom azzal sem mondok újjat hogy ellenőriztetni kell a fútóművet.

Fecó | 2010-08-04 21:49 Hanzlik részére

Üdv.
Mivel a szeretett hatosomnál is valószinűsíthetően ez a kormánymű roppanás hallható és ez az általad halott hang is ez lehet,(tudomásom szerint,ez valami gyári gixer,és nem okoz gondot).
De ettől ennek a gumija nem csikorog.
A rossz/megüttöt fútómű simán a okozhatja csikorgást,és nem megfelelő nyomású,minősségű gumi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó