2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tömörgumistalicska | 2010-08-24 09:28

Szervusz! Szerintem a hűtőventillátorokat kell megnézni, hogy bekapcsolnak-e? Kapnak-e áramot illetve, mennek-e? Ha bekapcsolod a klímát megy a motor hűtőventillátora? Hátha csak a valamelyik relé, vagy jeladóval van valami. Jó autózást!

Klevi99 | 2010-08-23 10:44

Sziasztok egy 2004 2.0 dizel 6-osba melyik váltóolaj volna megfelelő SAF-XO vagy TAF-X vagy más 75W-90 válaszotokat elöre is köszönöm.

Richi | 2010-08-22 22:15

Üdv! Most találtam rá erre a fórumra, üdvözlük mindenkit. Látom, hogy itt szakértőktől lehet segitséget kérni, kérdezek én is egyet. Van egy 2003-as diesel 6-osom. Az elmúlt hetekben többször is voltam Pesten. Sajnos amint dugóba kerültem 3-4 perc araszolgatás után elkezd emelkedni a hűtőviz hőfoka, többször volt a piros alatt közvetlenül. Az elmúlt években ilyennek nyoma sem volt, ez új jelenség. Nemrég cseréltem olajat, nem volt benne viz, a hűtővízben sem látok olajat. A csövek sem kemények, talán nem hengerfejes. A ventilátor is működik, a csövek melegek, tehát kinyit a termosztát. És autópáján, városon kivül nyoma sincs a dolognak, tartós 150-160 esetén sem. Van esetleg valakinek ötlete mi lehet a probléma? Én elég tanácstalan vagyok, a jelek szerint nyáron nem tudok az autóval bemenni Pestre...
Köszönöm a választ!

Tom68 | 2010-08-22 19:32

Sziasztok!
Az átlagfogyasztáshoz szólnék: Erdély,magas Tátra hegyes, kanyargós utakon (4000km) 5,5 l fogyim volt 121 pacis CDTE Mazdámnak. Kérdezném, hogy csapágy cserénél szükséges gyárit használni vagy helyettesíthető mással(bal első)és mennyibe kerül? Előre is köszönöm a választ

nagyand | 2010-08-19 14:17 Hanzlik részére

A felfügesztésnél az összes gömbfej be lett "olajozva" (alsók felsök), a féltengelyekhez nem lett nyomva semmi. Ugyan az volt a jelenség mint amit írsz, hogy kanyarokban, föleg lassu menetben, fékezésnél gyorsításnál ropogott. Azt mondta a szerelö hogy lényeges hogy jó híg legyen az olaj mert a felsökbe akkor nem tud beszivárogni mert az amúgy is fejjel lefelé van). Nem értek hozzá csak azt tudom mondani amit a szerelö mondott nekem. De azóta nem ropog semmi. :-)

mazda-auto.hu | 2010-08-19 08:51 Csucsu részére

Használtunk nincs, az új 23600,-Ft.

mazda-auto.hu | 2010-08-19 08:47 Hanzlik részére

Valószínűleg a "szokásos" kormányrúd szögállás módosítást és zsírzást kell elvégezni.

mazda-auto.hu | 2010-08-19 08:37 benko13 részére

Az info gombot lenyomva tartva időnként le kell nullázni az átlagfogyasztás adatot, hogy pontosabb legyen a mérés. Mindig a legutolsó nullázás óta méri az átlagfogyasztást. Nullázás után kell egy pár kilométer, hogy megjelenjen egy adat.

mazda-auto.hu | 2010-08-19 08:32 steing részére

Valószínűleg egy nálunk 37000,-Ft-ba kerülő alkatrészt kell cserélni az MPV üzemanyag ellátó rendszerében.

Csucsu | 2010-08-19 07:12

Tisztelt Mazda Auto!
2003 Mazda 6 2.0 CDH GT autón a kürt leégett(esküvő!) és nem szól, mennyi önöknél ez az alkatrész illetve használtan lehet önöknél beszerezni?
Válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó